Walter Röhrl: Τα ηλεκτρικά είναι η απόλυτη καταστροφή

Σχετικά άρθρα

O Walter Röhrl γεννήθηκε το 1947, και όπως φάνηκε από την τελευταία του συνέντευξη στη γερμανική τηλεόραση είναι κάθετα αντίθετος των ηλεκτρικών οχημάτων. Τα λόγια του είχαν σαν αποτέλεσμα να δημιουργήσουν εντάσεις μέσα στην Porsche, με την γερμανική εταιρία να βρίσκεται υπό πίεση από τον νέο CEO του VW Group, Herbert Diess, ώστε να απολύσει τον πρεσβευτή της.

Ο δις πρωταθλητής του παγκόσμιου πρωταθλήματος rally (1980 και 1982) κατέκρινε ανοιχτά την μεταστροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ χαρακτήρισε την ηλεκτροκίνηση καταστροφική για τα αυτοκίνητα.

Μιλώντας στο MotorsportMagazin.com, ο Röhrl δήλωσε ότι δεν τον ενδιαφέρει να συμμετάσχει στην εξέλιξη του ηλεκτρικού Mission E ή οποιουδήποτε άλλου ηλεκτρικού μοντέλου της Porsche, επειδή τα σιχαίνεται, θεωρώντας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως περιβαλλοντική καταστροφή. Προσωπικά, παρότι δεν έχω ούτε τα μισά του χρόνια, δεν έχω παρά να συμφωνήσω σε κάθε του λέξη.

Ο 71-χρονος Γερμανός αποτελεί πρεσβευτή της Porsche και βασικό μέλος της ομάδας εξέλιξης του Zuffenhausen για 25 χρόνια, και θεωρείται μέλος της μέλος της οικογένειας της. Τα λόγια του, όμως, έφτασαν μέχρι τα ψηλά κλιμάκια της εταιρίας και του Ομίλου, και μάλιστα κυκλοφόρησαν ήδη φήμες ότι το Εποπτικό Συμβούλιο του VW Group συζητά για επιπτώσεις προς το πρόσωπο του Röhrl, πιέζοντας την Porsche να τον απαλλάξει από τα καθήκοντα του.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξη του, ο Röhrl ρωτήθηκε αν είχε δει ποτέ αγώνα της Formula E, για να απαντήσει:

Είχα την τηλεόραση ανοιχτή, αλλά δεν παρακολουθούσα στη πραγματικότητα. Και κάποια στιγμή άκουσα αυτόν τον ήχο. Ακουγόταν σαν αμαξάκι γκολφ, ξέρετε, σε ένα γήπεδο γκολφ, αλλά έπειτα συνειδητοποίησα τι συνέβαινε. Ει, αυτό είναι η Formula E! Ωραία, ακριβώς ό,τι χρειάζομαι! Φυσικά έκλεισα τη τηλεόραση αμέσως. Αυτά είναι ό,τι έχω να πω για τη Formula E. Απλώς, δεν με ενδιαφέρει! Ακόμα και αν κέρδιζε η Porsche, δεν θα με ενδιέφερε.

Στη συνέχεια ρωτήθηκε γιατί δεν τον ενδιαφέρει αυτό το είδος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς και τις υπόλοιπες ερωτήσεις.

Λοιπόν, αν με ρωτήσετε, η ίδια η ιδέα του να φτιάξεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο μόνο για αγώνες μέσα στην πόλη είναι γελοίο. Αυτό που πρέπει να κάνουν τα αυτοκίνητα είναι να οδηγούνται σε μια πίστα και να βγάζουν ωραίο ήχο. Αυτό θα μου έλεγε ότι είμαι στην πίστα και όχι σε κάποιο event για τυφλούς [εννοούσε “κωφούς”].

Ερώτηση: Υποθέτω ότι το Μssion E της Porsche δεν σας αρέσει, έτσι είναι;

Όχι, δεν το χρειάζομαι. Είμαι πεπεισμένος ότι από τη στιγμή που το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί, θα έχω κάνει μια συνεννόηση [με την Prosche], βάσει της οποίας είτε θα έχω πάρει σύνταξη είτε δεν θα ασχοληθώ καθόλου με αυτό.

Ερώτηση: Οπότε, θα έχετε τελικά ένα συμβόλαιο για το σκοπό αυτό;

Λοιπόν, ξέρετε, δεν θέλω να μπλέξω. Δεν θα με ακούσετε ποτέ να λέω ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπέροχα. Αυτό που λέω είναι ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης θα βρίσκεται στις πόλεις. Αν με ρωτήσετε, η οδήγηση ενός αυτοκινήτου είναι να το πάρεις και να πας ένα ταξίδι 800 χλμ, και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα μπορούν ποτέ να δώσουν λύση σε αυτό. Επίσης, είναι καταστροφή από περιβαλλοντικής άποψης.

Ερώτηση: Εννοείτε από την άποψη της συνολικής οικολογικής ισορροπίας τους;

Ακριβώς. Και παρεμπιπτόντως, δεν θα υπάρχουν ποτέ αρκετές πρώτες ύλες. Είμαι συγκλονισμένος από αυτό που λένε όλοι αυτοί οι πολιτικοί. Λένε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η λύση, αλλά δεν έχουν ιδέα γιατί μιλάνε. Αλλά πλέον όλοι τρέχουν προς αυτή την κατεύθυνση, αγνοώντας την εξέλιξη των κυψελών καυσίμου, την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, την εξέλιξη των συνθετικών καυσίμων. Τα οποία -αν με ρωτήσετε- θα ήταν το μέλλον. Αλλά, όπως είπα, αυτοί οι τυφλοί πολιτικοί μας λένε: “Αυτός είναι ο δρόμος προς τα εμπρός” και όλοι πάνε έτσι –πρόκειται για καταστροφή.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...