Τον περασμένο Νοέμβριο, η Aston Martin παρουσίασε την ολοκαίνουρια Vantage, που αντικατέστησε το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2005, και μηχανικά κινείται με τον 4,0-λιτρο twin-turbo V8 (M178) κινητήρα της Mercedes-AMG, ο οποίος είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα και σχεδόν στο κέντρο. Αυτός παράγει 510 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 685 Nm ροπή μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ., και συνδυάζεται αποκλειστικά -προς το παρόν- με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.
Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Matthew Clarke, υπεύθυνος marketing και επικοινωνίας για την Aston Martin Αμερικής, δήλωσε ότι η βρετανική εταιρία έχει στα πλάνα της την τοποθέτηση ενός χειροκίνητου κιβωτίου στη νέα Vantage, αλλά αυτό απέχει τουλάχιστον 12 μήνες από σήμερα. Ο Clarke δεν διευκρίνισε αν οι 12 μήνες περιελάμβαναν το χρόνο που θα χρειαζόταν η κατασκευή των χειροκίνητων Vantage και η παράδοσή τους στους πελάτες, πράγμα που σημαίνει ότι η αναμονή θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω κινητήρας της γερμανικής εταιρίας που βρίσκεται κάτω από το καπό της νέας Vantage δεν συνδυάζεται σε κανένα μοντέλο της εταιρίας με χειροκίνητο κιβώτιο, και η Aston Martin θα πρέπει να βρει τρόπο να συνδυάσει τον κινητήρα με ένα κιβώτιο. Να θυμίσω, ότι και στην DB11, ο 5,2-λίτρων twin-turbo V12 (AE31) κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, και όχι με το 9-τάχυτο AMG Speedshift MCT.