1FP3

Το ταχύτερο μονοθέσιο ήταν η SF71H στα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά, και μάλιστα με αρκετή άνεση, όπως μαρτυρά η διαφορά της ιταλικής ομάδας από τους αντιπάλους της. Ο Sebastian Vettel έγραψε το ταχύτερο πέρασμα, όντας 4,5 δέκατος από τον Kimi Raikkonen που βρέθηκε στη δεύτερη θέση, τρία δέκατα μπροστά από τον Valtteri Bottas.

Στην τέταρτη θέση ο Max Verstappen, με τον Lewis Hamilton να είναι πέμπτος, αφού δεν κατάφερε να κινηθεί γρήγορα με την ultrasoft. Ο Kevin Magnussen στην έκτη θέση, μπροστά από τους Sergio Perez, Esteban Ocon, Carlos Sainz και τον Sergey Sirotkin που συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τι συνέβη στη μία ώρα του FP3:

Ο ουρανός ήταν ξανά συννεφιασμένος, με αρκετά δυνατό αέρα και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 12°C στον αέρα και τους 14°C στην άσφαλτο. Οι δύο Sauber ήταν τα πρώτα μονοθέσια που εγκατέλειψαν τα pits, έχοντας τον Grosjean πίσω τους. Τους ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί, για το κλασικό installation lap, την ώρα που οι μηχανικοί της Red Bull δούλευαν πάνω στην RB14 του Ricciardo, δίχως να γνωρίζουμε το ακριβές πρόβλημα στο ξεκίνημα.

Ο Raikkonen έγραψε τον πρώτο χρονομετρημένο γύρο, στα 5 λεπτά από το ξεκίνημα, με την επίδοσή του να είναι πολύ αργή, στο 1:45.0, και λόγω του Magnussen που τον καθυστέρησε. Ο Φινλανδός πίεσε ξανά και σταμάτησε στο 1:37.7, πατώντας στη ultrasoft γόμα. Ο Magnussen ήταν 2,2 δευτερόλεπτα πιο αργός, με τον Hulkenberg να περνά στην πρώτη θέση, με 1:36.4 και τον Sainz στην τρίτη θέση, όντας 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον team-mate του.

Το πρόβλημα του Ricciardo εντοπιζόταν στο κιβώτιο, όμως οι μηχανικοί κατάφεραν να το λύσουν δίχως να απαιτείται αλλαγή. Ο Raikkonen πέρασε και πάλι πρώτος, με 1:34.7, όσο ο Vettel ετοιμαζόταν να βγει για να ξεκινήσει το δικό του πρόγραμμα, όπως και συνέβη με 47 λεπτά για τη λήξη. Ο Γερμανός έγραψε γρήγορα τον πρώτο χρόνο, με 1!33.6, τη στιγμή που τα Mercedes και τα McLaren άφηναν τα pits.

Ο Alonso μετακινήθηκε στην τρίτη θέση, ωστόσο οι μηχανικοί της McLaren έχασαν την τηλεμετρία από την MCL33 του Vandoorne, με αποτέλεσμα ο Βέλγος να επιστρέψει στα pits. Τα Mercedes πατούσαν στα μαλακά και ο Bottas πήρε την τρίτη θέση, όμως ήταν σχεδόν 1,6 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Vettel, αλλά στη συνέχεια μείωσε τη διαφορά στα 7 δέκατα.

Ο Hamilton πήρε την τέταρτη, και ο Βρετανός προκάλεσε την κίτρινη σημαία μετά τη Στροφή 10, αφού βγήκε εκτός, με αποτέλεσμα να κάνει ένα τετ-α-κε, για να επιστρέψει στα pits. Ο Ricciardo στην πέμπτη θέση και ο Verstappen στην ενδέκατη, αφού ακόμα δεν είχε βγάλει μεγάλο μέρος της ταχύτητας της RB14 στην πίστα.

Είχαμε περάσει στο δεύτερο μισάωρο, όσο βλέπαμε το πίσω δεξί φρένο του Grosjean να πιάνει φωτιά μετά από έξοδο που είχε στις Στροφές 9 και 10. Εν τω μεταξύ, ο Sainz είχε ανέβει στην τρίτη θέση και ο Hulkenberg στην έκτη, τη στιγμή που ο Raikkonen πίεζε για έναν καλύτερο χρόνο με την ultrasoft, γράφοντας τελικά το 1:33.4, το οποίο του έδωσε τη πρώτη θέση.

Στα 26 λεπτά για το τέλος, εμφανίστηκε καπνός από το πίσω μέρος της RB14 του Ricciardo, πιθανότατα με πρόβλημα στον κινητήρα. Ο Αυστραλός ακινητοποίησε το αυστριακό μονοθέσιο πριν από τη Στροφή 16, έτσι είχαμε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Έμεναν λιγότερο από 2,5 ώρες μέχρι την έναρξη των κατατακτήριων, έτσι οι μηχανικοί του δεν είχαν όλο τον χρόνο μπροστά τους για να προβούν σε οποιαδήποτε αλλαγή.

Η πράσινη σημαία εμφανίστηκε με 20 λεπτά για τη λήξη της περιόδου. Ο Vettel στην πρώτη θέση, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:33.0. Ο Bottas βελτίωσε σε 1:33.8, όμως συνέχιζε να πατά στα μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton είχε φορέσει την ultrasoft γόμα, όμως δεν ήταν αρκετά γρήγορος για να ξεκολλήσει από την πέμπτη θέση, όσο η δράση είχε μειωθεί αρκετά, καθώς οι οδηγοί προετοιμαζόταν για τα τελευταία λεπτά, με τον Hamilton να γυρνάει κι αυτός στο γκαράζ του, όντας ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Vettel.

Στα 8 λεπτά για το τέλος, αρκετά μονοθέσια βρέθηκαν στην πίστα. Ο Verstappen είχε πάρει την τέταρτη θέση από τον Hamilton, όμως απείχε 9 δέκατα από τον Vettel, παρόλο που φορούσε την ultrasoft. Ο Perez ανέβηκε στην έκτη θέση, 11 χιλιοστά μπροστά από τον Ocon, με τον Magnussen να του παίρνει ελάχιστα αργότερα τη θέση, δείχνοντας ότι η Haas είναι ταχύτερη ακόμα και με τη μαλακή γόμα.

Ο Verstappen είχε παράπονα, αφού έλεγε πως κάθε φορά που πίεζε, έχανε ταχύτητα. Σχεδόν όλα τα μονοθέσια στην πίστα για τα τελευταία λεπτά, αλλά δίχως να παρατηρούμε τη συνηθισμένη βελτίωση των χρόνων. Τίποτε άξιο λόγου δεν συνέβη μέχρι να μηδενιστεί το χρονόμετρο.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 09:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα highligts

3Αποτελέσματα

  • thymios tsilimparis

    Η Φερραρι δείχνει να έχει κι εδώ την ταχύτητα. Ίσως ο Χάμιλτον να κρύβει κάτι…Πιστεύω ότι αργότερα θα φανεί η στρατηγική του.
    Αύριο ρόλο θα παίξει η φθορά των μωβ
    Προβλέπω σκληρή μάχη!