Τις περασμένες 2-3 δεκαετίες στις ΗΠΑ, όποιος ήθελε να αγοράσει ένα μεσαίο σεντάν αυτοκίνητο, είχε την επιλογή να διαλέξει ανάμεσα σε έναν τετρακύλινδρο και σε έναν εξακύλινδρο κινητήρα. Η Honda βάζει τέλος σε αυτό, μιας και όπως ανακοίνωσε το νέο Accord που θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο έτος, δεν θα εξοπλίζεται με κανέναν V6 κινητήρα.

Συγκεκριμένα το νέο Accord κάνει turbo στροφή μιας και θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες, δύο τετρακύλινδρους turbo και έναν υβριδικό. Ο βασικός κινητήρας θα είναι ο 1.500αρης Turbo τετρακύλινδρος που θα τοποθετηθεί επίσης στα Civic και CR-V. Ο κινητήρας αποδίδει 174 άλογα με 219 Nm ροπής και θα συνεργάζεται είτε με ένα εξάρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα CVT.

Ο επόμενος τετρακύλινδρος κινητήρας θα είναι ο 2,0-λιτρος turbo του νέου Civic Type R, με την Honda να μην ανακοινώνει για την ώρα την ιπποδύναμη και την ροπή που θα παράγει στο Accord. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται είτε με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 10 σχέσεων, κάνοντας το νέο Accord το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που θα μπορεί να εξοπλιστεί με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η Honda κράτησε κλειστά τα χαρτιά της σε ότι έχει να κάνει με τον υβριδικό κινητήρα, λέγοντας πως θα είναι πιο εκλεπτυσμένος από αυτόν που αντικαθιστά και θα είναι σε θέση να λειτουργήσει και χωρίς τη χρήση ενός συμβατικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.