Πριν περίπου ένα μήνα, η Lamborghini ένωσε τις δυνάμεις της με την Cervelo Cycles και παρουσίασαν ένα νέο συλλεκτικό ποδήλατο για τους αγώνες τριάθλου. Χθες, η ιταλική εταιρία παρουσίασε μέσα στο μουσείο της, στη Sant’Agata, μια σειρά νέων ηλεκτρικών ποδηλάτων.

Η Lamborghini δεν κατασκευάζει μόνη της τα e-bikes, καθώς αυτά έχουν την υπογραφή της Italtechnology, με τους “ταύρους” να βάζουν το όνομα και το livery. Η γκάμα αποτελείται από δύο e-bike, το ένα σχεδιασμένο για εκτός δρόμου χρήση (mountain bike) και το άλλο για χρήση στον δρόμο.

Για τον χρωματισμό τους υπεύθυνο είναι το Ad Personam τμήμα της Lamborghini, χρησιμοποιώντας τα ίδια χρώμα που βάφονται τα supercars. Η τιμή του δεν ανακοινώθηκε, αλλά μην περιμένεις να είναι χαμηλή. Τουναντίον.

  • Hexagon

    τα γουστάρω πολύ τα ηλεκτρικά και τα συγκεκριμένα δείχνουν πανέμορφα. Έχω κόψει το αμάξι τις μισές φορές τη βδομάδα και κάνω 45 χλμ τη μέρα με ένα παρόμοιο ηλεκτρικό της cube. 50 χλμ τελικής και 100χλμ αυτονομίας, παράλληλα με το πετάλι, σου δίνουν φοβερές δυνατότητες και την ευκολία του να πηγαίνεις στη δουλειά χωρίς να στάζεις και με πολύ όρεξη.

    • 50χλ/ω τελικη ??? το πειραξες ??? γιατι νομιζω σε αυτες τις τελικες θελει διπλωμα μηχανης !!

    • Hexagon

      ο νόμος αναφέρει 25 χλμ τελική και 250W μοτέρ. Το ποδήλατο ήρθε με αυτές τις προδιαγραφές και μετατόπισα τον κόφτη με ένα μικροελεγκτή στον πομπό που διαβάζει το μαγνήτη της πίσω ρόδας ώστε να διαβάζει κάθε 2 περάσματα. Εξού και τα 50χλμ.

    • αρα το ”πειραξες”…αρα εισαι παρανομος σε ενδεχομενο ελεγχο ..!! :-P
      ερωτηση…
      το σχημα του ποδηλατου ειναι αυτου τους στυλ που βλεπω εδω στο αρθρο ??? η ειναι σαν αυτα που εχουν καλαθακι μπροστα ???
      ποσο σου κοστισε ????
      σε ανηφορες τραβαει..η πρεπει να κανεις πεταλι ?

    • Hexagon

      Το σχήμα στο στέλνω στη φωτό, 2300 το αγόρασα και άλλα 150 για τον μικροελεγκτή. Πάντα θα πρέπει να κάνεις πετάλι, δεν είναι με μανέτα, είναι με υποβοήθηση πεταλιού. Ανηφόρες αν τραβάει; σούζα πάει, και μιλάμε για ανηφόρες πολύ απότομες και μεγάλες (7,5 Κιλά ροπή παρακαλω). Το ποδήλατο είναι για βουνό, εκεί το χαίρομαι περισσότερο https://uploads.disquscdn.com/images/30ddd627d6e00962529b97b8f979ff7c2b832a934ad1485a6920fb1dadbe5492.jpg

    • 2450 ??? δεν τα λες και λιγα…….
      απλα νομιζα πως βγαζει 100 χιλιομετρα χωρις πεταλι !!!
      παντως ο σχεδιασμος μορτικος !!!

    • Hexagon

      Μπορεί να μπει μανέτα για αυτόνομο γκάζι αν το θες. Προσωπικά δεν με χαλάνε 500 θερμιδούλες πήγαινε και έλα οπότε το πετάλι το θέλω πάντα. Το καλό είναι οτι έχω μικρή lcd οθόνη στο αριστερό μέρος του τιμονιού και θέτω πόσο θέλω να με βοηθάει το μοτέρ, αυξάνοντας και μειώνοντας παράλληλα αντίσταση και οικονομία. Μαγικό σε λέω!

    • δηλαδη για να καταλαβω…πως εχει ”ηλεκτρικο” γκαζι ??? αυτοματα υπαρχει υποβοηθηση οταν κανεις πεταλι παντα ??

      παντως δειχνει πολυ καλο αυτο που εχεις…αλλα τοσα πολλα δεν θα εδινα για ποδηλατο…. :-/

    • Hexagon

      ουσιαστικά κάνει το πετάλι σου πολύ ελαφρύ, αλλά πάντα πρέπει να κάνεις πετάλι. Το μοτέρ δουλεύει παράλληλα με εσένα και όσο το ορίσεις εσύ να σε βοηθάει. Σε turbo mode έχει τόσο πολύ ροπή που σε 5-6 πεταλιές είσαι ήδη 45χλμ/ώρα. Για το οικονομικό έχεις δίκιο αλλά υπολόγισα βενζίνες και θα το έχω κάνει απόσβεση σε 1μιση χρόνο. Το βασικό είναι οτι έχεις πολύ άνεση στην κίνηση της πόλης και με προσοχή πάντα, μπορείς να φτάσεις εκεί που θες πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο οικονομικά απο το να πάρεις το αμάξι σου. Το ΣΚ το βγάζεις βουνό και σκάβεις πλαγιές, ανάβαση πας χωρίς να λιώνεις και κατάβαση πας με όσα θες και όσο αντέχεις. Τα λάστιχα είναι πολύ μεγάλα και ενισχυμένα για off road, οι μπροστά μπουκάλες ανάρτησης είναι 2 πλάσιες σε διάμετρο απο απλό παπί, ενώ τα φρένα είναι υδραυλικά δισκόφρενα με τρυπητούς δίσκους και δεν φαντάζεσαι πως κόβουν. Έχουν κάνει φοβερή δουλειά πλέον με τα ποδήλατα.

    • to εχεις ψαξει ποσο θα κρατησει η μπαταρια ?? ποτε θα αρχισει να πεφτει η αποδοση της ??? συνηθως μιλαμε για 600+ φορτισεις αν δεν κανω λαθος…..

      παντως πιστευα οτι θα με πεις οτι εχει κουμπακι ..που το πατας και τοτε μπαινει σε λειτουργια το μοτερ !!! :-P

    • Hexagon

      έχει εγγύηση για 1000 φορτίσεις. Από εκεί και πέρα θεωρητικά αρχίζει και πέφτει σιγά σιγά αν και είναι καθαρά θέμα συντήρησης και αποθήκευσης. Επίσης παίζει μεγάλο ρόλο και ο καιρός, σε κρυο δεν αποδίδουν το ίδιο και δεν πρέπει ΠΟΤΕ να αποθηκεύονται ξεφόρτιστες. Ιδανικά θα πρέπει αποθηκεύονται στο 50-60%. Είναι τύπου Li-ion (Lithium Ion). Σε drones για παράδειγμα που ασχολούμαι χρόνια, δεν έχω δει ποτέ σοβαρή πτώση σε απόδοση μπαταρίας, ακόμα και με εκατοντάδες φορτίσεις.

    • 1000 φορτισεις με μια μεση αυτονομια ας πουμε 70 χιλιομετρα….. μιλαμε δηλαδη για 70.000 χιλιομετρα ???? ε και να χαλασει..τοτε στα@@ σου…..τα εχει βγαλει με το παραπανω τα χρηματα του…..
      απο service ti παιζει ?? τιμες απο λαστιχα φρενα ηλεκτρικο μοτερ ?

    • Hexagon

      Φρένα τακάκια, λάστιχα κτλ μόνο όταν χρειαστεί ανάλογα τη χρήση. Μοτέρ είναι κλειστό και θεωρητικά θέλει πάρα πολλές ώρες χρήσης για σέρβις. Είναι της bosch. Υπάρχουν και άλλα αναλώσιμα όπως αλυσίδα, γρανάζια κτλ. Μόνο αν χρειαστεί και πάντα ανάλογα χρήσης