Ακόμη μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που πιστεύει πως οι diesel κινητήρες έχουν μέλλον. Πρόκειται για την Mazda, με τον Jeff Guyton, πρόεδρο και CEO της Mazda Ευρώπης να δηλώνει:

Ο εξαναγκασμός των πελατών να αγοράσουν αυτοκίνητα με χαμηλές εκπομπές CO2 δεν λειτουργεί. Οι πωλήσεις δείχνουν πως το κοινό προτιμά μεγάλα SUV με μικρές καταναλώσεις καυσίμων.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε πετρελαιοκινητήρες. Μπορούμε να κατασκευάσουμε “καθαρούς” πετρελαιοκινητήρες. Αυτή είναι η καλύτερη λύση από πλευράς κόστους σε σχέση την υβριδική τεχνολογία.

Πιστεύουμε στο μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης, πιστεύουμε στα συνθετικά καύσιμα.

Ο Guyton συνέχισε λέγοντας πως οι πελάτες θα αλλάξουν την άποψή τους σχετικά με τους diesel κινητήρες, όταν τεθεί σε ισχύ το φθινόπωρο του 2018, η νέα μέθοδος μέτρησης καυσαερίων και κατανάλωσης καυσίμου WLTP, που θα μετρά με μεγαλύτερη ακρίβεια τις εκπομπές ρύπων, και έτσι τα πλεονεκτήματα των diesel κινητήρων θα γίνουν ακόμα πιο εμφανή.

Τέλος ο Guyton είπε πως η Mazda δεν ετοιμάζει ένα μικρότερο μοντέλο από το Mazda2, μιας και δεν υπάρχει ένα βιώσιμο επιχειρηματικό πλάνο γι’αυτό.

  • αποψη μου ειναι οτι τον κοσμο δεν τον ενδιαφερει ουτε τι ρυπους βγαζει το αυτοκινητο του…ουτε τι καυσιμο καταναλωνει…ουτε ποια ειναι η καταναλωση του !!!
    τον ενδιαφερει για την ιδια αποσταση να πληρωσει οσο το δυνατον λιγοτερα χρηματα !!!
    απλα αυτην τη στιγμη το ντιζελ ειναι και πιο φθηνο και αποδιδει στο λιτρο περισσοτερα χιλιομετρα…οποτε αμα δεν εισαι καποιος κομπλεξικος οικολογος…τοτε το ντιζελ ειναι μονοδρομος !!

    • Roadie Wheels

      τις επόμενες γενιές της σκεφτηκες η σκεφτηκες μόνο την τσεπη σου.

    • το αυτοκινητο μου ρυπαινει πολυ λιγοτερο απο το μπουκαλακι που πεταξες σε μια παραλια……

    • Scooby r22b

      Συμφωνώ με το σχόλιο σου μέχρι ενός σημείου.

      Να γνωρίζεις όμως ότι σε κάποιες χώρες (κυρίως μετά το diesel gate), τα diesel πληρώνουν περισσότερα χρήματα στα διόδια “e-pass” (κατηγορίες: 1)ηλεκτρικά 2)plugin hybrid & hybrid 3)βενζίνη ✌ 4)πετρέλαιο) και δυστυχώς είναι γεμάτοι οι δρόμοι e-pass κυρίως εντός των πόλεων, συν ότι και τα τέλη κυκλοφορίας πάνε με τον ίδιο τρόπο.

    • Μα αυτο λέω γενικά .. Τα βάζεις κάτω και βλέπεις τι σε συμφέρει και σου είναι πιο οικονομικό !

  • crazyfrog

    μακαρι να αλλαξει το κλιμα παλι σιγα σιγα…

  • vaggscoobys

    Κι εγώ πιστευω πως δε θα λύσει το προβλημα της ρυπανσης η εξαφανιση των diesel..Ολα marketing είναι.H ανθρωπότητα εχει τόσους αλλους μεγαλύτερους κινδύνους να αντιμετωπίσει.Καθε μέρα αγνοούμε πολυ σημαντικότερα προβληματα.
    Ενας απο τους καλυτερους καθηγητές που είχα στο πανεπιστημιο(πυρηνικός φυσικός),οταν ρωτήθηκε από τι κινδυνεύει ο ανθρωπος περισσοτερο,απάντησε κατευθείαν και με υφος,τα φυτοφάρμακα.Κατι θα ήξερε.

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    Μονο στη Mazda μπορουμε να ελπιζουμε για το μελλον της οδηγικης απολαυσης οταν ολες οι αλλες εταιρειες εχουν ριξει το βαρος τους στα αυτονομα και στα ηλεκτρικα που πιστευω θα ευνουχισουν τους οδηγοκεντρικους οδηγους.

  • Mitsos Ribopaido

    Απειρως διφορουμενη κατασταση. Δεν μπορεις να κατηγορησεις τον κινητηρα αυταναφλεξης οταν ο diesel τον εφτιαξε για αλλπ καυσιμο.
    Ο wankel κινητηρας εχει ψωμι αλλα οχι οπως ειναι τωρα.
    Επισης οκ ρε παιδια η καθε εταιρια εχει αλλα συμφεροντα. Πρεπει και μεις αλλαξουμε νοοτροπια στο θεμα αυτο..

    Υ.Γ ο καρκινος που βγαζουν οι βιομηχανιες και τα πλοια δεν φταινε , εμεις φταιμε.. τραγικο

  • οι ντήζελ ας έχουν μέλλον, εμείς δεν έχουμε