Η σχεδίαση του μπροστινού μέρους της νέας Aston Martin Vantage έχει δεχτεί τον μεγαλύτερο σχολιασμό σε σχέση με τον σχεδιασμό του νέου βρετανικού μοντέλου. Κάποιοι το βρίσκουν όμορφο, ενώ ορισμένοι το χαρακτηρίζουν άσχημο.

Η αλήθεια είναι όπως πως η Aston Martin έχει λόγο που σχεδίασε έτσι το συγκεκριμένο μέρος. Όπως δήλωσε ο Marek Reichmann, αρχισχεδιαστής της βρετανικής εταιρίας, η σχεδίαση αυτή επιλέχθηκε για πρακτικούς λόγους, κυρίως για τη μείωση του βάρους. Όπως είπε:

Γιατί βάζουμε 15 ή 20 κιλά βάρος στη μύτη του αυτοκινήτου, στο χειρότερο δυνατό σημείο; Η νέα σχεδίαση του μπροστινού μέρους της Vantage μας επέτρεψε να μετατοπίσουμε την ισορροπία και το μεγαλύτερο βάρος προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Παράλληλα βοήθησε στη μείωση του κέντρου βάρους.

Η κατανομή των μαζών στον εμπρός και πίσω άξονα είναι ίση (50/50), με το βάρος του αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.530 κιλά, όντας περίπου 136 κιλά ελαφρύτερο από τη προηγούμενη γενιά.

Επίσης ο συγκεκριμένος σχεδιασμός διαφοροποιεί την Vantage από τη νέα DB11, με την Aston Martin να χαρακτηρίζει την DB11 ως ένα grand tourer, ενώ θέλει η Vantage να είναι ένα καθαρόαιμο σπορ μοντέλο που θέλει να κυνηγήσει και να περάσει την Porsche 911.

  • DimiE92

    Το γεγονος ας πουμε οτι η σχεδιαση των φαναριων αρμοζει σε golf πως οφελει την εξοικονομιση βαρους; Το οτι δεν εχει εναν αεραγωγο στο καπο οπως η προηγουμενη; παλι για το βαρος; Απλα δεν τους βγηκε και ψαχνουν δικαιολογιες. Φυσικα δεν ειναι ασχημη αλλα δεν εχει καθολου χαρακτηρα και παθος στη σχεδιαση της οπως οφειλε να εχει. Το πισω μερος βεβαια ειναι μια χαρα.

  • a_f_a

    τι να πεί ο καψερός;

    • Bon Viveur

      Αυτό ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ…

    • a_f_a

      εμ, τι πάει να δικαιολογήσει τώρα. καλύτερα να μη μιλούσε και να δίνει τέτοιες δικαιολογίες.

    • Bon Viveur

      Έλα ντε. Πες οτι έτσι μου άρεσε το σχέδιο και το ενέκριναν. Την παπαριά αυτή τί την ήθελε;;

  • Γιώργος Εμπέρ

    Το πίσω μέρος είναι τούμπανο! Το μπροστά αν και σαν λογική είναι όμορφο, χάνει στην εκτέλεση. Μπροστά είναι σαν κοτετσόσυρμα. Λες και πήγες στον Mητσο design car και σου έβαλε απο αυτούς τους ψέυτικους αεραγωγους με σύρμα. Επίσεις τα φανάρια είναι άσχημα. Πολύ σχηστομάτικα και μικρά!

  • xtra

    δεν κανεις οικονομιες κλιμακας στη μουρη ενος αυτοκινητου.

    Ειτε προκειται για οικονομια βαρους ειτε κοστους , η μουρη ειναι αυτοπου πουλαει…