Αναφορές από την Ιαπωνία θέλουν τις επόμενες γενιές των GT86 και BRZ να έρχονται το 2021 και να φορούν έναν μεγαλύτερο κινητήρα. Έτσι ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος boxer κινητήρας θα δώσει την θέση του σε έναν 2,4-λίτρων που για την ώρα δεν γνωρίζουμε αν θα είναι ατμοσφαιρικός ή turbo. Ενδεχομένως να είναι ο 2,4-λίτρων turbo του νέου Subaru Ascent απόδοσης 260 ίππων με 375 Nm ροπής.

Τα δύο μοντέλα θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα, με το κέντρο βάρος των αυτοκινήτων να χαμηλώνει. Η παραγωγή τους θα συνεχίσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Subaru στη περιφέρεια Γκούνμα της Ιαπωνίας.