Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον για την ώρα, η Mercedes έχει κάνει την καλύτερη δουλειά όσον αφορά τον κινητήρα. Βέβαια, η διαφορά -κυρίως από τη Ferrari– δεν είναι τόσο μεγάλη όσο στο παρελθόν, με την ομάδα του Maranello να μειώνει σταδιακά το χάσμα, την ώρα που οι αναφορές θέλουν το φετινό power unit των Ιταλών να έχει κερδίσει 10 ίππους έναντι του περσινού.

Ακόμα κι έτσι, όμως, η γενική άποψη θέλει τον κινητήρα της Mercedes να αποτελεί και φέτος το σημείο αναφοράς, ωστόσο, αν κοιτάξουμε στεγνά τη δύναμη και την καθαρή απόδοση, ίσως να είναι στο ίδιο επίπεδο με τον 062 EVO, τουλάχιστον σύμφωνα με την άποψη του Lewis Hamilton.

Δεν έχω σχηματίσει άποψη και η ομάδα δε μου έχει πει τίποτα. Λένε ότι στις κατατακτήριες έχουμε την ίδια δύναμη με αυτούς. Έκαναν μια πραγματικά μεγάλη βελτίωση. Και η ομάδα λέει ότι, στον αγώνα, ίσως έχουμε μια μικρή υπεροχή απέναντί τους.

Είναι δύσκολο να πούμε από τον πρώτο αγώνα, έτρεχαν με ένα διαφορετικό προφίλ, ειδικά στον αγώνα είχαν διαφορετική εξοικονόμηση καυσίμου. Θα πάρετε μια καλύτερη ιδέα στους επόμενους αγώνες.

1Έτοιμος για να πάρει τη «ρεβάνς» ο Βρετανός

Ο Πρωταθλητής παραδέχεται πως η απώλεια της νίκης στη Μελβούρνη τού στοίχισε, όπως και σε όλη την ομάδα, όμως δηλώνει έτοιμος για να κάνει στο Μπαχρέιν ό,τι δεν κατάφερε πριν από δύο εβδομάδες.

Εξακολουθώ να είμαι χαρούμενος. Αλλά, ξεκίνησα πρώτος και τερμάτισα δεύτερος, και ποτέ δε θέλεις να μετακινηθείς προς τα πίσω. Ήταν δύσκολο για ‘μάς και όλοι μας νιώσαμε τον ίδιο πόνο. Μετά τον αγώνα, συναντηθήκαμε μαζί, καθίσαμε και είχαμε ένα ποτό.

Ήρθα εδώ νιώθοντας πραγματικά δυνατός και θετικός, με καλή κατεύθυνση για το πώς θα προχωρήσουμε μπροστά. Γι’ αυτό και είναι μια τόσο σπουδαία ομάδα.

  • Akis-F1 FAN

    Ακριβώς έτσι είναι Χαμ. Επίσης άκουσα ότι συγκεκριμένα ο δικός σου κινητήρας έχει περίπου τα ίδια άλογα με αυτόν της Χοντα, αλλά βρίσκεις εσύ κάπου 2 sec από την ταλεντάρα σου.