Λίγες ημέρες μετά τις διοικητικές ανακατατάξεις, την άμεση απομάκρυνση του Matthias Müller από CEO, και την προαγωγή του Herbert Diess στη θέση του, σήμερα ο διευθυντής marketing της εταιρείας, Jochen Sengpiehl, αποκάλυψε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να γίνει λιγότερο Γερμανική, έτσι ώστε να γίνει περισσότερο αρεστή σε ένα ευρύτερο κοινό.

Πιο συγκεκριμένα ο Sengpiehl είπε:

Η εταιρία δεν είναι σε καλή κατάσταση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και ένας λόγος αυτού είναι επειδή προσπαθούσε να είναι πολύ Γερμανική.

Ακόμα, ο Sengpiehl πρόσθεσε ότι το σκάνδαλο του dieselgate έκανε τα μοντέλα της Volkswagen λιγότερο ελκυστικά, και γι’αυτό η εταιρία πρέπει να γίνει πιο πολύχρωμη, ώστε οι άνθρωποι να διασκεδάζουν με τα προϊόντα της.

Για να γίνει η γερμανική εταιρία περισσότερο προσανατολισμένη στον καταναλωτή σκοπεύει να είναι περισσότερο δραστήρια στα κοινωνικά μέσα και την ψηφιακή διαφήμιση, ενώ μέσω αυτών των καναλιών θα γίνει και η προώθηση της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών οχημάτων της. Με αυτό τον τρόπο προβολής, ο Sengpiehl αναφέρει ότι θα βοηθήσει να δικαιολογήσει τις υψηλότερες τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα της Volkswagen.

Για να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα, η Volkswagen θα φτιάξει ειδικούς κόμβους μάρκετινγκ σε μεγάλες αγορές. Ο στόχος αυτών θα είναι να προσαρμόσουν το μήνυμα της εταιρείας σε συγκεκριμένες αγορές και να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Τέλος, στις σχετικές ειδήσεις, ο Sengpiehl επιβεβαίωσε ότι η Volkswagen θα παρουσιάσει ένα νέο λογότυπο τον επόμενο χρόνο. Αυτό θα είναι σύμφωνο με την εποχή ώστε να φαίνεται καλύτερα στα αυτοκίνητα και στις οθόνες smartphone.