H Subaru ετοιμάζεται την επόμενη γενιά του WRX και σύμφωνα με τον CEO της Subaru Αμερικής, Tom Doll, δήλωσε πως θα προσφέρεται και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το νέο WRC θα αντλεί στοιχεία από το εντυπωσιακό Viziv Performance concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο τον περασμένο Οκτώβριο. Η νέα γενιά του WRX αναμένεται το 2020, θα κατασκευάζεται πάνω στη πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform) και θα κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας.

Οι αναφορές θέλουν τα νέα WRX και WRX STI θα εφοδιάζονται με έναν υβριδικό 2,0-λιτρο κινητήρα, ο οποίος στη δυνατότερη έκδοση λέγεται ότι θα αποδίδει 320 άλογα στις 5.600 σ.α.λ., και 440 Nm ροπή. Θα διαθέτουν νέο πίσω άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης να είναι εντελώς νέο και αυτό.

  • να πω την αληθεια αν βγει κατα 99% οπως βλεπω το concept…..ποια julia QV…ποια Μ4….ποιο RS5…. JDM θα γινω και ας ριχνουν οι αλλοι και 200 αλογα στο κεφαλι !!

    • Scooby r22b

      200hp θα σου ρίχνουν, αλλά όχι με δυλίτρα μοτέρ.

    • η ουσια μετραει !!! στο φαναρι δεν εχει δικαιολογιες !!! :-D

    • Scooby r22b

      Αν θες sedan για την κλασσική περίπτωση φανάρι-φανάρι, πέρνεις ηλεκτρικό. :-P
      Τα Subaru θεωρώ ότι έχουν άλλο προσανατολισμό (οδική συμπεριφορά). ;-)

  • gv

    μετα απο τοσο καιρο,με ηλεκτρικο μοτερ και παλι θα βγαζει 300+ αλογα?!
    ε δε βαζουν μυαλο αυτοι!
    αν συνδιαστικα δεν εχει τουλαχιστον 400 τοτε τζαμπα η αναμονη..
    πολλοι θα στραφουν προς τα 400+ των mercedes,bmw,audi και ford..
    και μην ακουω αηδιες του τυπου δε τη νοιαζει τη subaru η απολυτη ιπποδυναμη και τετοια..
    ειναι θεμα εξελιξης!300 αλογα ειχαν τα αυτοκινητα της πριν χροονια ολακερα,δε γινεται τωρα μετα απο τοση τεχνολογικη εξελιξη και να βγαζουν..320!

    • Renesis1

      Όσον αφορά την ιπποδύναμη έχεις ένα δίκιο, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν την βασική αιτία είναι οτι αν το βγάλουν στα 400+ άλογα, θα ανέβει σημαντικότατα και η τιμή. Σε αυτό το σενάριο, η Subaru γνωρίζει οτι φτάνοντας σε “δυσθεώρητα” τιμολογιακά ύψη, ο γερμανικός ανταγωνισμός έχει σίγουρα το πάνω χέρι. Και οι λόγοι είναι σε όλους μας γνωστοί. Και εφόσον όλα κρίνονται καλώς ή κακώς από τις πωλήσεις, είναι ένα πολύ μεγάλο ρίσκο που δεν θέλει προφανώς να το πάρει, φτιάχνοντας μια σπορ κατασκευή των 400+ αλόγων. Βλέπε και το παράδειγμα RX9 με αρχικά specs 450 ίππων και τιμή οπωσδήποτε στα +80.000€.. Πολύ δύσκολο λογιστικά.. Ακόμα στις φήμες είμαστε και δυστυχώς θα παραμείνουν φήμες..

      Μπορεί να μην είναι τελικά αυτός ο λόγος, αλλά σαν μια 1η σκέψη πιστεύω οτι μια πολύ πιθανή αιτία για το ταβάνι των 320 αλόγων, είναι το τιμολογιακό και τα πολύ δύσκολα γερμανικά χωράφια στα οποία αναγκαστικά θα πρέπει να μπει, με ιπποδύναμη 400+. Μην ξεχνάς οτι ζούμε σε καιρούς που δυστυχώς το τελικό λόγο τον έχουν τις περισσότερες φορές οι λογιστές..

    • Scooby r22b

      Οι ρύποι θεωρώ ότι είναι η αιτία.
      Μην ξεχνάς πως και η Mercedes A45 AMG MY2018 μείωσε την ιπποδύναμη στα 360hp απο 381hp και κατάφερε να μειώσει μόνο 1g/km CO2.

      Θεωρώ ότι οι premium (Audi, B.M.W, Merc) δεν είναι ανταγωνισμός για το WRX, διότι ο BMWδάκιας η ο Mercedeδάκιας απαξιώνουν οτιδήποτε δεν είναι premium, exclusive κ.τ.λ., επίσης τα 400+ που αναφέρεις τα έχουν από κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού.
      Όσον αφορά την FORD, AWD 2.0 sedan δεν μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή.

      Ας περιμένουμε να βγει στην παραγωγή, να δούμε πως θα είναι εμφανισιακά, πόσο θα κάνει κ.τ.λ. και μετά ας βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

    • gv

      δε μπορω να καταλαβω πως μου λες αυτα τα πραγματα ενω ερχεται η a-class με 400+ αλογα απο διλιτρο..
      επισης δεν υπαρχει τοσο μεγαλο θεμα ρυπων αν βαλουν εναν πιο δυνατο ηλεκτροκινητηρα..
      μαλλον θεμα τιμης ειναι ή καπριτσιου δε μπορω να σκεφτω κατι αλλο..
      παντως εγω ξερω οτι οταν εισαι -100 αλογα και μαλιστα πιο βαρυς λογω υβριδικου συστηματος τοτε πρεπει να κανεις μαγικα για να εισαι στο επιπεδο των αλλων..
      οποτε αναγκαστικα θα συναγωνιστει τα σπορ αυτοκινητα των 300+ αλογων αλλα και παλι με πιο πολυ βαρος..

    • Scooby r22b

      Δεν υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα στην A45 AMG και στο WRX, διότι είναι άλλης κατηγορίας οχήματα, το A45 έχει ανταγωνιστές τα hot hatches (RS3 κ.τ.λ.), και το WRX τα δύλιτρα sedan (Giulia η C-Class αν προτιμάς μίας και αναφέρεσαι σε αυτήν).
      Στην C-Class λοιπόν γιατί τα πιο δυνατά δύλιτρα είναι 245hp και τα Plug in υβριδικά (Βενζίνη) 293hp;

      Το ότι η Mercedes θέλει να ανεβάσει τον M133 στα 400hp το λέει απο το 2014, είτε αυξάνοντας την πίεση στο τούρμπο, απο τα 1,8bar όπου δούλευε τότε και απέδιδε 360hp, είτε με την χρήση μεγαλύτερου τούρμπο, και ο λόγος απλώς ένα καπρίτσιο https://www.autoblog.gr/2014/06/24/h-mercedes-amg-etoimazei-ton-20-litro-tetrakylindro-kinhthra-ths-na-paragei-400-aloga/

      Δεν αμφισβητώ την τεχνολογία και τις δυνατότητές των premium brand, θεωρώ άστοχο όμως οτι έγραψες για τεχνολογική εξέλιξη, όταν η Subaru έφτιαξε μια καινούργια πλατφόρμα και στο συγκεκριμένο όχημα εκτός ότι θα έχει εντελώς νέο πίσω άξονα, θα διαθέτει και εντελώς νέο σύστημα τετρακίνησης, αντικαθιστώντας ενα απο τα κορυφαία συστήματα τετρακίνησης, και όλα αυτά από μια “φτωχή” εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

      Οπότε καταλαβαίνεις ότι χρήματα δαπανήθηκαν για την εξέλιξη του, απλώς στόχος του δεν είναι το 400άρι η το πάμε μια φανάρι-φανάρι, στόχος είναι να βελτιώσει την ίδι εξαιρετική οδική συμπεριφορά του, εκτός αν θεωρείς ότι και εκεί η Merc είναι μπροστά, οπότε δεν χρειάζεται να εξελιχθεί πουθενά αλλού (τετρακίνηση π.χ,). . .

      Για να κλείσω και να μην σε κουράζω άλλο, πιο πολύ με “αγχώνει” η εμφάνισή του να είναι όπως το πρωτότυπο, παρά οι επιδόσεις του.

    • Scooby r22b

      Δεν υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα στην A45 AMG και στο WRX, διότι είναι άλλης κατηγορίας οχήματα, το A45 έχει ανταγωνιστές τα hot hatches (RS3 κ.τ.λ.), και το WRX τα δύλιτρα sedan (Giulia η C-Class αν προτιμάς μίας και αναφέρεσαι σε αυτήν).
      Στην C-Class λοιπόν γιατί τα πιο δυνατά δύλιτρα είναι 245hp και τα Plug in υβριδικά (C350 e) 293hp;

      Το ότι η Mercedes θέλει να ανεβάσει τον M133 στα 400hp το λέει απο το 2014, είτε αυξάνοντας την πίεση στο τούρμπο, απο τα 1,8bar όπου δούλευε τότε και απέδιδε 360hp, είτε με την χρήση μεγαλύτερου τούρμπο, και ο λόγος απλώς ένα καπρίτσιο https://www.autoblog.gr/2014/06/24/h-mercedes-amg-etoimazei-ton-20-litro-tetrakylindro-kinhthra-ths-na-paragei-400-aloga/

      Δεν αμφισβητώ την τεχνολογία και τις δυνατότητές των premium brand, θεωρώ άστοχο όμως οτι έγραψες για τεχνολογική εξέλιξη, όταν η Subaru έφτιαξε μια καινούργια πλατφόρμα και στο συγκεκριμένο όχημα εκτός ότι θα έχει εντελώς νέο πίσω άξονα, θα διαθέτει και εντελώς νέο σύστημα τετρακίνησης, αντικαθιστώντας ενα απο τα κορυφαία συστήματα τετρακίνησης, και όλα αυτά από μια αρκετά μικρότερου οικονομικού μεγέθους εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

      Οπότε καταλαβαίνεις ότι χρήματα δαπανήθηκαν για την εξέλιξη του, απλώς στόχος του δεν είναι το 400άρι η το πάμε μια φανάρι-φανάρι, στόχος είναι να βελτιώσει την ίδι εξαιρετική οδική συμπεριφορά του, εκτός αν θεωρείς ότι και εκεί η Merc είναι μπροστά, οπότε δεν χρειάζεται να εξελιχθεί πουθενά αλλού (τετρακίνηση π.χ,). . .

      Για να κλείσω και να μην σε κουράζω άλλο, πιο πολύ με “αγχώνει” η τιμή και η εμφάνισή του να είναι όπως το πρωτότυπο, παρά οι επιδόσεις του.

    • Scooby r22b

      Δεν υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα στην A45 AMG και στο WRX, διότι είναι άλλης κατηγορίας οχήματα, το A45 έχει ανταγωνιστές τα hot hatches (RS3 κ.τ.λ.), και το WRX τα δύλιτρα sedan (Giulia η C-Class αν προτιμάς μίας και αναφέρεσαι σε αυτήν).
      Στην C-Class λοιπόν γιατί τα πιο δυνατά δύλιτρα είναι 245hp και τα Plug in υβριδικά (C350 e) 293hp;

      Το ότι η Mercedes θέλει να ανεβάσει τον M133 στα 400hp το λέει απο το 2014, είτε αυξάνοντας την πίεση στο τούρμπο, απο τα 1,8bar όπου δούλευε τότε και απέδιδε 360hp, είτε με την χρήση μεγαλύτερου τούρμπο, και ο λόγος απλώς ένα καπρίτσιο https://www.autoblog.gr/2014/06/24/h-mercedes-amg-etoimazei-ton-20-litro-tetrakylindro-kinhthra-ths-na-paragei-400-aloga/

      Δεν αμφισβητώ την τεχνολογία και τις δυνατότητές των premium brand, θεωρώ άστοχο όμως οτι έγραψες για τεχνολογική εξέλιξη, όταν η Subaru έφτιαξε μια καινούργια πλατφόρμα και στο συγκεκριμένο όχημα εκτός ότι θα έχει εντελώς νέο πίσω άξονα, θα διαθέτει και εντελώς νέο σύστημα τετρακίνησης, αντικαθιστώντας ενα απο τα κορυφαία συστήματα τετρακίνησης, και όλα αυτά από μια αρκετά μικρότερου οικονομικού μεγέθους εταιρεία σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

      Οπότε καταλαβαίνεις ότι χρήματα δαπανήθηκαν για την εξέλιξη του, απλώς στόχος του δεν είναι το 400άρι η το πάμε μια φανάρι-φανάρι, στόχος είναι να βελτιώσει την ίδι εξαιρετική οδική συμπεριφορά του, εκτός αν θεωρείς ότι και εκεί η Merc είναι μπροστά, οπότε δεν χρειάζεται να εξελιχθεί πουθενά αλλού (τετρακίνηση π.χ,). . .

      Για να κλείσω και να μην σε κουράζω άλλο, πιο πολύ με “αγχώνει” η τιμή και η εμφάνισή του να είναι όπως το πρωτότυπο, παρά οι επιδόσεις του.

    • gv

      αλλο σου λεω εγω αλλο μου λες εσυ..
      πριν γραφεις οτι οι ρυποι ειναι η αιτια και λες κατι ασχετα οτι απο τα 380 αλογα της a-class τα πηγαν 360..
      μα που κολλαει αυτο που λες?!αφου τωρα ερχεται με 400!
      τι σημασια εχει οτι στη προηγουμενη τα 380 τα καναν 360?!
      πως τα καταφεραν αυτοι με τους ρυπους δηλαδη και δε θα μπορει η subaru με..υβριδικο?!
      και μετα αρχισες να λες για την υβριδικη c-class και τρεχα γυρευε..
      φυσικα δεν ειναι premium το subaru και δεν ειναι ακριβως ιδια κατηγορια αλλα ελα που στα συγκριτικα τα συγκρινουν ολα!και το focus και το megane και τα premium γιατι ειναι αυτοκινητα ε-πι-δο-σε-ων!
      ο αγοραστης του subaru θα πει ενταξει ρε ας με πατανε κατω αυτοι,ειναι premium δε πειραζει!
      μα το νοημα αυτο ειναι!να ταπεινωνει τα πιο ακριβα η να τα χυπαει στα ισια!
      πως?με 100 αλογα λιγοτερα και πιο πολυ βαρος απο το υβριδικο συστημα?
      πολυ λογικο ε?
      και δε νομιζω η subaru που μου λες οτι εδωσε τοσα λεφτα για νεα αναρτηση και τετρακινηση να της ελειπαν τα λεφτα να παει την ιπποδυναμη απο τα 320 στα 400!
      απλα δε στεκει!

    • Scooby r22b

      Χρόνια πολλά, Χριστός ανέστη.

      Επειδή βλέπω και έχεις αρκετά ερωτήματα, πάμε ένα ένα ξεχωριστά.

      1) Μου γράφεις: πριν γραφεις οτι οι ρυποι ειναι η αιτια και λες κατι ασχετα οτι απο τα 380 αλογα της a-class τα πηγαν 360..
      μα που κολλαει αυτο που λες?!αφου τωρα ερχεται με 400!
      τι σημασια εχει οτι στη προηγουμενη τα 380 τα καναν 360?

      πως τα καταφεραν αυτοι με τους ρυπους δηλαδη και δε θα μπορει η subaru με..υβριδικο?!
      και μετα αρχισες να λες για την υβριδικη c-class και τρεχα γυρευε..

      Σου απαντώ: Δεν είναι άσχετο αυτό που σου γράφω, διότι απο το 2014 προσπαθούν να φτάσουν το συγκεκριμένο μοτέρ (M133) στα 400hp, τότε λοιπόν ήταν στα 360hp, το πήγαν στα 381hp, μετά όμως αντί να το ανεβάσουν στα 400+hp το κατέβασαν ξανά στα 360hp.
      Τα 400+ θα έρθουν απο ένα καινούργιο μοτέρ, οχι απο το M133.

      Αυτό λοιπόν που μάλλον δεν μπορείς να καταλάβεις, είναι ότι το Α45 με τα 400+ θα έχει πολλούς περισσότερους ρύπους απο το WRX hybrid, όπου στόχος της Subaru πρωτίστως είναι η μείωση CO2 και μετά οι επιδόσεις, εκεί λοιπόν κολλάει η C-Class 350e.
      2.000cc, υβριδικά, sedan και τα δυο, όπου το WRX είναι απλώς hybrid και η Merc plugin hybrid.

      Σε ρωτάω λοιπόν: Γιατί η 2.000cc C-Class (350e) έχει 293hp και όχι 400+, μήπως για την μείωση CO2;

      2)Μου γράφεις: φυσικα δεν ειναι premium το subaru και δεν ειναι ακριβως ιδια κατηγορια αλλα ελα που στα συγκριτικα τα συγκρινουν ολα!και το focus και το megane και τα premium γιατι ειναι αυτοκινητα ε-πι-δο-σε-ων!
      ο αγοραστης του subaru θα πει ενταξει ρε ας με πατανε κατω αυτοι,ειναι premium δε πειραζει!
      μα το νοημα αυτο ειναι!να ταπεινωνει τα πιο ακριβα η να τα χυπαει στα ισια!
      πως?με 100 αλογα λιγοτερα και πιο πολυ βαρος απο το υβριδικο συστημα?
      πολυ λογικο ε?

      Σου απαντώ: Προφανώς δεν έχεις καταλάβει ότι η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων (hybrid & plugin hybrid ), έχουν φτιαχτεί πρωτίστως για μείωση κατανάλωσης καυσίμου με αποτέλεσμα την μείωση CO2, με δευτερεύουσες τις επιδόσεις (και τα πατήματα).

      Σε περίπτωση όπου επιμένεις ότι πρωτεύον είναι οι επιδόσεις και όχι η οικονομία καυσίμου, βρες μου ένα αυτοκίνητο παραγωγής 2.000cc hybrid με περισσότερους απο τους 320hp του Subaru WRX.

      Όσο για αυτό που γράφεις για το ποιος θα πατάει ποιόν στά συγκριτικά και τα περί αυτοκινήτων ε-πι-δο-σε-ων! (προφανώς αναφέρεσαι στα 402m), φυσικά και αναφέρεσαι στην δική σου αγοραστική νοοτροπία, διότι εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει πλέον ποιό είναι το γρηγορότερο, οι επιδόσεις έρχονται μετά τους χώρους, οδική συμπεριφορά, παθητική ασφάλεια, value for money κ.τ.λ.

      Στείλε μου λοιπόν και εσύ τις απαντήσεις σου στα ερωτήματά μου, διότι παρατήρησα ότι δεν μου απάντησες στο προηγούμενο σχόλιο μου.

    • gv

      μα δε μπορω να καταλαβω πως μου συγκρινεις τη c-class hybrid με το wrx..
      λογικο ειναι να θελουν εκει να μειωσουν τους ρυπους γιατι ειναι μια ανετη μπερλινα δεν ειναι σπορ αυτοκινητο..
      στο subaru wrx θελουν να μειωσουν ρυπους αλλα θα θελουν να φανει και ανταξιο του ονοματος φυσικα!
      και γιατι λες οτι αυτη ειναι η αγοραστικη μου νοοτροπια?
      δεν εχεις καταλαβει οτι παρα πολλοι αγοραζουν αυτοκινητο με γνωμονα ποιος παταει ποιον?
      ασχετα με το τι αρεσει σε σενα και μενα οποιος παει να παρει wrx ειτε ειναι hybrid ειτε ειναι ηλεκτρικο αυτο το σκεπτικο εχει!
      γι αυτο θα του κακοπεσουν οι 320 ιπποι πιστεψε με που ειναι ελαχιστα ποιο πολλοι απο τη c-class που ανεφερες..
      αν βγει με 320 βεβαια..γιατι ειναι πολυ λιγοι για τη κατηγορια και τον ανταγωνισμο..

    • Scooby r22b

      Αρχικά σου ανέφερα την C-Class για να καταλάβεις ότι το μοτέρ με τα περισσότερα άλογα, δεν είναι και το πιο εξελιγμένο τεχνολογικά όπου υποστηρίζεις στο πρώτο σου σχόλιο.

      Σε περίπτωση όπου διαφωνείς να σου θυμίσω οτι η Subaru είχε 400hp απο το Subaru Impreza STI CS400 (0-100km 3,7″!!!) από το 2010 όταν η Audi τα έβγαλε από τον TFSI το 2015 (0-100km 4,3″).

      Εσύ ποιος πιστεύεις ότι είναι ο πιο εξελιγμένος, ο γρήγορος της Subaru (0-100km 3,7″), η ο καινούριος “αργός” TFSI; ; ;

      Την C-Class την βάζω λοιπόν δίπλα στο WRX διότι έχουν πολλά περισσότερα κοινά χαρακτηριστικά (sedan, hybrid, ίδιους χώρους, οχήματα ίδιας κατηγορίας “D”), απ’ ότι το WRX με την A45, στο οποίο μόνο κάποιοι YouTuber’s θα κάτσουν να κάνουν σύγκριση των δυο οχημάτων, διότι πολύ απλά είναι άλλης κατηγορίας οχήματα.

      Εξάλλου η τεκμηρίωση των όσων σου γράφω την δίνει η ίδια η Merc, λέγοντας ότι θέλουν να έχουν το ποιο δυνατό μοτέρ στην κατηγορία (“C,” VW Golf , Audi RS3 κ.τ.λ. ) https://www.autoblog.gr/2015/07/03/h-epomenh-mercedes-a45-amg-tha-paragei-perissotera-apo-400-aloga/

      Μετά γράφεις: “μα δε μπορω να καταλαβω πως μου συγκρινεις τη c-class hybrid με το wrx..
      λογικο ειναι να θελουν εκει να μειωσουν τους ρυπους γιατι ειναι μια ανετη μπερλινα δεν ειναι σπορ αυτοκινητο..”
      Και σε ρωτάω:
      Αφού δεν είναι σπορ αυτοκίνητο τη ρόλο έχει η C-Class AMG C63 S με τους 510hp και τα 192g/km CO2!; ; ;

      Τέλος, επιμένεις ότι οι 320hp του υβριδικού δύλιτρου WRX είναι λίγοι, όμως δεν μου βρήκες κάποιο δυνατότερο υβριδικό στα 2.000cc, που σε ρώτησα στο προηγούμενο σχόλιο μου.

      Όσον αφορά το το αγοραστικό κοινό που ενδιαφέρονται για “πατήματα”, προφανώς αναφέρεσαι σε 25άριδες να υποθέσω;

  • shaoqing14

    Επιτελους εχουμε καλα νεα απο την subaru!

  • Scooby r22b