Η Honda παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι την 10η γενιά του Accord, η οποία σύμφωνα με την εταιρία είναι το πιο fun-to-drive και το πιο έντονο σχεδιαστικά Accord που έχει βγάλει ποτέ, παρότι δεν διαθέτει V6 κινητήρα στις επιλογές.

Και αυτό γιατί κάτω από το καπό του μεγάλου ιαπωνικού sedan υπάρχουν δύο τετρακύλινδρες επιλογές. Ο βασικός κινητήρας είναι ο 1.500αρης Turbo, απόδοσης 192 ίππων και 260 Nm ροπής που συνδυάζεται με CVT κιβώτιο, ενώ υπάρχει και ο 2,0-λιτρος turbo του νέου Civic Type R, που στο Accord παράγει 252 άλογα με 370 Nm ροπής, και συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η Hondata, επίσημος βελτιωτικός οίκος των Ιαπώνων, προσφέρει δύο λύσεις αναβάθμισης του 2,0-λιτρου κινητήρα, με το Stage 1 να προσθέτει 10 άλογα και 40 Nm, ενώ με το Stage 2 πακέτο η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 20 άλογα και η ροπή κατά 115 Nm. Αυτό σημαίνει η ροπή του κινητήρα αγγίζει πλέον τα 485 Nm, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 400 Nm του νέου Civic Type R.

To κόστος για το Stage 1 πακέτο είναι 350 δολάρια, ενώ για το Stage 2.690 δολάρια.

  • gv

    πολυ μου αρεσει η μουρη του accord..

  • SAMURAI-66

    Και τα δυο προτζεκτ πρεπει να ειναι πετυχημενα και οτι πρεπει για το accord σε επιπεδο δυναμης απο τον ιαπωνα βελτιωτη.
    Αν και το μοντελο ειναι περιποιημενο και σχεδιαστικα μεσα στην εποχη διαφωνω με την honda καθως για μενα η καλυτερη μορφη των τελευταιων χρονων…ισως και συνολικα για το πολυτελες μοντελο της…να ειναι αυτη του 2005 που την συνοδευε μαλιστα η βραβευμενη και καλυτερη διαφημιση που εχει γινει ποτε για οχημα!!!
    ……https://youtu.be/mUEDng7jI8c

  • Demetris Katsaris

    Κ series motor θέλει Κ-pro εγκέφαλο για καλά αποτελέσματα. Hondata rules!

  • enigma

    10ps παίρνεις με εισαγωγή σε turbo. Πολύ λίγα τα άλογα για turbo.