Μετά από τις κατατακτήριες και μέχρι το πρώτο stint του Αυστραλιανού Grand Prix, ο Lewis Hamilton ήταν το φαβορί για την πρώτη νίκη της χρονιάς. Ωστόσο, τα πράγματα άλλαξαν όταν στην πίστα είχαμε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Sebastian Vettel για να κάνει τότε την αλλαγή του, όταν ο ρυθμός των υπολοίπων ήταν οριοθετημένος, έτσι ο Hamilton δεν μπορούσε να κινηθεί με το γκάζι στο πάτωμα για να φτάσει και να περάσει μπροστά από τον Γερμανό.

Τελικώς, ο Seb βγήκε οριακά μπροστά από τον Hamilton, με τον ίδιο να ζητάει στη συνέχεια τον λόγο από τη Mercedes. Ο Toto Wolff παραδέχτηκε χθες πως το λογισμικό της ομάδας είναι αυτό που πρέπει να κατηγορούν, το οποίο στέρησε τη νίκη στον Hamilton. Ο ίδιος ο 33χρονος λέει τώρα πως θα ήθελε να ελέγχει στη στρατηγική του, διότι θα μπορούσε να κινηθεί λίγο πιο γρήγορα και να περάσει ξανά μπροστά.

Είναι μια τόσο ομαδική προσπάθεια, αλλά, όταν βασίζεις τόσα πολλά στους υπολογιστές, τόσα πολλά δεδομένα, τόση πολλή τεχνολογία με τη στρατηγική, θα ευχόμουν να είχα περισσότερα στα χέρια μου, επειδή νιώθω ότι οδηγούσα καλύτερα από ποτέ. Ήμουν πραγματικά χαρούμενος με τον πώς οδηγούσα. Τέλος πάντων, θα το πάρω αυτό για τον επόμενο αγώνα, για να κάνω ακριβώς το ίδιο, προσπαθώντας να βελτιωθώ και να γίνω καλύτερος.

Χωρίς να έχει καταλάβει τι ακριβώς έχει συμβεί, αυτό που κρατάει είναι η προσωπική του απόδοση και η ταχύτητα της W09 στη Μελβούρνη, ελπίζοντας πως αυτό θα συνεχιστεί και στο Μπαχρέιν, εκεί όπου θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο Grand Prix της φετινής σεζόν, το Πάσχα.

Δεν το καταλαβαίνω πλήρως αυτή τη στιγμή. Ούτε κι αυτοί το καταλαβαίνουν, οπότε δεν μπορούσαν να μου δώσουν τον ακριβή λόγο που συνέβη αυτό. Δεν μπορώ να πω πραγματικά πώς νιώθω γι’ αυτό, όμως δεν είναι ποτέ εύκολο να χάνεις έναν αγώνα. Απλώς, υπάρχουν τόσα πολλά θετικά για να πάρουμε από το αυτό το 3ήμερο.

Στον αγώνα, είχα επίσης μερικά επιπλέον εργαλεία. Μπορούσα να είμαι ακόμα πιο μπροστά στο πρώτο pit stop και υπάρχουν τόσα πράγματα που θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει.

  • Anestis Genk

    μεγάλος στρατηγός;

  • Akis-F1 FAN

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνουν τόσο μεγάλο θέμα. Από τη στιγμή που ο ρυθμός όλων ήταν οριοθετημένος από το vsc ήταν αυτονόητο ότι ο Σεμπ θα έχανε σημαντικά λιγότερο χρόνο στα πιτ απ’ ότι έχασε ο Χαμ και αφού ήταν στο vsc window του Χαμ ( όπως το λένε οι ομάδες ) βγήκε μπροστά. Δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι. Ίδιο πράγμα με Κίνα και Ισπανία πέρυσι για τη φερράρι. Τώρα ο Χαμ να πετάει σπόντα για τη στρατηγική της Μερκ είναι αστείο. Πέρα από τ’ ότι δεν ήταν λάθος στρατηγικής αυτό που έγινε αλλά ατυχία, η Μερκ είναι μακράν η καλύτερη στη στρατηγική και πολλές φορές του έχουν κερδίσει χαμένους αγώνες με αυτή, οπότε είναι λίγο ασέβεια να λέει κάτι τέτοιο.

    • Βασιλης

      Τα ειπες ολα….αποψη μου ειναι οτι δεν ξερει να χανει

    • Christos

      Γιατί να θες να χάνεις; Ειδικά στην περίπτωση που όντως έχεις το καλύτερο “πακέτο”. Εγωισμό,πείσμα και δίψα για την κορυφή το λένε, κάτι που δεν είναι κακό να το κατέχουν άνθρωποι σαν τον Lewis & Seb, δύο από τους οποίους μακάρι να τους δούμε να λύσανε στην πίστα για το τρόπαιο (δεν παίζει να γίνει αλλά λέμε τώρα…f1 ρουλς)!

    • Ahilleas Tsikelis

      Aκη,αυτό που λεει ο Χαμιλτο είναι ότι για να προφυλαξουν κινητηρα κτλ του ειπαν κρατα τη διαφορα εκει ούτως ώστε ότι κ αν συμβει να ειμαστε καλυμενοι.Ωστοσο επρεπε να είναι αλλου η διαφορα και ο Χάμιλτον τα πηρε γτ ανετα την πηγαινε εκει που ηταν το σωστο όπως κ ειδαμε μετα το πιτστοπ….θα βαλουν μυαλο πλεον

    • Yiannis P

      Εγω παντως δεν ειδα να πλησιασε τον Σεμπ οταν εμεινε 2ος

    • Ahilleas Tsikelis

      Σοβαρα τωρα?Προφανως ειδες άλλο αγωνα,σε πιστα σαν την Αυστραλια μαξ 4-5δεκατα αποσταση φθανεις μεσα στον γυρο κοντα στον αλλον.Ρυθμο αγωνα πρεπει να ειχε 0,5 δευτερολεπτο καλυτερο.

    • Yiannis P

      Το ζητημα ειναι να το περασεις τον αλλον οχι απλως να τον φτασεις. Νικητης ειναι αυτος που παιρνει την καρο σημαια οχι που εχει καλυτερο ρυθμο αγωνα.

    • Akis-F1 FAN

      Σ’ αυτό έχει δίκιο ο Αχιλλέας. Ακόμα και με πιο φθαρμένα ελαστικά όταν έκανε το λάθος ο Χαμ, μετά μάζευε κάπου 7 δέκατα το γύρο μέχρι να τον ξαναφτάσει. Η Μερκ είχε πολύ καλύτερο ρυθμό, απλώς δεν μπορούσε να πράσει.

    • Yiannis P

      Αυτό είναι το ζήτημα όμως…

    • Akis-F1 FAN

      Καταλαβαίνω τι λες αλλά και πάλι αυτό ήταν το λογικό να κάνουν…είχε καλή διαφορά από τον Κιμι και δεν είχε λόγω να πιέσει…με μόνο 3 κινητήρες φέτος το ρίσκο για κάνα απρόοπτο sc ήταν μικρότερο από το να έχουν καμιά αστοχία κινητήρα σε 3-4 αγώνες. Και στο τέλος πχ προτίμησαν να προφυλάξουν τον κινητήρα από το να συνεχίσουν να πιέζουν με την ελπίδα να κάνει κάνα λάθος ο Σεμπ. Γενικά φέτος πιο πολύ θα σκέφτονται να σώσουν τους κινητήρες παρά να τρέξουν.

    • Ahilleas Tsikelis

      Θα δεις στο μπαχρειν θα καλυπτουν σωστα πλεον το σεναριο vsc

    • Akis-F1 FAN

      Καλά αυτό είναι σίγουρο…από δω και πέρα θα ανοίγουν όσο μπορούν τη διαφορά…εκτός και αν γίνει κάνα μπαμ αλά Μαλαισία 2016 ;-P

  • Red Flag

    Χαμ κρίμα το άξιζες, αλλά έχεις πολλούς μπροστά σου που (δυστυχώς για εμάς) θα κερδίσεις..

    Ασχετο με το άρθρο.. αλλά για μένα ένα από τα στιγμιότυπα της χρονιάς. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν μια καλή δουλειά, πληρώνονται οι περισσότεροι ικανοποιητικά, ζουν το όνειρό τους σε ενα φοβερό περιβάλλον, αλλά το αντίτιμο είναι η τεράστια πίεση που δέχονται ωστε να πηγαίνουν όλα ρολόι γιατί όλα μπορει να παιχτούν στην πραγματική λεπτομέρεια. Ενα πολύ μικρό λάθος και έχει κοστίσει έναν ολόκληρο αγώνα. Το να κάτσει ο ίδιος ο οδηγός που θα τερμάτιζε απροσδόκητα ψηλά να εμψυχώσει τον μηχανικό του που είναι χάλια, που μπορεί να φοβάται ότι θα χάσει τη δουλειά του κλπ είναι δείγμα αθλητικού πνεύματος, ομαδικότητας και μια πραγματικά αξιέπαινη στάση. Μπράβο στον Grosjean.

    https://uploads.disquscdn.com/images/b237703a8b522cd4d5f2b8a1f8412b7e44d8f9ffc70eaee0214f879d800614e2.jpg

    • Mika

      Πραγματικα ηταν εξαιρετικο.

  • Mika

    Αλλες φορες θα σε ξελασπωσουν ανετοτατα, οποτε ασε την σ αυτους και εσυ οδηγα οπως πρεπει….