Η Toyota Αγγλίας παρουσίασε την επαγγελματική έκδοση του νέου Land Cruiser, και ανάλογα την πορεία του ίσως γίνει διαθέσιμο και σε υπόλοιπες χώρες. Το Land Cruiser LCV (Light commercial vehicle – ελαφρύ επαγγελματικό όχημα) είναι διαθέσιμο και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος, το 3-θυρο με το κοντό μεταξόνιο, και το 5-θυρο με το μακρύ μεταξόνιο.

Και στις δύο περιπτώσεις, τα πίσω καθίσματα αφαιρούνται δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο φόρτισης, που αγγίζει τα 1.574 λίτρα για το πρώτο και τα 2.216 λίτρα για το δεύτερο, ενώ το επιτρεπόμενο βάρος φόρτωσης είναι 593 και 756 κιλά αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις μπορούν να συνδέσουν ρυμουλκούμενο με φρένα, με φορτία έως και 3 τόνων.

Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ο 2,8-λίτρων turbodiesel απόδοσης 177 ίππων με 450 Nm ροπής που συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω κεντρικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η απόσταση από το έδαφος είναι 215 χλστ., ενώ το μεγαλύτερο βάθος που μπορεί να διασχίσει σε νερό είναι 700 χλστ.

Η τιμή του ξεκινά από τα £27.546 για την κοντή έκδοση και από £28.509 για την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, με τις παραδόσεις να γίνονται από τον Ιούλιο.

  • SAMURAI-66

    Ωραιο και αυτο!!
    Οτι πρεπει για επαγγελματιες που τροφοδοτουν χιονοδρομικα κεντρα και απομακρυσμενα χωρια εκει που δεν φτανουν αλλα οχηματα να πραγματοποιουν της εργασιες του χωρις βασανα και φοβο μηπως μεινουν σε κακοτραχαλα σημεια!!

  • Periklis

    Μακάρι να έρθει και στην Ελλάδα, με χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή και τέλη ταξινόμησης.

    • Yiannis Rossolatos

      Και ο πολυμήχανος Έλληνας θα του βάλει πίσω καθίσματα και ζαντούλες κι έτοιμο το εργαλείο…

  • jonjon

    Οκ! Στο Κολωνάκι το είχαν αγροτικό πρίν 15 χρόνια!

  • shaoqing14

    Εξαιρετικο μοντελο οτι πρεπει για διαφορους επαγγελματιες,αν το φερουν στο ελλαδισταν θα το σκεφτω σοβαρα να το αποκτησω,επιτελους ενα αυθεντικο επαγγελματικο toyota,οχι οπως το proace που ουσιαστικα ειναι peugeot/citroen με σημα της toyota,δυστυχως μεχρι στιγμης ο μονος εκπροσωπος στα επαγγελματικα ειναι το hilux.

    • ποιος ο λογος να μην προτιμησεις απευθειας το hilux ?

    • shaoqing14

      Διοτι για εργασιες μεσα στην πολη δεν με βολευει το pick up αλλα τα van η τα lcv,μια φορα που το δοκιμασα με το hilux και πεταχτηκα στο απεναντι σπιτι κατι τσιγγανοι παραλιγο να μου εκλεβαν τα μηχανηματα,οχι βεβαια πως στο van ειναι ποιο προστατευμενα τα μηχανηματα απλα τουλαχιστον δεν ειναι τοσο εκτεθειμενα.

    • shaoqing14

      Σωστος, ημουν σιγουρος πως θα το ανεφερες,αλλα το hilux δεν ηταν δικο μου,και ηταν λυση αναγκης,για συντηρηση θα πηγαινα αλλα στην πορεια κατεληξα σε εγκατασταση.Αν και στην κατηγορια των πικ απ αυτο που θα ηθελα να αποκτησω ειναι το isuzu d max,σαν δευτερη επιλογη θα ειχα το hilux.

    • οκ το δεοχμαι…..οποτε δεν ηταν δικη σου επιλογη…αλλα επιλογη αναγκης….
      απλα εγω ρωτησα ποιος θα το προτιμησει το επαγγελματικο LAND CRUISER…οταν απο την ιδια εταιρια εχεις (αποψη μου) την πιο πληρη και λειτουργικη προταση και πιστευω και πιο οικονομικη!!

    • shaoqing14

      Πιστευω πως κατι παραπανω ξερουν στην toyota και το βγαζουν στην αγορα,παλαιοτερα υπηρχε και το hiace,νομιζω πως δεν πωλειται στην ευρωπη πλεον,στην θεση του ειναι το proace και διαθετουν και την επαγγελματικη προταση του yaris,καλο ειναι οταν θες να λεγεσαι νο1 αυτοβιομηχανια να εχεις μεγαλη γκαμα στα ελαφρα επαγγελματικα,αν και η αποψη μου ειναι οτι η nissan ερχεται πρωτη σε αυτη την κατηγορια.

    • ειτε ηTOYOTA…eite η VW…ειτε η καθε μια εταιρεια σιγουρα κατι βλεπουν για να βγαζουν τα διαφορα μοντελα τους….
      απλα εγω προσπαθω να δω αυτο που ειδαν…….εστω ενας να μου πει για ποιον λογο θα το προτιμησει…..
      προσωπικα δεν βρισκω…. :-/