Η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε σήμερα το συγκεκριμένο πρωτότυπο του Prius, το οποίο διαθέτει καινοτόμο υβριδικό σύνολο, καθώς ο κινητήρας του να καίει αιθανόλη αντί για βενζίνη. Αυτός ο συνδυασμός εμφανίζεται για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία και έχει εξελιχθεί από το τμήμα μηχανολογίας της Toyota Βραζιλίας.

Τα αποκαλυπτήρια έγιναν μπροστά σε κυβερνητικούς παράγοντες, ερευνητές πανεπιστημίων, και εκπροσώπους της αγροτικής βιομηχανίας της Βραζιλίας. Ο CEO της Toyota Λατινικής Αμερικής, Steve St. Angelo, δήλωσε χαρακτηριστικά:

Η εφεύρεση αποδεικνύει το ταξίδι μας στην παροχή μιας νέας κοινωνίας κινητικότητας. Είμαι πολύ περήφανος για τους μηχανικούς της Toyota Βραζιλίας που συνεργάστηκαν στενά με τους μηχανικούς μας στην Ιαπωνία για να αναπτύξουμε το καθαρότερο υβριδικό όχημα, που χρησιμοποιεί αιθανόλη για τους πελάτες μας στη Βραζιλία.

Και τώρα θα ρωτήσεις, γιατί αιθανόλη και γιατί στην Βραζιλία;

Η πηγή του συγκεκριμένου καυσίμου είναι πλήρως ανανεώσιμη, κάτι που σημαίνει ότι το Prius απαλλάσσεται από την χρήση ορυκτών καυσίμων (βενζίνη ή πετρέλαιο). Πόσο Toyota είναι αυτός ο λόγος;

Επίσης, η χώρα της Νότιας Αμερικής είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός αιθανόλης παγκοσμίως, πίσω από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η αιθανόλη με βάση το καλαμπόκι είναι δύσκολη στην παραγωγή της στις ΗΠΑ, αλλά η αιθανόλη με βάση το ζαχαροκάλαμο είναι ευρέως διαδεδομένη στη Βραζιλία. Έτσι, η ηγετική θέση της Βραζιλίας στη χρήση της αιθανόλης ως καύσιμο, την καθιστά ιδανικό μέρος για την ανάπτυξη του πρωτοτύπου.

  • κατι ασχετο…..γιατι δεν κανουν και ντιζελ υβριδικα ???

    • έχει γίνει, έχουν κυκλοφορήσει μερικά Peugeot και DS, καθώς και Volvo…
      ο λόγος, όμως, που δεν προχώρησε αυτή η διάταξη είναι γιατί το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας των diesel είναι οι χαμηλές στροφές, από 1.800 μέχρι 2.500-3.000… αυτές, όμως, είναι οι σ.α.λ. που ο ηλεκτροκινητήρας έχει την μέγιστη απόδοση του στους βενζινοκινητήρες των υβριδικών αυτοκινήτων…και πρακτικά έχει λόγο ύπαρξης.
      ο ηλεκτροκινητήρας στα υβριδικά λειτουργεί κατά την εκκίνηση από στάση και στις χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη

    • DJ_D

      Βγάζει ένα τώρα η Mercedes.

    • σοβαρα ??? ποιο μοντελο ??

    • Γιώργος Βαρδου

      Η C 300h. 204 άλογα από τον γνωστό 2.1 diesel και 24 άλογα από ηλεκτροκινητήρα. Η συγκεκριμένη έκδοση, πριν την αλλαγή των ονομασιών της Mercedes (σε d/e/h), δηλαδή στις αρχές της καριέρας του τωρινού μοντέλου, το 2014 λεγόταν C 300 BlueTEC HYBRID

  • DJ_D

    Το αστείο είναι ότι οι Η.Π.Α. παράγουν διπλάσια ποσότητα αιθανόλης για χρήση σε καύσιμα σε σχέση με την Βραζιλία…

  • SAMURAI-66

    Η toyota εχει παει το επιπεδο τεχνολογια στα οικολογικα οχηματα στον θεο και στο σημειο που δεν μπορουν να τους πλησιασουν οι υπολοιποι την ιδια στιγμη που η vw και στο συνολο τους οι γοτθοι πνιγονται στα σκανδαλα της βρωμας του dieselgate της εξαπατησης και στα πειραματα ανθρωπων!
    Ποσο μα ποσο μπροστα ειναι οι ανθρωποι της ανατολης σε σχεση με τους ευρω-απατεωνες της βαλτικης!!