Τις τιμές πώλησης της νέας A-Class ανακοίνωσε η Mercedes-Benz στη χώρα μας, με την αρχική τιμή του μοντέλου να ξεκινά από τις 32.288 ευρώ στην έκδοση A180d Auto με τον 1.500αρη diesel κινητήρα των 116 ίππων. Η έκδοση A200 που φορά τον 1.400αρη κινητήρα βενζίνης της Renault απόδοσης 163 ίππων με 250 Nm ροπής ξεκινά από τις 32.605 ευρώ. Στη Γερμανία το μοντέλο ξεκινά από τις €30.232.

Αυτές οι δύο βασικές εκδόσεις δεν διαθέτουν όλα εκείνα τα όμορφα στοιχεία και τις προηγμένες τεχνολογίες των πλούσιων εκδόσεων της A-Class, με την πίσω ανάρτηση να αποτελείται όχι από πολλαπλούς συνδέσμων, αλλά από ημιάκαμπτο άξονα.

Φορά φωτιστικά σώματα αλογόνου και απλά πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε υφασμάτινες επενδύσεις, ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνες 7″, ενώ δεν υπάρχει ο κρυφός LED φωτισμός, ούτε τα χρωμιομένα διακοσμητικά.

Λίγο πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό διαθέτει η A250 Auto με τον 2,0-λιτρο κινητήρα των 224 ίππων, που φέρει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Η τιμή της ξεκινά από τις 44.120 ευρώ. Σχεδόν όλα τα φουτουριστικά συστήματα που έκαναν εντύπωση στη νέα A-Class τα βρίσκουμε στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Ο βασικός εξοπλισμός μεταξύ άλλων διαθέτει: Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, Active Brake Assist, Αερόσακος γονάτων οδηγού, Mercedes-Benz σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης, Μονάδα επικοινωνιών (LTE) για τη χρήση υπηρεσιών Mercedes me connect, Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, CRUISE CONTROL – Σύστημα ρύθμισης ταχύτητας, THERMATIC – σύστημα κλιματισμού, Προεγκατάσταση ψηφιακού ραδιοφώνου, DYNAMIC SELECT, Δερμάτινο τιμόνι νέας γενιάς με πλήκτρα αφής και ενσωματωμένο Cruise Control Τιμόνι νέας γενιάς με πλήκτρα αφής και ενσωματωμένο Cruise Control, Touchpad με κομψή σχεδίαση, MBUX σύστημα πολυμέσων CONNECT 20, Πακέτο Style, Ζάντες αλουμινίου (16″) 40.6 cm, σχεδιασμός 5 διπλών ακτίνων, Πακέτο άνεσης καθισμάτων, Σύστημα προστασίας πεζών, Πακέτο φωτισμού και ορατότητας, Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής.

Πως τις βρίσκεις τις τιμές; Θα έδινες 32.288 ευρώ για την βασική έκδοση, χωρίς να προσθέσω κόστη μεταφοράς, πινακίδων, χρώματος κτλ, ξέροντας πως θα πάρεις ένα αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο άξονα;

  • teo

    …ούτε με σφαίρες

  • gv

    τοσο ακριβη ηταν και η παλια?

    • Dentdim

      31500 είχε από όσο θυμάμαι η α200 με τον 1600αρη των 156 αλόγων.Η διαφορά νομίζω είναι στον άξονα και στο επίπεδο εξοπλισμού.Επίσης διαφορά μεγάλη έχουμε στην diesel η οποία ήταν λίγο κάτω απο τα 27χλ.

    • Scooby r22b

      Όχι, η προηγούμενη 180d ξεκινούσε απο €21.850.
      https://www.autotriti.gr/data/newcars/times/montela/times_MERCEDES.asp ;-)

    • Dentdim

      Ναι έτσι , αυτή των 90 αλόγων.Και των 109 στα 27χλ. 5χλ για 19 ίππους!!!!

    • Contor

      Toν Οκτώβριο του 2012 που είχα κλείσει το Α200 (1.6/156) η τιμή της βασικής έκδοσης (με ζάντες 16” τότε) ήταν 25.900€. Τώρα πλέον έχουν πάρει την ανιούσα όλες οι εκδόσεις.

    • gv

      χαμος!
      φαντασου δεν εχω ψαξει ποτε τη τιμη της a-class αλλα αμεσως μου φανηκε υπερβολικη!

  • Dentdim

    Κάπου στις 44.000 δεν θα είναι η τιμή της a250;Και θα την δίνουν με σιδερένια ζάντα;Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.Πάντως είναι εξωφρενικά πολλά λεφτά για όλα τα μοντέλα της, με αυτήν την λογική η a35 amg θα φτάσει τα 60χλ και η a45 θα κάνει παραπάνω και από την m2 competition.Και κάπου εκεί φτάνεις να λες τα 50χλ του type r ευκαιρία…..

    • Contor

      100% δίκιο όμως δεν νομίζω ότι φταίει -μόνο- ή εκάστοτε εταιρία.
      Ένα πολύ μεγάλο μέρος της τελικής τιμής (σχεδόν το μισό) είναι φόροι (με διάφορες ονομασίες για να μην βαριόμαστε…)

  • bravakias

    Ευκαιρία!!!!! Τρέχω τώρα να την παραγγείλω! 😛

    • οπως πηγαινεις κλεισε και καμια για μενα…..μην γινει τιποτα sold out…και μεινουμε μονο με την χαρα !!!! :-P

    • biiALFA

      …κι εγω θελω μια οπωσδηποτε
      not…..

  • Scooby r22b
    • SkidRAW

      Σκεψου το ρε! Ασε το σουμπαρου και πιασε το τζοκερ!! χαχαχαχα

    • Scooby r22b

      Αυτοί παραγίνανε “premium”, δεν είναι για εμένα. :-Ρ

  • Giannisk

    Κάπου έχασαν το μέτρο οι Γερμανοί. Ας μην ξεχνάμε ότι και η νέα γενια Α3 επέστρεψε σε ημιάκαμπτο όπως και κάποιες εκδόσεις των golf και η βασική του νέου focus. Για μένα όλο αυτό είναι κοροϊδία προς τον καταναλωτή. Πουλάνε πλέον μόνο το σηματάκι στην μάσκα και τίποτε άλλο.

  • bulgary

    Πάρα πολλά!Και όταν διαβάζουμε <> ε δεν είναι λογική τιμή!Παράγινε!

  • Ahilleas Tsikelis

    Το χα πει και σε προηγούμενο αρθρο.Οποιος κατηγορει την μερσεντές και την κάθε μερσεντές είναι βλακας σαν τον μεσο ελληνα ψηφοφορο.Αυτο το αυτοκινητο όπως και όλα τα αυτοκίνητα της αγορας τα διαμορφωσε το αγοραστικο κοινο και οι απαιτησεις του μεσα από ερευνες του εκάστοτε τμηματος μάρκετινγκ.
    Το αγοραστικο κοινο ηθελε μεγαλες οθονες και τις πηρε.

    • Scooby r22b

      Έχω την αίσθηση ότι δεν κατηγορεί κάποιος την Merc Αχιλλέα, απλώς τρολάρουμε την τιμολογιακή πολιτική τους και αυτούς που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το αντίτιμο.

      Όσον αφορά το υπόλοιπο σχόλιο σου, συμφωνώ απολύτως.

    • Ahilleas Tsikelis

      Δεν αναφέρομαι φυσικα σε καποιους που ηδη σχολίασαν ή θα σχολιάσουν.Ο χαρακτηρισμός μου ήταν γενικος για ανθρώπους που απλα έχουν μάθει να τους φταίνε οι αλλοι.

    • anagnwsths

      Η ένστασή μου είναι οτι το μάρκετινγκ αξιολογεί τις τάσεις διεθνώς , όχι ειδικά στην Ελλάδα. Ο μέσος καταναλωτής δεν μπορεί να θεωρηθεί ανόητος επειδή θέλει όμορφο εσωτερικό με οθόνες καi μπλιμπλίκια. Ο μέσος οδηγός αδιαφορεί για επιδόσεις, ημιάκαμπτους και άλλα μηχανολογικά τερτίπια. Μεταξύ μας , ελάχιστοι χρειάζονται καθημερινά περισσότερα απο 100 άλογα για 1400 κιλά αυτοκίνητο. Ειδικά με το οδικό δίκτυο που επιτρέπει ασφαλή προσπεράσματα (αναφέρομαι διεθνώς , όχι για το Ελλαδιστάν) τα 120-130 άλογα είναι οκ.

      Απο την άλλη ο Έλληνας ψηφοφόρος είναι είδος προς μελέτη. Αν και νομίζω δεν είναι θέμα ανοησίας αλλά θέμα ατομισμού απόρροια της Τουρκοκρατίας που εμποδίζει το άτομο να συσχετίσει τα συμφέροντά του με αυτά του συνόλου.

    • xtra

      Σωστος…. Εδω στην περιπτωση της παλιας bmw σειρας 1, τουλαχιστον οι μισοι που την αγορασαν αγνοουσαν εντελως τον αξονα μετάδοσης που ηταν πισω, απλα και μονο επειδη το αυτοκινητο ηταν hatchback

  • giannisb

    το κρύο ανέκδοτο της ημέρας ήταν αυτό.

  • Smartass

    H ειρωνεία είναι ότι τα ”φτηνά” πετρελαιοκίνητα Dacia φοράνε τον ίδιο κινητήριο σύνολο (1.5 dci κινητήρα, JB3/JH3/JHQ κιβώτιο ταχυτήτων) της Renault με τα πανάκριβα Merc!!
    Είμαι σίγουρος ότι η Merc χρησιμοποιεί και την πλατφόρμα CMF της συμμαχίας.

    • kostasSC

      Ναι, αλλά το ντάστερ το 4wd έχει ανάρτηση πολλαπλών πίσω… ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  • φυσικα για τον μεσο ελληνα τα λεφτα ειναι παρα πολλα .. αλλα εμεις δεν ειμαστε καν ο μεσος αγοραστης των μερκ … λογικα θα βρεθουν πολλοι στα προηγμενα κρατοι να την αγορασουν γιατι απλα ειναι απο τα καλυτερα στην κατηγορια μαζι με τα bmw και τα audi … οι υπολλοιποι θα παρουν πεζο ρενο και αλφα …

    • dimitris90

      Αν δώσει κάποιος 45 χιλιάρικα τουλάχιστον, τότε ναι, είναι από τα καλύτερα στη κατηγορία. Αλλιώς μόνο υπερκοστολογημένο σηματάκι. Και σε αυτά τα χρήματα, ένας μυαλωμένος άνθρωπος θα δει ότι έχει και άλλες επιλογές, καλύτερες. Ασχολίαστο το άλλο με τις υπόλοιπες μάρκες, όμως πρώτη φορά θα σου σχολιάσω να κοιτάξεις την ορθογραφία σου :-)

    • ksenyxtis

      Στη βασική έκδοση όχι, δεν είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία.
      -Κινητήρας ρενό (ακριβώς τον ίδιο φοράνε τα dacia), ημιάκαμπτος άξονας, σιδερένιες ζάντες, φώτα αλογόνου.
      Αν ανεβείς σε κινητήρα και εξοπλισμό τότε ναι, αλλά η τιμή ανεβαίνει σημαντικά και υπάρχει πληθώρα επιλογών όπως τόνισαν και οι υπόλοιποι.
      Οπότε η βασική έκδοση στα “προηγμένα κράτη” θα πουλήσει, περισσότερο γιατί υπάρχει σωστό μάρκετινγκ από την εταιρία και πελάτες που είναι πιστοί.

  • george

    Μας έβαλε η Mercedes προτότυπο εσωτερικό με οθόνες, ψηφιακά όργανα και μια τιμή στα ύψη.. Δηλαδή τα Γαλλικά αυτοκίνητα που τα περισσότερα έχουν τέτοιο ύφος στο εσωτερικό τους τι τιμή θα έπρεπε να έχουν?? Μάλλον για κορόιδα ψάχνει η Mercedes.. Αυτά που προσφέρει η νέα A class τα προσφέρουν και άλλα μοντέλα αλλά σε λογική τιμη..

  • Αλ Μπαντι

    Αν ειχε πισω ταμπουρα θα εδινα και περισσοτερα, αρκει να ηταν premium ταμπουρα. Ημαρτον. Βεβαια ειμαι και ελληναρας και δεν μπορω να εκτιμησω την ερευνα του τμηματος μαρκετιγκ της μερκ που υλοποιει οτι θελουν οι πελατες και οχι φυσικα για την αυξηση της κερδοφοριας η κερδοσκοπιας τους. Φανταζομαι οι πελατες ηθελαν μοτερ που φοραει και η dacia, ημιακαμπτο πισω αξονα και σιγουρα ηθελαν αυξηση τιμης.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τιναφτορε!!!
    Βρε ουστ!!! Απαράδεκτη υψηλή τιμή για τη φτωχή έκδοση και 2000+ ευρώ ακριβότερη από την τιμή της Γερμανίας. Προτιμώ να πάρω κάτι πολύ καλύτερο και με πλουσιότερο εξοπλισμό. Τόσες επιλογές υπάρχουν πολύ καλύτερες από αυτό το πράμα.

  • σε καμια περιπτωση..γιατι ποτε δεν μου αρεσεη Α class……
    αληθεια για να παρεις μια σωστη εκδοση με εξοπλισμο με το 1400ρι μοτερ …ποσο θα σου βγει ??? 37.000 ????
    με 37.000 εχω ομως καμια 30 επιλογες που τα κανουν ολα και συμφερουν……..

    • Contor

      42-43 και βάλε….

    • καλα με τοσα εχω καμια 60 επιλογες !!!! χαχαχχαχαχα

    • Αλ Μπαντι

      Ακομα και αν γουσταρει καποιος γερμανικο premium με το ζορι οι βασικες εκδοσεις της μεγαλυτερης κατηγοριας ξεκινουν με σχεδον τα ιδια χρηματα, ενδεικτικα: α4 31540, c-class 34670, 3αρα 34990.

    • Contor

      Φυσικά αλλά και πάλι με τάσια θα τα πάρεις :P

    • Contor

      Φυσικά αλλά και πάλι με τάσια θα τα πάρεις :P

    • Axon
    • αν και 2λιτρο !!!!! με κλειστα ματια !!!!!!!!! :-D

  • MPAMPIS

    33000 για αμαξι με σιδερένιες ζάντες 16″ με τάσια……αχααχχχχ

  • enigma

    Δεν θα μείνω στη φορολογία γιατί και αν με την γερμακγερ αγορά έχουμε διαφορα 2k για ίδιο εξοπλισμο τοτε είναι για τουφέκισμα.

    Εξωτερικά δεν μου αρεσει όπως έχω ξαναπεί και την θεωρώ πανακριβη.
    Και το κακο είναι ότι κάτι τέτοιες κινήσεις οδηγούν σε αυξήσεις όλη την αγορά.

    • Dentdim

      Ειδικά σε αυτό το τελευταίο έχεις απόλυτο δίκιο και έχει καταντήσει ο εφιάλτης του κάθε petrolhead..αρχίζει και ξεφεύγει η κατάσταση ,διάβαζα πριν η suzuki εκτιμάται ότι θα τιμολογήσει το νέο swift sport των 140 ατίθασων αλόγων περίπου στα 20.000!!!ελάχιστα κάτω από την τιμή που αγόρασα το 208 gti…Και να μην αναφέρω τι ζημιά έπαθα τον προηγούμενο Σεπτέμβριο όταν βγήκα στην αγορά για suv.Όλοι στις αντιπροσωπείες θεωρούσαν ότι είχαν premium προϊόν. Τώρα τι σημαίνει αυτό μόνο αυτοί ξέρουν….

  • Giorgio

    Το λάθος τους είναι ότι με αυτά τα λεφτά όλο και κάποιοι θα βρεθούν να τ’αγοράσουν.Αν είχε 3.000-4.000 ευρώ παραπάνω

  • Giorgio

    Δηλαδή αν θέλουμε για μια A-class χαλαρά 33.000 ευρώ και για μία a-class με περισσότερο εξοπλισμό γύρω στα 38.000 ευρώ και το αυτοκίνητο αυτό φανταστείτε ότι είναι το πιο φθηνό της Mercedes και είναι βενζίνη ή πετρέλαιο τότε πόσο θα κάνουν οι mercedes hybrid ή ηλεκτρικές Suv? Είναι σοβαροί οι άνθρωποι?

  • Bon Viveur

    Και 25 χιλιάρικα να είχε πάλι πολλά θα μου φαίνονταν για αυτά που προσφέρει. Έχουν πολύ πλάκα οι τύποι..

  • xtra

    Γενικα, τα γουστα πληρωνονται…και αν κατι το απογυμνωνεις στην προσπαθεια να το κανεις προσιτό, στο τελος δεν εχει και γουστο.

    Tο συγκεκριμενο a-class μπορει να μην εχει γουστο στα ματια μας , δεν παυει ομως να ειναι η πιο προσιτη merc σημερα και αυτο για πολλους ειναι απλα αρκετο.
    Μην ξεχναμε παντως οτι υπαρχει και η αγορα των εταιρικών…

  • freedoom1013

    Απίστευτο, τιμή σκάνδαλο. Αναρωτιέμαι τους πωλητές στους πελάτες, τι παπάτζα θα επικαλεστούν για να πουλήσουν!

    • Scooby r22b

      Ότι είναι Mercedes και δεν έχει καμιά σχέση σε ποιότητα με τα υπόλοιπα κοινά “θνητά” οχήματα. :-D

  • Efthfl

    Μία λέξη πολλά συναισθήματα…ΟΥΣΤΤΤΤΤΤ!!!!

  • Shadow Throne

    Το χουν χαμένο όλοι οι Γερμανοί τελευταία

  • biiALFA

    αντε, τον ημιακαμπτο πες οτι τον καταπινω με το σκεπτικο οτι μπορει να ειναι αρκετα εξελιγμενος (ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΑΛΛΑ ΤΕΣΠΑ) και η διαφορα με τους πολλαπλους να μην ειναι ορατη απο τους περισσοτερους οδηγους, αλλα 32.00 χιλιαρικα ΜΕΡΣΕΝΤΕ με ΤΑΣΙΑ???WTF!!!!

  • SAMURAI-66

    Ενταξει ο γερμανος ειναι γεγονος οτι θελει να κερδισει με καθε τροπο και ζηταει οπως φαινεται θυματα.
    Ο ελληνας αντιπροσωπος ομως δεν ντρεπεται να αποδεχθει την θεση τους εν ετη 2018 σε αυτοκινητο πολυτελειας και μαλιστα πανακριβο να τοποθετησει τασια??
    Σκεπτικο δεκαετιας 80…κυριολεκτικα κωμικη πραξη!!

  • clspar

    32,000 euro εχει και η 116d με το αυτόματο κιβώτιο. Μην ξεχνάμε οτι ερχεται με στανταρ το αυτόματο. Και φυσικά αν εξαιρέσουμε τις ζάντες και αυτό γυμνό. Και απο το 2011 μοντέλο. Και το Α3 Diesel με αυτόματο πάει στα ιδια επίπεδα περίπου.

  • ΛΙΑΚΟΕΛ

    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΤΩΧΟΥΣ!!! ΧΑΧΑΧΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=RVsmaSt8qTo

    • SkidRAW

      Σιγουρα κανεις δεν θα ηθελε για φιλο καποιον με την βασικη A-Class.

    • ΛΙΑΚΟΕΛ

      Αφου 9/10 πανε απλα και μονο για το σημα και το εφε, καλα κανουν και τους κοροϊδευουν ολοι οι γερμανοι κατασκευαστες μπροστα στα μουτρα τους!

  • γενικά στην ελλάδα δεν είναι να αγοράζεις αυτοκίνητο. είναι κλοπή του μόχθου σου. με τί επιτόκια να αγοράσεις; ποιός να δανείσει σε ποιόν; με ετήσιο σέρβις στα 600 ευρώ; για λάδια φίλτρα; με εξουσιοδοτημένους απατεώνες; με μαϊμού ανταλλακτικά; με υπερτιμολογήσεις; άλλα τα 30 χιλιάρικα στη γερμανία, άλλα τα 32 στην ελλάδα.
    έχω την πεποίθηση ότι θα πουλάνε amg pack απλά με ημιάκαμπτο και κατ’αυτό τον τρόπο πάλι θα πουλήσει στα γνωστά στέκια των εχόντων. κυρίως τα gla.
    όσο για τον ημιάκαμπτο, θα είχα πρόβλημα αν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν και βλέπουμε ήταν τίποτα αγωνιάρικα πιστάδικα εργαλεία πισωκίνητα με τετραδιεύθυνση και τα ρέστα. κάτι κουτιά αγοράζουν όλοι υπερυψωμένα με ντήζελ που δονούνται γκραγκα γκραγκα σε κάθε δρόμο και καλά κάνουν αφού έτσι νιώθουν ασφαλείς. αλλά θέλω να καταλήξω, το πρόβλημα μας είναι ο ημιάκαμπτος εκεί που πάει η αυτοκίνηση;

  • Alex

    hahahahhahaha Sigoura!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ρε Mercedes για κορόιδα ψάχνεις;;;
    Άντε γεια!!!

  • kostasSC

    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

  • Contor

    Αυτό που πραγματικά περιμένω με “αγωνία” είναι να δω πως θα διαμορφωθούν οι τιμές της C-class με τον ερχομό της νέας CLA ή A sedan (όπως την πουν). Και εξηγούμαι. Τωρινές τιμές Α180 (1.6-122): 26540, CLA180 (1.6-122): 31028, C160 (1.6-129): 33400 έτσι ώστε να γίνεται διαχωρισμός “κατηγορίας” με την cla. Τώρα που το Α ξεκινάει στα 32338 και με βάση την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας το Cla κάτω από 37000 δεν θα το δούμε, το C πόσο θα πάει;

  • a_f_a

    ρε ΑΒ, μου βγηκε το τσαϊ από τη μύτη με το που το διάβασα… βαλε κανα “προσοχή”… δεν ειναι να αλλαζουμε κομπιουτερ.
    τι τιμες ειναι αυτες; ουτε λιζινγκ δε θα πουλήσει. δε πειραζει, αλλωστε ειναι τόσο άσχημη, καλύτερα να μη κυκλοφορεί.

  • Henry Gloval

    Όσοι κοροϊδεύετε ή αγανακτείτε πείτε μου πότε ήταν φθηνές, προσιτές οι Mercedes; Ανέκαθεν ήταν ακριβές και ο εξοπλισμός των βασικών εκδόσεων φτωχός, πολύ πιο φτωχός σε σχέση με αντίστοιχα μοντέλα πιο εμπορικών εταιριών. Προς τι η έκπληξη και ο οδυρμός; Μην αγοράσετε ή πάρτε Dacia που έχει τον ίδιο κινητήρα που λέει και κάποιος παραπάνω.