Η Honda παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι την 10η γενιά του Accord, η οποία σύμφωνα με την εταιρία είναι το πιο fun-to-drive και το πιο έντονο σχεδιαστικά Accord που έχει βγάλει ποτέ, παρότι δεν διαθέτει V6 κινητήρα στις επιλογές.

Και αυτό γιατί κάτω από το καπό του μεγάλου ιαπωνικού sedan υπάρχουν δύο τετρακύλινδρες επιλογές. Ο βασικός κινητήρας είναι ο 1.500αρης Turbo, απόδοσης 192 ίππων και 260 Nm ροπής που συνδυάζεται με CVT κιβώτιο, ενώ υπάρχει και ο 2,0-λιτρος turbo του νέου Civic Type R, που στο Accord παράγει 252 άλογα με 370 Nm ροπής, και συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η Hondata, επίσημος βελτιωτικός οίκος των Ιαπώνων, προσφέρει δύο λύσεις αναβάθμισης του 2,0-λιτρου κινητήρα, με το Stage 1 να προσθέτει 10 άλογα και 40 Nm, ενώ με το Stage 2 πακέτο η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 20 άλογα και η ροπή κατά 115 Nm. Αυτό σημαίνει η ροπή του κινητήρα αγγίζει πλέον τα 485 Nm, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 400 Nm του νέου Civic Type R.

To κόστος για το Stage 1 πακέτο είναι 350 δολάρια, ενώ για το Stage 2.690 δολάρια.