Πριν από την έναρξη του Q3, υποθέσαμε ότι η Mercedes θα χρησιμοποιήσει κάποια ειδική χαρτογράφηση στο power unit, προκειμένου να πάρει όλη τη δύναμη από αυτό όταν απαιτείται. Ο πρώτος γύρος του Lewis Hamilton δεν ήταν εντυπωσιακός, με τη διαφορά του από τον δεύτερο Sebastian Vettel να είναι μόλις 34 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Όμως, στον δεύτερό του γύρο, βρήκε 887 χιλιοστά, διαλύοντας την προηγούμενη επίδοσή του. Αυτό μας έκανε να σκεφτούμε ότι οφείλεται και στο λεγόμενο «party mode» του M09 EQ Power+, ωστόσο ο Hamilton ισχυρίστηκε στη συνέντευξη Τύπου μετά τις κατατακτήριες πως οι ρυθμίσεις του κινητήρα ήταν ίδιες στο Q2 και το Q3.

Βέβαια, το αφεντικό της Mercedes έχει διαφορετική άποψη. Ο Toto Wolff παραδέχτηκε πως υπάρχει όντως ένα «party mode» στον κινητήρα, το οποίο χρησιμοποιήθηκε από την αρχή του Q3. Τώρα, για το πώς κατάφερε ο Βρετανός να βρει σχεδόν 9 δέκατα, ο Αυστριακός θεωρεί πως αυτό έχει να κάνει με την ταχύτητα του Πρωταθλητή, που έκανε έναν γύρο όπως κανείς άλλος στην πίστα.

Υπάρχει ένα party mode στο μονοθέσιο, που το ενεργοποιούμε στο Q3. Δεν υπήρξε καμία διαφορά από τον πρώτο γύρο στο Q3 στον δεύτερο γύρο, απλώς είχε έναν σπουδαίο γύρο, τα έκανε όλα όπως έπρεπε, έχοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές.

Η διαφορά ήταν χάρη στον Lewis Hamilton, που έκανε έναν γύρο με τα επίπεδα πρόσφυσης που δεν κατάφερε να έχει προηγουμένως. Όλα ήταν στο ιδανικό σημείο, υποθέτω. Δεν υπήρξε καμία διαφορά στις ρυθμίσεις.

  • LJ

    Mode “Kinder έκπληξη” έπρεπε να το λέγατε. Εκει που οι άλλοι αρχίζουν να πιστεύουν «παίζει και να την έχουμε την Merc φέτος» τσακ το βάζει ο 44 στο on και άντε γεια!!!

    Αυτόν τον Τοτό τον παραδέχομαι πάντως για της υποκριτικές του ικανότητες. Καθε φορά σε κατατακτήριες και αγώνα φαίνεται σούπερ αγχωμένος ενώ ξέρει τη διαστημόπλοιο εχει. Άντε και μέσα σε μια 5ετια με Όσκαρ ρε Τοτέ.

    • Mika

      Εγω πιστευω πως τρολλαρει ο Τοτος..Αντε και το εχουνε…Το ειχε ομως σ ολο το Q3 δηλωσε…Δεν το αλλαξε καθολου…Οταν η διαφορα με τους αλλους δυο ηταν στα 6/10, το ειχε…Κι αν ειδες το γυρο του, ο Χαμιλτον εκανε αρκετα λαθακια, στις πρωτες στροφες…
      Ο γυρος ομως που του χαρισε την pole, ηταν εξαιρετικος, γι αυτο πιστευω οτι ηταν σε μεγαλο βαθμο και σ αυτον, οτι βρηκε καταπληκτικα πατηματα, και δεν εκανε λαθος, με την οποια βοηθεια των settings, φυσικα…
      Δεν ξερεις τι να πιστεψεις λοιπον….Αν το ειχε απο την αρχη του Q3, η το ανοιξαν κι αλλο στην τελευταια προσπαθεια..

    • LJ

      Μπορει να το είχε απο την αρχη του Q3. Αλλά όπως είπες στην πρώτο του γύρο έκανε λάθη και πάλι ήταν πρώτος. Απο την άλλη ο 33 έκανε ενα λάθος και πήρε την 4η θέση. Εκει καταλαβαίνεις διαφορά, όχι μόνο κινητήρα αλλά μονοθεσίου σαν πακέτο.

  • Akis-F1 FAN

    Σώπα…

  • Mitsos Ribopaido

    Σωπα.. τι μας λες;