Από τον Δεκέμβριο του 2010 που λανσαρίστηκε, μέχρι τη τελευταία μέρα του περασμένου μήνα η ιαπωνική εταιρία έχει πουλήσει περίπου 340.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, νούμερο που δεν χαρακτηρίζει το μοντέλο ως επιτυχία.

Παρόλα αυτά η Lexus αναφέρει ότι οι πωλήσεις του είναι πολύ καλές σε αγορές-κλειδιά, όπως η Ευρώπη, η Κίνα και η Ιαπωνία, όπου τα υβριδικά μοντέλα έχουν μεγάλη απήχηση. Αντιθέτως, στις Η.Π.Α δεν εκτιμήθηκε ποτέ, γι’αυτό και το 2017 ήταν η τελευταία χρονιά που ήταν διαθέσιμο.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής της Lexus στην Ευρώπη, Pascal Ruch, δήλωσε ότι το CT είναι σημαντικό για την εταιρία, καθώς φέρνει νέο κόσμο στην εταιρία, ενώ ο πελάτης που ενδιαφέρεται για το CT είναι αρκετά διαφορετικός από αυτός που θα κοιτάξει το νέο compact crossover της Lexus, το UX. Για να σημειώσει την σημασία του hatchback μοντέλου της ιαπωνικής εταιρίας, ο Ruch δήλωσε:

Πιστεύω ότι όλες οι κατηγορίες που είμαστε τώρα, είναι σημαντικό να μείνουμε σε αυτές.

Το CT πιθανότατα θα αντικατασταθεί το 2020, και σύμφωνα με φήμες το νέο μοντέλο θα προσφέρεται τόσο με υβριδικό σύνολο, όσο και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Θα βασίζεται και αυτό στην νέα TNGA πλατφόρμα της Toyota, με την υβριδική έκδοση να φορά το σύνολο του νέου Auris, όπου το 2,0-λιτρο υβριδικό σύνολο αποδίδει 180 άλογα.

  • thymios tsilimparis

    Δηλαδή μέρι το 2020 θα βλέπουμε αυτό το χωρίς λόγο άσχημο αυτοκίνητο;
    Είναι ετνυπωσιακό το γεγονός πως από μια μόνοεπιλογή στο C-pillar προέκυψε τοση ασχήμια σε ένα κατά τ’ άλλα φυσιολογικό σχήμα…

    • UltraB

      Γούστα είναι αυτά, εμένα προσωπικά μου αρέσει.

    • VICTH0R

      Ακριβώς. Το βρίσκω αρκετά όμορφο hatchback από την Lexus. Σίγουρα πολύ πιο όμορφο από ένα αδιαφορο Golf, Auris, Focus, ακόμα και από BMW 1st Series.

    • thymios tsilimparis

      Φυσικά και είναι γούστα και είναι σεβαστα. Εξέφρασα την προσωπική μου άποψη μόνο.
      Το εμπρός μέρος μου αρέσει γιατί είναι πολύ αρμονικό, ποτέ δεν κατάλαβα για ποιό λόγο τόσο μπλέξιμο στην πίσω κολώνα. Αν δεν είχαν κάνει αυτή την επιλογή, θα είχαμε την ίδια άποψη

    • UltraB

      Γούστα είναι αυτά, εμένα προσωπικά μου αρέσει.

    • UltraB

      Γούστα είναι αυτά, εμένα προσωπικά μου αρέσει.

    • UltraB

      Γούστα είναι αυτά, εμένα προσωπικά μου αρέσει.

    • UltraB

      Γούστα είναι αυτά, εμένα προσωπικά μου αρέσει.

  • SAMURAI-66

    Η πρωτη εικονα που απελευθερωσε πριν απο εναμιση χρονο το omniauto….. https://uploads.disquscdn.com/images/7914a570b948335438bcac873838463ec3ac20345def1debd716d4bc75282d4e.jpg
    με αυτη που δινουν σημερα στην δημοσιοτητα στο autoexpress….. https://uploads.disquscdn.com/images/324ebaac0fdb2f6afeb11477b61f1497c2307f089c1caa103ae106e6167c530d.jpg
    στο υβριδικο και ηλεκτροκινητο παραλληλα εχουν καποιες διαφορες αλλα ειναι πιστα στην εξελικτικη εικονα του πενταθυρου μεχρι σημερα οχηματος της lexus.
    Σωστα δεν αφηνουν στην τυχη της την συγκεκριμενη κατηγορια οταν με ανταγωνιστες να βρισκονται ηδη στα πολυτελη που στοχευει το ct και χωρο στην αγορα για νεες παρουσιες θα ηταν παραλογο να λειπει η ιαπωνικη εταιρεια,και η διπλη επιλογη ηλεκτροκινητου-υβριδικου θα το κανει τουλαχιστον επιτυχια στοχευοντας μεγαλο κομματι αγοραστων.
    Η παρουσα γενια συμφωνα με πληροφοριες που εχω απο γνωστο μου που ειναι κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου απο την πρωτη στιγμη παρουσιας του στην ελλαδα τουλαχιστον ως πετυχημενη μπορει να χαρακτηριστει στην συμβιωση μαζι της…πολυτελες οικονομικο ποιοτικο και φυσικα ασφαλες με μειονεκτημα τους πισω περιορισμενους χωρους οπως εχω διαπιστωσει αλλα φυσικα κανεις δεν ειναι τελειος και τα παντα βελτιωνονται!

  • SAMURAI-66

    Η πρωτη εικονα που απελευθερωσε πριν απο εναμιση χρονο το omniauto….. https://uploads.disquscdn.com/images/7914a570b948335438bcac873838463ec3ac20345def1debd716d4bc75282d4e.jpg
    με αυτη που δινουν σημερα στην δημοσιοτητα στο autoexpress….. https://uploads.disquscdn.com/images/324ebaac0fdb2f6afeb11477b61f1497c2307f089c1caa103ae106e6167c530d.jpg
    στο υβριδικο και ηλεκτροκινητο παραλληλα εχουν καποιες διαφορες αλλα ειναι πιστα στην εξελικτικη εικονα του πενταθυρου μεχρι σημερα οχηματος της lexus.
    Σωστα δεν αφηνουν στην τυχη της την συγκεκριμενη κατηγορια οταν με ανταγωνιστες να βρισκονται ηδη στα πολυτελη που στοχευει το ct και χωρο στην αγορα για νεες παρουσιες θα ηταν παραλογο να λειπει η ιαπωνικη εταιρεια,και η διπλη επιλογη ηλεκτροκινητου-υβριδικου θα το κανει τουλαχιστον επιτυχια στοχευοντας μεγαλο κομματι αγοραστων.
    Η παρουσα γενια συμφωνα με πληροφοριες που εχω απο γνωστο μου που ειναι κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου απο την πρωτη στιγμη παρουσιας του στην ελλαδα τουλαχιστον ως πετυχημενη μπορει να χαρακτηριστει στην συμβιωση μαζι της…πολυτελες οικονομικο ποιοτικο και φυσικα ασφαλες με μειονεκτημα τους πισω περιορισμενους χωρους οπως εχω διαπιστωσει αλλα φυσικα κανεις δεν ειναι τελειος και τα παντα βελτιωνονται!

  • SAMURAI-66

    Η πρωτη εικονα που απελευθερωσε πριν απο εναμιση χρονο το omniauto….. https://uploads.disquscdn.com/images/7914a570b948335438bcac873838463ec3ac20345def1debd716d4bc75282d4e.jpg
    με αυτη που δινουν σημερα στην δημοσιοτητα στο autoexpress….. https://uploads.disquscdn.com/images/324ebaac0fdb2f6afeb11477b61f1497c2307f089c1caa103ae106e6167c530d.jpg
    στο υβριδικο και ηλεκτροκινητο παραλληλα εχουν καποιες διαφορες αλλα ειναι πιστα στην εξελικτικη εικονα του πενταθυρου μεχρι σημερα οχηματος της lexus.
    Σωστα δεν αφηνουν στην τυχη της την συγκεκριμενη κατηγορια οταν με ανταγωνιστες να βρισκονται ηδη στα πολυτελη που στοχευει το ct και χωρο στην αγορα για νεες παρουσιες θα ηταν παραλογο να λειπει η ιαπωνικη εταιρεια,και η διπλη επιλογη ηλεκτροκινητου-υβριδικου θα το κανει τουλαχιστον επιτυχια στοχευοντας μεγαλο κομματι αγοραστων.
    Η παρουσα γενια συμφωνα με πληροφοριες που εχω απο γνωστο μου που ειναι κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου απο την πρωτη στιγμη παρουσιας του στην ελλαδα τουλαχιστον ως πετυχημενη μπορει να χαρακτηριστει στην συμβιωση μαζι της…πολυτελες οικονομικο ποιοτικο και φυσικα ασφαλες με μειονεκτημα τους πισω περιορισμενους χωρους οπως εχω διαπιστωσει αλλα φυσικα κανεις δεν ειναι τελειος και τα παντα βελτιωνονται!

  • SAMURAI-66

    Η πρωτη εικονα που απελευθερωσε πριν απο εναμιση χρονο το omniauto….. https://uploads.disquscdn.com/images/7914a570b948335438bcac873838463ec3ac20345def1debd716d4bc75282d4e.jpg
    με αυτη που δινουν σημερα στην δημοσιοτητα στο autoexpress….. https://uploads.disquscdn.com/images/324ebaac0fdb2f6afeb11477b61f1497c2307f089c1caa103ae106e6167c530d.jpg
    στο υβριδικο και ηλεκτροκινητο παραλληλα εχουν καποιες διαφορες αλλα ειναι πιστα στην εξελικτικη εικονα του πενταθυρου μεχρι σημερα οχηματος της lexus.
    Σωστα δεν αφηνουν στην τυχη της την συγκεκριμενη κατηγορια οταν με ανταγωνιστες να βρισκονται ηδη στα πολυτελη που στοχευει το ct και χωρο στην αγορα για νεες παρουσιες θα ηταν παραλογο να λειπει η ιαπωνικη εταιρεια,και η διπλη επιλογη ηλεκτροκινητου-υβριδικου θα το κανει τουλαχιστον επιτυχια στοχευοντας μεγαλο κομματι αγοραστων.
    Η παρουσα γενια συμφωνα με πληροφοριες που εχω απο γνωστο μου που ειναι κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου απο την πρωτη στιγμη παρουσιας του στην ελλαδα τουλαχιστον ως πετυχημενη μπορει να χαρακτηριστει στην συμβιωση μαζι της…πολυτελες οικονομικο ποιοτικο και φυσικα ασφαλες με μειονεκτημα τους πισω περιορισμενους χωρους οπως εχω διαπιστωσει αλλα φυσικα κανεις δεν ειναι τελειος και τα παντα βελτιωνονται!

  • SAMURAI-66

    Η πρωτη εικονα που απελευθερωσε πριν απο εναμιση χρονο το omniauto….. https://uploads.disquscdn.com/images/7914a570b948335438bcac873838463ec3ac20345def1debd716d4bc75282d4e.jpg
    με αυτη που δινουν σημερα στην δημοσιοτητα στο autoexpress….. https://uploads.disquscdn.com/images/324ebaac0fdb2f6afeb11477b61f1497c2307f089c1caa103ae106e6167c530d.jpg
    στο υβριδικο και ηλεκτροκινητο παραλληλα εχουν καποιες διαφορες αλλα ειναι πιστα στην εξελικτικη εικονα του πενταθυρου μεχρι σημερα οχηματος της lexus.
    Σωστα δεν αφηνουν στην τυχη της την συγκεκριμενη κατηγορια οταν με ανταγωνιστες να βρισκονται ηδη στα πολυτελη που στοχευει το ct και χωρο στην αγορα για νεες παρουσιες θα ηταν παραλογο να λειπει η ιαπωνικη εταιρεια,και η διπλη επιλογη ηλεκτροκινητου-υβριδικου θα το κανει τουλαχιστον επιτυχια στοχευοντας μεγαλο κομματι αγοραστων.
    Η παρουσα γενια συμφωνα με πληροφοριες που εχω απο γνωστο μου που ειναι κατοχος του συγκεκριμενου μοντελου απο την πρωτη στιγμη παρουσιας του στην ελλαδα τουλαχιστον ως πετυχημενη μπορει να χαρακτηριστει στην συμβιωση μαζι της…πολυτελες οικονομικο ποιοτικο και φυσικα ασφαλες με μειονεκτημα τους πισω περιορισμενους χωρους οπως εχω διαπιστωσει αλλα φυσικα κανεις δεν ειναι τελειος και τα παντα βελτιωνονται!