Η σχεδίαση του μπροστινού μέρους της νέας Aston Martin Vantage έχει δεχτεί τον μεγαλύτερο σχολιασμό σε σχέση με τον σχεδιασμό του νέου βρετανικού μοντέλου. Κάποιοι το βρίσκουν όμορφο, ενώ ορισμένοι το χαρακτηρίζουν άσχημο.

Η αλήθεια είναι όπως πως η Aston Martin έχει λόγο που σχεδίασε έτσι το συγκεκριμένο μέρος. Όπως δήλωσε ο Marek Reichmann, αρχισχεδιαστής της βρετανικής εταιρίας, η σχεδίαση αυτή επιλέχθηκε για πρακτικούς λόγους, κυρίως για τη μείωση του βάρους. Όπως είπε:

Γιατί βάζουμε 15 ή 20 κιλά βάρος στη μύτη του αυτοκινήτου, στο χειρότερο δυνατό σημείο; Η νέα σχεδίαση του μπροστινού μέρους της Vantage μας επέτρεψε να μετατοπίσουμε την ισορροπία και το μεγαλύτερο βάρος προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Παράλληλα βοήθησε στη μείωση του κέντρου βάρους.

Η κατανομή των μαζών στον εμπρός και πίσω άξονα είναι ίση (50/50), με το βάρος του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.530 κιλά, όντας περίπου 136 κιλά ελαφρύτερο από τη προηγούμενη γενιά.

Επίσης ο συγκεκριμένος σχεδιασμός διαφοροποιεί την Vantage από τη νέα DB11, με την Aston Martin να χαρακτηρίζει την DB11 ως ένα grand tourer, ενώ θέλει η Vantage να είναι ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο που θέλει να κυνηγήσει και να περάσει την Porsche 911.