Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, το όνομα του Max Verstappen εμπλέκεται σε κάποιο περιστατικό. Στο Μπαχρέιν, ο πιλότος της Red Bull είχε επαφή με τον Lewis Hamilton, κάτι που τον έβγαλε εκτός αγώνα, λέγοντας στη συνέχεια πως δεν έκανε κάτι λάθος, διότι ήταν λίγο μπροστά κι έδωσε στον Βρετανό τον απαιτούμενο χώρο. Την Κυριακή, είχαμε μια νέα επαφή, ωστόσο τώρα τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

Ο Ολλανδός προσπαθούσε να προσπεράσει τον Sebastian Vettel για να ανέβει στο βάθρο, όμως το παράκανε, έχασε τον έλεγχο της RB14, με αποτέλεσμα να χτυπήσει τον Γερμανό στα φρένα για τη Στροφή 14. Εν αντιθέσει με το Μπαχρέιν, ο 20χρονος παραδέχτηκε πως ήταν αποκλειστικά και μόνο δικό του λάθος, κάτι που είπε και προσωπικά στον Seb μετά το τέλος του αγώνα, όπως λέει ο 4άκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ήρθε αμέσως μετά. Κατάλαβε ότι έκανε λάθος. Του είπα: «κοίτα, οι αγώνες είναι μεγάλοι και πέταξες το βάθρο σου». Ήταν τυχερός που συνέχισε, ήμουν κι εγώ τυχερός, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο. Νομίζω ότι το κατάλαβε. Ήταν αρκετά συνειδητοποιημένος και κατάλαβε ότι τα θαλάσσωσε. Ο κόσμος ρωτάει αν η ηλικία του είναι ένα θέμα, αλλά δεν είναι. Έχει κάνει τόσους πολλούς αγώνες.

Μετά από 41 γύρους, ξέρεις ότι είναι λίγο δύσκολο να σταματήσεις το μονοθέσιο εκεί. Αλλά, συνέβη. Εκτιμώ το γεγονός πως ήρθε αμέσως μετά. Του είπα ότι αυτός είναι ο τρόπος για να το λύσουμε, πρόσωπο με πρόσωπο, και όχι μέσα από τα media ή με εντάσεις.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας παραδέχεται ότι ήταν αδύνατο να αντισταθεί στις επιθέσεις των Red Bulls, γι’ αυτό και λέει ότι θα άφηνε τον Verstappen να περάσει, απλώς δεν ήταν τόσο κοντά, γι’ αυτό έμεινε μπροστά. Όμως, ο Ολλανδός δεν είχε αρκετή υπομονή, με αποτέλεσμα να χάσει το βάθρο και να τερματίσει τελικά στην πέμπτη θέση, μετά και από την ποινή των 10 δευτερολέπτων που πήρε από τους αγωνοδίκες.

Ήταν ξεκάθαρο ότι οι Red Bulls ήταν ταχύτερες. Δεν υπήρχε τρόπος να αντισταθείς στον Ricciardo, το ίδιο και με τον Max. Νομίζω ότι είχε κακή έξοδο στην πίσω ευθεία, αλλιώς θα τον άφηνα να περάσει. Δεν ήταν εκεί, οπότε μένεις μπροστά. Του άφησα χώρο σε περίπτωση που είχε ένα μικρό μπλοκάρισμα, αλλά προφανώς είχε μεγάλο μπλοκάρισμα. Τότε ήταν που χτυπήσαμε.

Νομίζω ότι είμαι λίγο τυχερός που τερμάτισα. Μετά από μια τέτοια επαφή, ίσως να είχα σταματήσει εκεί. Ήμουν τυχερός που το μονοθέσιο εξακολουθούσε να δουλεύει. Προφανώς και το πάτωμα είχε πάθει ζημιά και η ισορροπία δεν υπήρχε. Το μονοθέσιο δεν ήταν ίδιο μετά από αυτό. Είχα πολλή υποστροφή.