Λίγες ημέρες μετά τις διοικητικές ανακατατάξεις, την άμεση απομάκρυνση του Matthias Müller από CEO, και την προαγωγή του Herbert Diess στη θέση του, σήμερα ο διευθυντής marketing της εταιρείας, Jochen Sengpiehl, αποκάλυψε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να γίνει λιγότερο Γερμανική, έτσι ώστε να γίνει περισσότερο αρεστή σε ένα ευρύτερο κοινό.

Πιο συγκεκριμένα ο Sengpiehl είπε:

Η εταιρία δεν είναι σε καλή κατάσταση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και ένας λόγος αυτού είναι επειδή προσπαθούσε να είναι πολύ Γερμανική.

Ακόμα, ο Sengpiehl πρόσθεσε ότι το σκάνδαλο του dieselgate έκανε τα μοντέλα της Volkswagen λιγότερο ελκυστικά, και γι’αυτό η εταιρία πρέπει να γίνει πιο πολύχρωμη, ώστε οι άνθρωποι να διασκεδάζουν με τα προϊόντα της.

Για να γίνει η γερμανική εταιρία περισσότερο προσανατολισμένη στον καταναλωτή σκοπεύει να είναι περισσότερο δραστήρια στα κοινωνικά μέσα και την ψηφιακή διαφήμιση, ενώ μέσω αυτών των καναλιών θα γίνει και η προώθηση της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών οχημάτων της. Με αυτό τον τρόπο προβολής, ο Sengpiehl αναφέρει ότι θα βοηθήσει να δικαιολογήσει τις υψηλότερες τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα της Volkswagen.

Για να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα, η Volkswagen θα φτιάξει ειδικούς κόμβους μάρκετινγκ σε μεγάλες αγορές. Ο στόχος αυτών θα είναι να προσαρμόσουν το μήνυμα της εταιρείας σε συγκεκριμένες αγορές και να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Τέλος, στις σχετικές ειδήσεις, ο Sengpiehl επιβεβαίωσε ότι η Volkswagen θα παρουσιάσει ένα νέο λογότυπο τον επόμενο χρόνο. Αυτό θα είναι σύμφωνο με την εποχή ώστε να φαίνεται καλύτερα στα αυτοκίνητα και στις οθόνες smartphone.

  • SAMURAI-66

    Οι υπευθυνοι της vw πρεπει να πανε μια βολτα απο τα συνεργεια…..εκει να δεις ποσο το διασκεδαζουν οσοι αγορασαν αυτοκινητο με το δικο της σημα.
    Τρελη χαρα με την επιλογη τους….ο πραγματικος ορος της εννοιας του ξεπαραδιαζομαι!!!

    • Bon Viveur

      Πολύ σωστός!! Οι τιμές είναι πραγματικά απαράδεκτες!! Αυτό είναι και ο λόγος που δεν πρόκειται να ξαναγοράσω αμάξι απο το group. Ενώ είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αμάξι, δεν πρόκειται να ξαναπάρω απο το group όταν για ένα Octavia Estate για αλλαγή τακάκια κοστίζει 200ευρώ όταν για το Hemi δίνω 60 ευρώ….

    • καλα και συ για τακακια στην vw?

    • καλα και συ για τακακια στην vw?

    • Bon Viveur

      το ξέρω μαλακία, αλλά έφευγα εκτός Ελλάδος και δεν είχα χρόνο να το πάω αλλού. Που να το φανταστώ οτι θα το πλήρωνα για Bentley… Στο Hemi όμως στην αντιπροσωπεία που πήγε 60 ευρώ και οχι σε κάποιο τοπικό συνεργείο.

    • kostas

      πες τα χρυσόστομε, octavia 5 1,8t τρέμει η ψυχή μου , όχι πόσο θα κάψει αλλά το σέρβις (αυτή η μέτρηση εργατώρας λες και πας σε γιατρό & δικηγόρο πολυεθνικής….)

    • Bon Viveur

      Όντως την εργατοώρα την πληρώνεις σαν να χρησιμοποιείς άνθρωπο από το Harvard!! Ξεφτιλικια! Για να γελάσουμε χρεώνουν ΜΟΝΟ για να βγάλουν την ρόδα 15 ευρώ! 😂😂😂
      Περιμένω να λήξει η εγγύηση και δεν θα με ξαναδούν ούτε ζωγραφιστό!… Και όταν αλλάξω αμάξι… μακριά!

    • NINJA GC8

      εχεις δικιο φιλε μου.το καλυτερο ειναι οταν περναω εξω απο το συνεργειο δεν εχει θεση ουτε για μηχανακι να παρκαρεις.ολα προβληματικα!ακουω συνεχεια νεα αυτοκινητα προβληματα.μονο JAPAN και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

  • Tsou Kostas

    Τα αυτοκίνητά μας είναι πολύ γερμανικά και βαρετά. Χρειαζόμαστε περισσότερο marketing και διαφήμιση, για να βρούμε νέους τρόπους να πείσουμε τον κόσμο πως δεν είναι. VW at its best.

  • Smartass

    Λες και το ήξερα. Όταν είχα γράψει ότι με αλλαγή ονόματος θα σωθεί από την κατρακύλα (Diesegate) η συνώνυμη με τον όμιλο φαου βε κατασκευάστρια εταιρία αυτοκίνητων. H αρχή γίνεται με αλλαγή του σήματος.
    Mετά θα έρθει και η αλλαγή του ονόματος για να χαθεί στην λήθη του χρόνου το
    καταστροφικό οικονομικά για το όμιλο Diesegate.
    Βέβαια του κουσούρι δεν φεύγει. Θα συνεχίσουν να στήνουν φάμπρικες έτσι ώστε να γεμίζουν τα ταμεία του ομίλου με πολλά δις. Θα βοηθήσει και η παγκόσμια προπαγάνδα που θέλουν ξεκινήσουν για ποιο λόγω τα αυτοκίνητα τους είναι ακριβά. Ασχέτως αν όλες σχεδόν οι φίρμες του ομίλου χρησιμοποιούν (εκτός Lambo, Bugatti)
    ίδιες πλατφόρμες και κινητήρες.

  • Γιώργος Βαρδου

    Να φανταστώ το λογότυπο θα είναι το ίδιο απλά φλατ, μαύρο, σε άσπρο φόντο

  • Γιώργος Βαρδου

    Να φανταστώ το λογότυπο θα είναι το ίδιο απλά φλατ, μαύρο, σε άσπρο φόντο

    • xtra

      μαλλον για φωτιζομενο παει , αρα ισως λευκο με μαυρο περιγραμμα..!

  • Gmph fast

    “Με αυτό τον τρόπο προβολής, ο Sengpiehl αναφέρει ότι θα βοηθήσει να δικαιολογήσει τις υψηλότερες τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα της Volkswagen.”
    Μάρτετινγκ για να δικαιολογήσουν τις υψηλές τιμές…

  • το νεο λογοτυπο θα διαφερει απο το παλιο οσο διαφερει η μια γενια πολο απο την αλλη …

    • Scooby r22b

      Εγώ πιστεύω ότι θα βάλουν καμιά Wehrmacht ως νέο σήμα. . . :-D

  • νταζ ιστ άινε κομπίνεν κλασίσχεν

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Γιατι ποτε ηταν γερμανικα; Ο ξαδελφος μου που εχει Tiguan αρκετα απο τα μερη γραφουν πανω Made in Turkey! Αρα ειναι σωστο να λεει assembled in germany και οχι made in germany.

  • Anestis Genk

    Δεν νομίζω τάκη

  • Christos Dimou

    Η παραγωγή στην Γερμανία αποτελεί ένα μέρος της συνολικής παραγωγής της εταιρείας στον κόσμο. Πολύ μεγαλύτερο του ποσοστού της παραγωγής οχημάτων στην χώρα αυτή προς το παγκόσμιο σύνολο.

    Σύμφωνα με την OICA η Γερμανία παρήγαγε 5,6 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα που φαντάζουν πολλά αλλά στα 73 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα και στα 24 εκατομμύρια μεγάλα οχήματα είναι μία σταγόνα στον Ωκεανό.

    Στην Ευρώπη το group VAG το 2017 πούλησε 3,6 εκατομμύρια οχήματα σε σύνολο 10,7 εκατομμυρίων. Αλλά η ανάπτυξη δεν είναι εδώ πια. Είναι εκτός Ευρώπης. Η Ευρώπη είναι σταθερή στα 20~21 εκατομμύρια οχήματα από το 2005 ως και σήμερα αλλά η παγκόσμια αγορά από 65 εκατομμύρια έχει φτάσει τα 97 εκατομμύρια.

    Η VAG και ειδικά η VW μαθαίνει από τα παθήματα των Ιταλών που κάποια στιγμή περιορίστηκαν μόνον στην Ιταλική αγορά ότι δεν γίνεται να επιζήσεις με παρουσία μόνον σε μία ήπειρο. Το βλέπουμε άλλωστε και με την OPEL που πρώτος στόχος της PSA είναι να την κάνει γνωστή παγκόσμια όπως και με την πολύπαθη Alfa Romeo που προσπαθεί να μην έχει την τύχη της LANCIA μέσα στο δαιδαλώδες και απρόσωπο FCA group.

    • Nikolaos Charisoglou

      Παγκόσμιοι εγιναν πρωτα οι Ιάπωνες οταν εφτιαξαν εργοστάσια στην Αμερική βλεπε χοντα οποτε αστο

    • Nikolaos Charisoglou

      Παγκόσμιοι εγιναν πρωτα οι Ιάπωνες οταν εφτιαξαν εργοστάσια στην Αμερική βλεπε χοντα οποτε αστο