Τα φετινά ελαστικά της Formula 1 έχουν αρκετές αλλαγές σε σχέση με το 2017. Οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες, όμως οι μηχανικοί της Pirelli έχουν κάνει τα ελαστικά πιο μαλακά συγκριτικά με πέρυσι, έτσι χοντρικά η μαλακή περσινή γόμα αντιστοιχίζεται στη μέση φετινή, η πολύ μαλακή περσινή στην μαλακή φετινή, και ούτω καθεξής.

Εκτός από αυτό, η Pirelli έχει εισάγει την hypersoft γόμα, η οποία είναι ό,τι πιο μαλακό υπάρχει στην γκάμα της, και θα τη δούμε σε πίστες που δεν υπάρχει μεγάλη φθορά στα ελαστικά ή η πρόσφυση δεν είναι στα καλύτερα επίπεδα. Πρόσφατα, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε πως θα χρησιμοποιηθεί στο Καναδικό Grand Prix, ενώ περιμένουμε πως κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στο Μονακό.

Ποιες, όμως, είναι οι διαφορές μεταξύ των φετινών γομών; Οι Ιταλοί κάνουν λόγο για διαφορά 8 δεκάτων του δευτερολέπτου μεταξύ της μαλακής και της μέσης γόμας. Η πολύ μαλακή και η μαλακή γόμα υπολογίζεται πως διαφέρουν κατά 4 δέκατα, ενώ 6 δέκατα χωρίζουν τη ultrasoft από την πολύ μαλακή.

Τέλος, οι μηχανικοί της Pirelli λένε ότι η hypersoft είναι 7 με 8 δέκατα ταχύτερη από την ultrasoft. Οι υπολογισμοί αυτοί προέκυψαν από τις χειμερινές δοκιμές στο Circuit de Barcelona-Catalunya, έτσι θα υπάρχουν μικρές διαφορές κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ανάλογα με την πίστα που βρισκόμαστε. Επιπλέον, η Mercedes και η Sauber δεν χρησιμοποίησαν την hypersoft, έτσι η Pirelli δεν είχε δεδομένα από όλες τις ομάδες.