Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής της Volvo της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (ΕΜΕΑ), Lex Kerssemakers, είχε δηλώσει ότι η Volvo στοχεύει για το 2025 το 25% των ετήσιων πωλήσεων της να είναι ηλεκτρικά μοντέλα.

Η Volvo, όμως, ανεβάζει τον πήχη και σήμερα -κατά την διάρκεια της συνέντευξη τύπου στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου- όπου ανακοίνωσε επίσημα ότι θέτει έναν ιδιαίτερα φιλόδοξο στόχο. Η επιδίωξή της σουηδικής εταιρείας είναι, έως το 2025, τα ηλεκτρικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών της πωλήσεων. H Volvo έχει ήδη ανακοινώσει από πέρυσι ότι όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει από το 2019, θα είναι διαθέσιμα και σε υβριδικές, plug-in υβριδικές ή πλήρως ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Στο περίπτερο της στην κινέζικη έκθεση, η Volvo έχει μόνο plug-in υβριδικά μοντέλα, κάτι που συμβαίνει για την πρώτη φορά στα ιστορικά μιας έκθεσης αυτοκινήτου, με τον Hakan Samuelsson, πρόεδρος και CEO της Volvo, να δηλώνει:

Το περασμένο έτος δεσμευτήκαμε στην υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, προετοιμαζόμενοι για την εποχή μετά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σήμερα ενισχύουμε και επεκτείνουμε αυτή τη δέσμευση στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Παράλληλα, σε μια ακόμη πρεμιέρα, η Volvo παρουσίασε την Τ5 plug-in υβριδική έκδοση του νέου XC40, που μαζί με τα XC60 και XC90 συμπληρώνει την πλήρη γκάμα των SUV της. Το νέο XC40 κέρδισε πρόσφατα τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Xρονιάς 2018, ενώ οι παραγγελίες που έχει δεχθεί η Volvo, από το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στα τέλη του 2017, υπερβαίνουν ήδη τις 60.000 παγκοσμίως.