Με δύο ήττες σε ισάριθμους αγώνες, η Mercedes δεν μπορεί να είναι ικανοποιημένη από τον τρόπο που ξεκίνησε το 2018. Τόσο στην Αυστραλία όσο και το Μπαχρέιν, η ομάδα του Brackley, βρέθηκε σε θέση κυνηγού, όμως ο Sebastian Vettel παρέμεινε στην πρώτη θέση παρά την πίεση που δέχθηκε, έτσι βρίσκεται τώρα στην πρωτοπορία, έχοντας 17 βαθμούς περισσότερους από τον Lewis Hamilton.

Η χάραξη του Shanghai International Circuit είναι αρκετά διαφορετική από αυτή του Albert Park και του Μπαχρέιν, συνεπώς οι προβλέψεις δεν είναι τόσο εύκολο να γίνουν. Ωστόσο, ο Vettel θεωρεί πως η Mercedes είναι το φαβορί στη συγκεκριμένη πίστα, κι ένας από τους λόγους είναι οι χαμηλότερες θερμοκρασίες, κάτι που θεωρητικά ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της W09.

Προφανώς  και είναι χαμηλότερες οι θερμοκρασίες. Είναι μια διαφορετική πίστα, οπότε πιστεύω πως οι πρώτοι δύο αγώνες ήταν αρκετά διαφορετικοί, άρα δεν είναι τόσο εύκολο να προβλέψουμε τον τρίτο. Πιστεύω ότι, αν πάρετε ως δεδομένα όλες τις δοκιμές που κάναμε και τα σχετικά, τότε η Mercedes θα είναι το φαβορί. Σίγουρα, θα δοκιμάσουμε να έχουμε διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό. Αν έχεις τη σωστή ισορροπία και τα κάνεις όλα σωστά, τότε μπορείς να έχεις ένα καλό 3ήμερο, δεν βλέπω τον λόγο να μην το κάνουμε.

Ο Γερμανός ρωτήθηκε για το αν η Ferrari είναι καλύτερη στον τομέα της στρατηγικής, τουλάχιστον στους πρώτους δύο αγώνες, όμως ο ίδιος λέει ότι στην Αυστραλία υπήρξε ο παράγοντας της τύχης και στο Μπαχρέιν δεν είχε τίποτα να χάσει, αφού στην χειρότερη περίπτωση θα έβγαινε τρίτος.

Μπορεί να συμβεί ό,τι και στην Αυστραλία. Συνέβη το ίδιο σ’ εμάς πέρυσι, αλλά από την αντίθετη πλευρά. Δεν πιστεύω ότι αυτό έχει να κάνει με το να είσαι έξυπνος. Ξέρουμε τους αριθμούς μας και δεν μπαίνω σε πολλές λεπτομέρειες για να μην χαθείτε.

Κάποια από τα συστήματα που έχουμε μπορεί να είναι περίπλοκα. Νομίζω πως όλες οι ομάδες το ξέρουν αυτό. Ύστερα, στο Μπαχρέιν, είχαμε ένα διαφορετικό σχέδιο για τον αγώνα, αλλά θέλαμε να κερδίσουμε, οπότε έπρεπε να το αλλάξουμε. Στη θέση που ήμασταν, δε είχαμε κάτι να χάσουμε -η τρίτη θέση ήταν το χειρότερο δυνατό σενάριο-, οπότε πήραμε το ρίσκο και βγήκε, έτσι δε νομίζω ότι ήταν κάτι που η Mercedes θα είχε κάνει πολύ διαφορετικά. Στην τελική, κάναμε ό,τι μπορούσαμε, κάναμε τα πάντα σωστά, και αυτό ήταν το σημαντικό.