Τον περασμένο Νοέμβριο, η Chevrolet αποκάλυψε τη νέα Corvette ZR1, και με τον V8 κομπρεσόρατο LT5 κινητήρα 6,2-λίτρων, να αποδίδει 765 άλογα στις 6.300 σ.α.λ. και 969 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ., έγινε αυτομάτως η δυνατότερη Corvette που έχει βγει από το εργοστάσιο της αμερικάνικης εταιρίας.

Πρόσφατα μάθαμε ότι το 0-96 χλμ/ώρα το ολοκληρώνει σε 2,85 χλμ/ώρα, τα 0-161 χλμ/ώρα (0-100 μίλια/ώρα) σε μόλις 6 δευτ., ενώ το 400άρι το ολοκληρώνει σε 10,6 δευτ., με ταχύτητα εξόδου τα 215,7 χλμ/ώρα. Αυτά τα νούμερα την καθιστούν και την γρηγορότερη Corvette που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Ο Mike, a.k.a StreetSpeed717, ισχυρίζεται ότι παρέλαβε την πρώτη χειροκίνητη Corvette ZR1 και θέλησε να πάει στο δυναμόμετρο για να δει πόσα από τα παραπάνω άλογα καταλήγουν στους πίσω τροχούς. Οι απώλειες μετάδοσης για τα πισωκίνητα αυτοκίνητα φτάνουν περίπου το 15%, και έτσι η Corvette θα έπρεπε να δείξει ένα νούμερο κοντά στα 641 άλογα.

Αντ’αυτού, όπως θα δεις στο video, το αμερικάνικο supercar έβγαλε 668 άλογα και 873 Νm, με τις απώλειες μετάδοσης να είναι στο 12%. Καθόλου άσχημα θα έλεγα!

  • Tsou Kostas

    8% fuel trim σε μαμά αυτοκίνητο αποκλείεται, κάτι έχει χαλασμένο.

  • Demetris Katsaris

    Σε dyno jet έχει μόνο 12% απώλεια. Σε mustang ίσως να δείξει το θεωρητικό 15%.