Τον Ιανουάριο του 2017, η Lexus παρουσίασε το νέο LS στην έκθεση του Detroit, για να κάνει δύο μήνες αργότερα -στην έκθεση της Γενεύης– το ντεμπούτο η υβριδική έκδοση του μοντέλου.
Σύμφωνα με τον Toshio Asahi, επικεφαλής μηχανικός της ναυαρχίδας της ιαπωνικής premium αυτοκινητοβιομηχανίας, μιλώντας σε αυστραλιανό μέσο, σύντομα το αυτοκίνητο θα αποκτήσει και νέα μηχανικά σύνολα. Πιθανότατα ένα εξ αυτών θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, ενώ θα υπάρχει plug-in υβριδική έκδοση ή έκδοση με κυψέλες υδρογόνου.
Σήμερα, το LS 500 παίρνει κίνηση από το έναν 3,5-λίτρων V6 biturbo κινητήρα, απόδοσης 415 ίππων με 600 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα 10άρι αυτόματο κιβώτιο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,6 δευτερόλεπτα.
Από την άλλη, το LS 500h διαθέτει την τελευταία γενιά του Multi Stage Hybrid συστήματος της εταιρίας, το οποίο υπόσχεται να είναι πιο αποδοτικό, να προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση και περισσότερη ευχαρίστηση στον οδηγό, έχοντας ηλεκτρική αυτονομία 140 χλμ. Η συμπαγής ελαφριά μπαταρία νικελίου-υδριδίου καταλαμβάνει 20% λιγότερο χώρο από τη προηγούμενη γενιά Lexus LS 600h, έχοντας και υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.
Σύμφωνα με την Lexus έχει βελτιωθεί η απόκριση του γκαζιού, με το υβριδικό σύνολο να συνδυάζει τον V6 3,5-λίτρων βενζινοκινητήρα Dual VVT-i και 2 ηλεκτροκινητήρες, με την κίνηση να περνά στον δρόμο μέσω ενός 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συνόλου είναι 354 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,4 δευτερόλεπτα.
Ο Asahi τόνισε ότι μια πιο δυνατή έκδοση του συγκεκριμένου συνόλου είναι αρκετά πιθανό να βγει στην παραγωγή.