Πριν από την έναρξη του Q3, υποθέσαμε ότι η Mercedes θα χρησιμοποιήσει κάποια ειδική χαρτογράφηση στο power unit, προκειμένου να πάρει όλη τη δύναμη από αυτό όταν απαιτείται. Ο πρώτος γύρος του Lewis Hamilton δεν ήταν εντυπωσιακός, με τη διαφορά του από τον δεύτερο Sebastian Vettel να είναι μόλις 34 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Όμως, στον δεύτερό του γύρο, βρήκε 887 χιλιοστά, διαλύοντας την προηγούμενη επίδοσή του. Αυτό μας έκανε να σκεφτούμε ότι οφείλεται και στο λεγόμενο «party mode» του M09 EQ Power+, ωστόσο ο Hamilton ισχυρίστηκε στη συνέντευξη Τύπου μετά τις κατατακτήριες πως οι ρυθμίσεις του κινητήρα ήταν ίδιες στο Q2 και το Q3.

Βέβαια, το αφεντικό της Mercedes έχει διαφορετική άποψη. Ο Toto Wolff παραδέχτηκε πως υπάρχει όντως ένα «party mode» στον κινητήρα, το οποίο χρησιμοποιήθηκε από την αρχή του Q3. Τώρα, για το πώς κατάφερε ο Βρετανός να βρει σχεδόν 9 δέκατα, ο Αυστριακός θεωρεί πως αυτό έχει να κάνει με την ταχύτητα του Πρωταθλητή, που έκανε έναν γύρο όπως κανείς άλλος στην πίστα.

Υπάρχει ένα party mode στο μονοθέσιο, που το ενεργοποιούμε στο Q3. Δεν υπήρξε καμία διαφορά από τον πρώτο γύρο στο Q3 στον δεύτερο γύρο, απλώς είχε έναν σπουδαίο γύρο, τα έκανε όλα όπως έπρεπε, έχοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές.

Η διαφορά ήταν χάρη στον Lewis Hamilton, που έκανε έναν γύρο με τα επίπεδα πρόσφυσης που δεν κατάφερε να έχει προηγουμένως. Όλα ήταν στο ιδανικό σημείο, υποθέτω. Δεν υπήρξε καμία διαφορά στις ρυθμίσεις.