Τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν κινητήρες με τεχνολογία Άμεσου Ψεκασμού και στο video αυτό θα μάθεις τόσο το τι είναι, όσο και τα πλεονεκτήματα, αλλά και τα μειονεκτήματά του.

Στο Άμεσο Ψεκασμό Βενζίνης (GDI) το καύσιμο εγχύεται μετά την βαλβίδα εισαγωγής, κατευθείαν (εξ’ου και το direct) μέσα στον θάλαμο καύσης. Έτσι μπορεί να γίνει ακόμη πιο λεπτομερής διαχείριση καυσίμου, παρέχοντας μέχρι και 15% περισσότερη οικονομία σε σχέση με τον Ψεκασμό Πολλαπλών Σημείων (PFI).

Θα μου πεις «σιγά την διαφορά». Και όμως, μια βασική διαφορά είναι ότι τώρα μπορεί να χυθεί καύσιμο ακόμη και κατά την φάση συμπίεσης, δημιουργώντας έτσι μια ακόμη πιο ελεγχόμενη και μικρότερη καύση, που είναι στην ουσία και πιο αποδοτική. Αυτό δεν γίνεται στους PFI, γιατί εκεί το καύσιμο μπορεί να μπει στον θάλαμο μόνο στην φάση εισαγωγής του αέρα. Επίσης, ο GDI είναι πιο ευνοϊκός για τους turbo κινητήρες.

Αναλυτικές λεπτομέρειες για τις δύο τεχνολογίες, αυτή του Άμεσου Ψεκασμού και αυτή του Ψεκασμού Πολλαπλών σημείων μπορείς να διαβάσεις εδώ