Αναφορές από την Ιαπωνία θέλουν τις επόμενες γενιές των GT86 και BRZ να έρχονται το 2021 και να φορούν έναν μεγαλύτερο κινητήρα. Έτσι ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος boxer κινητήρας θα δώσει την θέση του σε έναν 2,4-λίτρων που για την ώρα δεν γνωρίζουμε αν θα είναι ατμοσφαιρικός ή turbo. Ενδεχομένως να είναι ο 2,4-λίτρων turbo του νέου Subaru Ascent απόδοσης 260 ίππων με 375 Nm ροπής.

Τα δύο μοντέλα θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα, με το κέντρο βάρος των αυτοκινήτων να χαμηλώνει. Η παραγωγή τους θα συνεχίσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Subaru στη περιφέρεια Γκούνμα της Ιαπωνίας.

  • rous

    Από το κακό στο χειρότερο.

    • γιατι ρε συ ?? εγω μονο θετικα το βλεπω!!!! πλεον το σκαφος θα εχει την δυναμη που του ελειπε !!!
      αν και παλι μενει λιγο πισω στην ιπποδυναμη σε σχεση με τον ”ανταγωνισμο” που το συγκριναν…..

    • rous

      Λόγω βιασύνης δεν είχα διαβάσει ότι μπορεί να είναι ο καινούριος Τούρμπο και πίστευα ότι θα είναι πάλι ατμόσφαιρα.
      Τώρα θα σώζεται η κατάσταση σίγουρα.

    • απο τη στιγμη που ανεβαινουν κυβικα…και αλογα…δεν ξερω αν ο turbo ειναι η σωστη λυση….αμα ηταν ατμοσφαιρικος και εκει στα 280+ θα ηταν σουπερ……αλλα απο την αλλη θα ερθει και η supra…και αν θυμαμαι καλα εκει στα χαμηλα 300 θα ξεκιναει..και μπορει να υπαρχει κανιβαλισμος….δεν ξερω…..οποτε γιαυτο και να θελουν να παιξουν σε αυτα τα αλογα…..

    • Mika

      Aν ειναι turbo, θα διορθωσουν επιτελους το “λαθος” που εκαναν, το οποιο πιστευω ακραδαντα τους στοιχισε σε πωλησεις…
      Τωρα,αν το εχουν ατμοσφαιρα, με 220-230 αλογα απο 2,4, παλι τα ιδια θα παθουν…Ας προσεχαν!

    • εκ του αποτελεσματος ..ο συγκεκριμενος κινητηρας παει να μπει στα ultra fail μοτερ ?

    • Mika

      Δεν ξερω τι να σου πω..Εγω θα ελεγα περασε και δεν ακουμπησε, κατι που ειναι μαλλον χειροτερο…Αφου οποιος ηθελε ουσιαστικη βελτιωση, τον πεταγε κι εβαζε κατι αλλο!! Μεχρι και V8 LS3!!!
      Παντως,αδυνατω να καταλαβω αν ενας κινητηρας που ειναι για 7θεσιο SUV μπορει να βρει μερος σε ενα σπορ κουπε που θελει να εχει οσο το δυνατον χαμηλο κεντρο βαρους….Προφανως δεν εχει σχεδιασετι γι αυτο..Η μηπως οχι?

  • SAMURAI-66

    Στοχος η αμερικη κατα κυριο λογο οπου τα κυβικα δεν ειναι προβλημα και φυσικα οι δυο ιαπωνες εχουν εκει της μεγαλυτερες πωλησεις και δευτερευοντος η αγορα της κινας.
    Η ευρωπη στο συγκεκριμενο μοντελο για τους ασιατες ειναι σχεδον ασημαντη και δεν εχουν αδικο μαλλον η δε ελλαδα απλως δεν υπαρχει αφου η τιμη του θα φτασει σε ονειρικα επιπεδα!

  • shaoqing14

    Ελπιζω να μην χαλασουν την οδηγοκεντρικη απολαυση που προσφερει το toyobaru,οσο για την ιπποδυναμη δουλεια να εχουν οι βελτιωτες.

  • gv

    καλα ειναι ανωμαλοι?
    αν ειναι να βαλουν τουρμπο γιατι να βαλουν τοσο μεγαλο?
    μας τα εχουν ζαλισει τοσο καιρο για το βαρος που εχει ενας τουρμπο!γιατι λοιπον δεν βαζουν τον 1,6 τουρμπο που εχουν ηδη απο το levorg?
    πιο μικρος και πιο ελαφρυς εστω και λιγο και με λιγοτερους ρυπους..

  • GioKak

    2.4 λίτρα λένε οι φήμες???

    “Newly designed downsize turbo engine” το 2019 λέει στο σχήμα της σελίδας 20 του Annual Report 2017!

    https://www.subaru.co.jp/en/ir/library/pdf/ar/ar_2017e.pdf

  • ναι οκ τα τούρμπο είναι πιο δυνατά κλπ. αλλά και πιο πολύπλοκα μοτέρ. δεν ξέρω αν ταιριάζει στη φιλοσοφία του συγκεκριμένου προϊόντος. Το ίδιο το προϊόν ίσως έμοιαζε αναχρονιστικό όταν παρουσιάστηκε αλλά έχω την άποψη ότι μελλοντικά θα είναι must have. Ήδη δηλαδή, είναι από τις ελάχιστες εναλλακτικές στα digital suv και τα πολύ βαριά, πολύ πολύπλοκα, πολύ ακριβά αντίστοιχα προϊόντα με εξίσου ακριβό κόστος χρήσης και συντήρησης. αν το δεις υπό αυτή τη σκοπιά, το προϊόν είναι τίμιο και προσφέρει αυτά που ισχυρίζονται οι δημιουργοί του.
    Άλλωστε, δεν υπάρχουν πολλά πισωκίνητα κουπέ με 1350 κιλά βάρος με αυτές τις προδιαγραφές. Βλέπουμε.