H Volkswagen θέλει να γίνει “λιγότερο Γερμανική”, ενώ ετοιμάζει νέο λογότυπο

Σχετικά άρθρα

Λίγες ημέρες μετά τις διοικητικές ανακατατάξεις, την άμεση απομάκρυνση του Matthias Müller από CEO, και την προαγωγή του Herbert Diess στη θέση του, σήμερα ο διευθυντής marketing της εταιρείας, Jochen Sengpiehl, αποκάλυψε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να γίνει λιγότερο Γερμανική, έτσι ώστε να γίνει περισσότερο αρεστή σε ένα ευρύτερο κοινό.

Πιο συγκεκριμένα ο Sengpiehl είπε:

Η εταιρία δεν είναι σε καλή κατάσταση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και ένας λόγος αυτού είναι επειδή προσπαθούσε να είναι πολύ Γερμανική.

Ακόμα, ο Sengpiehl πρόσθεσε ότι το σκάνδαλο του dieselgate έκανε τα μοντέλα της Volkswagen λιγότερο ελκυστικά, και γι’αυτό η εταιρία πρέπει να γίνει πιο πολύχρωμη, ώστε οι άνθρωποι να διασκεδάζουν με τα προϊόντα της.

Για να γίνει η γερμανική εταιρία περισσότερο προσανατολισμένη στον καταναλωτή σκοπεύει να είναι περισσότερο δραστήρια στα κοινωνικά μέσα και την ψηφιακή διαφήμιση, ενώ μέσω αυτών των καναλιών θα γίνει και η προώθηση της τεχνολογίας και των ηλεκτρικών οχημάτων της. Με αυτό τον τρόπο προβολής, ο Sengpiehl αναφέρει ότι θα βοηθήσει να δικαιολογήσει τις υψηλότερες τιμές που έχουν τα αυτοκίνητα της Volkswagen.

Για να έχει το βέλτιστο αποτέλεσμα, η Volkswagen θα φτιάξει ειδικούς κόμβους μάρκετινγκ σε μεγάλες αγορές. Ο στόχος αυτών θα είναι να προσαρμόσουν το μήνυμα της εταιρείας σε συγκεκριμένες αγορές και να αντιδρούν γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Τέλος, στις σχετικές ειδήσεις, ο Sengpiehl επιβεβαίωσε ότι η Volkswagen θα παρουσιάσει ένα νέο λογότυπο τον επόμενο χρόνο. Αυτό θα είναι σύμφωνο με την εποχή ώστε να φαίνεται καλύτερα στα αυτοκίνητα και στις οθόνες smartphone.

ΠηγήBloomberg

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...