Από τον Μάιο του 2016 μας είχε ενημερώσει η SsangYong ότι ετοιμάζει ένα ηλεκτρικό μοντέλο, ενώ πριν περίπου πέντε μήνες ανακοίνωσε πως βρίσκεται σε προχωρημένα στάδια δοκιμών για ένα μοντέλο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που βασίζεται στο Tivoli.

Στην έκθεση της Γενεύης, όμως, μας δείχνει το e-SIV, ένα φουτουριστικό πρωτότυπο το οποίο είναι ηλεκτρικό, αυτόνομο και πλήρως συνδεδεμένο. Το όνομα του προέρχεται από το Electronic Smart Interface Vehicle και από θέμα εμφάνισης κρίνεται εντυπωσιακό. Το σχήμα και το μέγεθος του e-SIV μας δείχνουν ότι το νέο μεσαίο SUV της εταιρίας θα αντλεί αρκετά στοιχεία από αυτό.

Το μήκος του SsangYong e-SIV concept αγγίζει τα 4.460 χλστ., το πλάτος τα 1.870 χλστ., το ύψος τα 1.630 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.675 χλστ. Ακόμα, συνδυάζει μια σχετικά κεκλιμένη οροφή με τα απαραίτητα στοιχεία ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου, όπως η απόσταση από το έδαφος, χωρίς ωστόσο να υπάρχει συμβιβασμός στην αεροδυναμική.

Στο εσωτερικό, υπάρχει μια άκρως φουτουριστική κονσόλα, η οποία αποτελείται από μια τεράστια οθόνη που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, ενώ πιο κάτω υπάρχει άλλη μια οθόνη για το σύστημα κλιματισμού. Ακόμα, διαθέτει τέσσερα bucket καθίσματα, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί ανοιχτά χρώματα στις ταπετσαρίες για να δώσουν μια ευχάριστη και φωτεινή ατμόσφαιρα.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μαθαίνει την προφορά του ιδιοκτήτη, και τον αναγνωρίζει παρέχοντας πληροφορίες όπως διαχείριση της μουσικής, του ραδιοφώνου και του διασυνδεδεμένου εγχώριου ελέγχου.

Μηχανικά, το e-SIV διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kW (190 ίππων), που συνδυάζεται με μια μπαταρία 61,5 kWh. Η εταιρία ανακοινώνει ότι αυτή του χαρίζει μια αυτονομία 320 με 450 χλμ., με την τελική να περιορίζεται στα 150 χλμ/ώρα.

Τέλος, το e-SIV διαθέτει πολλά χαρακτηριστικά, όπως αυτόνομη πλοήγηση, αισθητήρες ραντάρ και κάμερες, κάτι που σημαίνει ότι προσφέρει υπηρεσίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

  • shaoqing14

    Οπως το επιτασσει η εποχη,δεν
    θα μπορουσε να μεινει απραγη η Κορεατικη εταιρια στην κατηγορια των ηλεκτροκινιτων και αυτονομων οχηματων,και το αποτελεσμα απο τις φωτο φαινεται αρκετα αξιολογο.