Με την X4 να καταφέρνει να πουλά μέχρι σήμερα περισσότερες από 200.000 μονάδες, η BMW παρουσιάζει την δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία μπορεί σχεδιαστικά να διαθέτει μικρές αλλαγές, αλλά από πλευράς διαστάσεων, έχει μεγαλώσει σε σχέση με τη πρώτη γενιά.

Έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,30 Cd με το αυτοκίνητο να έχει μεγαλώσει κατά 81 mm σε μήκος (4.752 mm), κατά 37 mm σε πλάτος (1.918 mm), με το μεταξόνιο να αυξάνεται κατά 54 mm (2.864 mm). Οι αυξημένες διαστάσεις μεταφράζονται σε περισσότερο χώρο τόσο στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και στον χώρο αποσκευών, ενώ παράλληλα οδήγησαν στη μείωση του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου.

Ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο και το εσωτερικό έχει γίνει περισσότερο πολυτελές, με το κεντρικό ταμπλό να είναι περισσότερο προσανατολισμένο προς τον οδηγό, η οθόνη του iDrive είναι 10,25″, ενώ νέα είναι και τα σπορ καθίσματα. Από πλευράς εκδόσεων εξοπλισμού η νέα X4 διαθέτει τις εκδόσεις xLine, M Sport X, M Sport, ενώ για πρώτη φορά μπορεί να εφοδιαστεί και με τον κατάλογο της BMW Individual.

Από πλευράς κινητήρων, το μοντέλο προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, η ισχύς των οποίων κυμαίνεται μεταξύ 184 και 360 ίππων. Αρχικά προσφέρονται οι εκδόσεις xDrive20i (2,0-λιτρος βενζίνης – 184 άλογα/290 Nm ροπής) , xDrive30i (2,0-λιτρος βενζίνης – 252 άλογα/350 Nm ροπής), xDrive20d (2,0-λιτρος πετρελαίου – 190 άλογα/400 Nm ροπής), xDrive25d (2,0-λιτρος πετρελαίου – 231 άλογα/500 Nm ροπής), M40i, και M40d με όλους τους κινητήρες να συνδυάζονται μονάχα με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic με την κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος xDrive.

Η M40i φορά έναν 3,0-λιτρο turbo κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 360 άλογα και 500 Nm ροπής, ενώ η M40d έναν 3,0-λιτρο turbo κινητήρα πετρελαίου με 326 άλογα και 680 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνουν σε 4,8 και 4,9 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, με την τελική τους ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

  • Koss

    Από πίσω φέρνει πολύ σε GLC coupe…