Honda Accord by Hondata με περισσότερη ροπή από το Civic Type R

Σχετικά άρθρα

Η Honda παρουσίασε το περασμένο καλοκαίρι την 10η γενιά του Accord, η οποία σύμφωνα με την εταιρία είναι το πιο fun-to-drive και το πιο έντονο σχεδιαστικά Accord που έχει βγάλει ποτέ, παρότι δεν διαθέτει V6 κινητήρα στις επιλογές.

Και αυτό γιατί κάτω από το καπό του μεγάλου ιαπωνικού sedan υπάρχουν δύο τετρακύλινδρες επιλογές. Ο βασικός κινητήρας είναι ο 1.500αρης Turbo, απόδοσης 192 ίππων και 260 Nm ροπής που συνδυάζεται με CVT κιβώτιο, ενώ υπάρχει και ο 2,0-λιτρος turbo του νέου Civic Type R, που στο Accord παράγει 252 άλογα με 370 Nm ροπής, και συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Η Hondata, επίσημος βελτιωτικός οίκος των Ιαπώνων, προσφέρει δύο λύσεις αναβάθμισης του 2,0-λιτρου κινητήρα, με το Stage 1 να προσθέτει 10 άλογα και 40 Nm, ενώ με το Stage 2 πακέτο η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 20 άλογα και η ροπή κατά 115 Nm. Αυτό σημαίνει η ροπή του κινητήρα αγγίζει πλέον τα 485 Nm, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 400 Nm του νέου Civic Type R.

To κόστος για το Stage 1 πακέτο είναι 350 δολάρια, ενώ για το Stage 2.690 δολάρια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Aston Martin teasάρει το νέο V12 κινητήρα της Vanquish

Η Aston Martin είναι μια μάρκα που έχει σχετικά σύντομη ιστορία όσον αφορά τους δωδεκακύλινδρους κινητήρες. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής κυκλοφόρησε μόλις πριν 25...

Η θρυλική TWR αποκάλυψε το πρώτο της αυτοκίνητο, ένα restomod της Jaguar XJS

Ένα από τα πιο διάσημα ονόματα μηχανολογίας στο κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η TWR, ξεκινά μια νέα ζωή ως κατασκευαστής bespoke αυτοκινήτων. Η νέα...

H 3D Design βελτιώνει τη BMW X1

Ο ιαπωνικός βελτιωτικός οίκος 3D Design παρουσιάζει το πακέτο που ετοίμασε για την νέα BMW X1. Το bodykit είναι κατασκευασμένο από carbon και αποτελείται...