Μετά από τις κατατακτήριες και μέχρι το πρώτο stint του Αυστραλιανού Grand Prix, ο Lewis Hamilton ήταν το φαβορί για την πρώτη νίκη της χρονιάς. Ωστόσο, τα πράγματα άλλαξαν όταν στην πίστα είχαμε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Sebastian Vettel για να κάνει τότε την αλλαγή του, όταν ο ρυθμός των υπολοίπων ήταν οριοθετημένος, έτσι ο Hamilton δεν μπορούσε να κινηθεί με το γκάζι στο πάτωμα για να φτάσει και να περάσει μπροστά από τον Γερμανό.

Τελικώς, ο Seb βγήκε οριακά μπροστά από τον Hamilton, με τον ίδιο να ζητάει στη συνέχεια τον λόγο από τη Mercedes. Ο Toto Wolff παραδέχτηκε χθες πως το λογισμικό της ομάδας είναι αυτό που πρέπει να κατηγορούν, το οποίο στέρησε τη νίκη στον Hamilton. Ο ίδιος ο 33χρονος λέει τώρα πως θα ήθελε να ελέγχει στη στρατηγική του, διότι θα μπορούσε να κινηθεί λίγο πιο γρήγορα και να περάσει ξανά μπροστά.

Είναι μια τόσο ομαδική προσπάθεια, αλλά, όταν βασίζεις τόσα πολλά στους υπολογιστές, τόσα πολλά δεδομένα, τόση πολλή τεχνολογία με τη στρατηγική, θα ευχόμουν να είχα περισσότερα στα χέρια μου, επειδή νιώθω ότι οδηγούσα καλύτερα από ποτέ. Ήμουν πραγματικά χαρούμενος με τον πώς οδηγούσα. Τέλος πάντων, θα το πάρω αυτό για τον επόμενο αγώνα, για να κάνω ακριβώς το ίδιο, προσπαθώντας να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερος.

Χωρίς να έχει καταλάβει τι ακριβώς έχει συμβεί, αυτό που κρατάει είναι η προσωπική του απόδοση και η ταχύτητα της W09 στη Μελβούρνη, ελπίζοντας πως αυτό θα συνεχιστεί και στο Μπαχρέιν, εκεί όπου θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο Grand Prix της φετινής σεζόν, το Πάσχα.

Δεν το καταλαβαίνω πλήρως αυτή τη στιγμή. Ούτε κι αυτοί το καταλαβαίνουν, οπότε δεν μπορούσαν να μου δώσουν τον ακριβή λόγο που συνέβη αυτό. Δεν μπορώ να πω πραγματικά πώς νιώθω γι’ αυτό, όμως δεν είναι ποτέ εύκολο να χάνεις έναν αγώνα. Απλώς, υπάρχουν τόσα πολλά θετικά για να πάρουμε από το αυτό το 3ήμερο.

Στον αγώνα, είχα επίσης μερικά επιπλέον εργαλεία. Μπορούσα να είμαι ακόμα πιο μπροστά στο πρώτο pit stop και υπάρχουν τόσα πράγματα που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει.