Στις αρχές του 2017 η Lexus παρουσίασε την πέμπτη γενιά του LS, με το υπερπολυτελές μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας να είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρια σύνολα, ένα βενζινοκίνητο (LS 500) και ένα υβριδικό (LS 500h).

1

Κάτω από το καπό του πρώτο υπάρχει ένας 3,5-λίτρων V6 biturbo κινητήρας απόδοσης 415 ίππων με 600 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα 10άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ στο LS 500h υπάρχει ένας 3,5-λίτρων V6 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας, τεχνολογίας Dual VVT-i που συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες και με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου είναι 354 άλογα.

Όπως κατάλαβες το LS δεν διατίθεται με κάποιον V8 κινητήρα, όπως συνέβαινε στην προηγούμενη γενιά του, αλλά αυτό φαίνεται ότι θα αλλάξει όταν παρουσιαστεί το facelift του μοντέλου. Αυτό ισχυρίζεται ιαπωνικό μέσο, το οποίο προσθέτει ότι το νέο σύνολο θα επαναφέρει την έκδοση LS 600h στην γκάμα του μοντέλου, καθώς λέγεται ότι αυτή θα συνδυάζει τον 5,0-λιτρο V8 κινητήρα (2UR-FSE) με τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα.

2

Τέλος, η ίδια πηγή αναφέρει ότι το ανανεωμένο LS θα επωφεληθεί και από την προσθήκη ενός τετρακύλινδρου κινητήρα, που θα αποτελέσει την entry-level έκδοση του μοντέλου ώστε να καλύψει το κενό που θα δημιουργήσει η κατάργηση του GS.