Τα νούμερα δε λένε πάντα την αλήθεια, και αυτό χαρακτηρίζει την κατάσταση αυτή τη στιγμή στη Formula 1. Ο Lewis Hamilton πήρε την πρώτη του νίκη την περασμένη Κυριακή, περνώντας την ίδια ώρα στην πρωτοπορία της βαθμολογίας, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η W09 είναι το ταχύτερο μονοθέσιο ή ότι ο Βρετανός ήταν σχεδόν άψογος στα τέσσερα πρώτα Grands Prix.

Τίποτα από τα δύο δεν συνέβη, καθώς το ταχύτερο μονοθέσιο ανήκει στη Ferrari, ενώ ο Hamilton δεν βρίσκεται στα περσινά επίπεδα όσον αφορά την προσωπική του απόδοση. Ο 33χρονος δυσκολεύεται με την W09, για την οποία λέει ότι είναι δυσκολότερη στην οδήγηση απ’ ό,τι η W08, γι’ αυτό και λέει πως οι μηχανικοί στο Brackley θα πρέπει να το αλλάξουν αυτό εν όψει του ευρωπαϊκού ξεκινήματος.

Σίγουρα, έχουμε πολλή δουλειά ακόμα να κάνουμε, είμαστε ακόμα πίσω. Ο ρυθμός της Ferrari είναι πολύ καλύτερος από τον δικό μας αυτή τη στιγμή. Είμαστε σίγουρα στο παιχνίδι και δεν έχουμε ένα φρικτό μονοθέσιο συνολικά. Απλώς πρέπει να το τελειοποιήσουμε και να το κάνουμε λίγο πιο εύκολο στην οδήγηση. Σίγουρα, δεν είναι όσο εύκολο στην οδήγηση ήταν το περσινό μονοθέσιο.

Δυσκολεύτηκα όλο το 3ήμερο και σίγουρα δυσκολεύτηκα να βγάλω όλη τη δυναμική του μονοθεσίου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι τα ελαστικά. Δεν πιστεύω πως το μονοθέσιό τους είναι πολύ καλύτερο από το δικό μας, απλώς χρησιμοποιούν καλύτερα τα ελαστικά.

Ο Toto Wolff ρωτήθηκε σχετικά με τον χαρακτηρισμό «ντίβα», όμως ο επί κεφαλής των Γερμανών αρνείται να ονομάσει έτσι την W09. Επίσης, ο Αυστριακός ευελπιστεί πως το Ισπανικό Grand Prix θα είναι καλύτερο, αφού εκεί έδειξαν πολύ καλό ρυθμό στις χειμερινές δοκιμές. Αλλά, αυτό δεν εγγυάται τίποτα για την ανταγωνιστικότητα του γερμανικού μονοθεσίου σε μία εβδομάδα.

Είναι διαφορετικό μονοθέσιο, δεν είναι ντίβα. Νομίζω ότι οι οδηγοί νιώθουν ότι το μονοθέσιο έχει συνοχή. Η νίκη δεν άλλαξε το γεγονός πως είμαστε λίγο πίσω αυτή τη στιγμή. Δεν είχαμε τον ρυθμό που έπρεπε να είχαμε. Η Ferrari είναι ταχύτερη.

Στη Βαρκελώνη θα έχει ενδιαφέρον, επειδή στις δοκιμές ήμασταν οι ταχύτεροι εκεί. Οπότε, πρέπει να δούμε πού έχει πάει ο ρυθμός μας και αν είναι μόνο θέμα πίστας. Υπάρχει σίγουρα πολλή δουλειά για ‘μάς να κάνουμε.

  • Fαν1ς

    Χάμιλτον καλά όλα αυτά αλλά δεν μασάμε πλέον……Τωρα θα φανούν όλα που πάμε Ευρώπη και έρχονται οι αναβαθμίσεις! Και πέρσι μετά το Μονακό που είχατε μείνει πίσω στην βαθμολογία λέγατε πως το αμάξι είναι δύστροπο και η Ferrari έχει το πλεονέκτημα και πρέπει να έχει ατυχίες για να έχετε ελπίδες για το πρωτάθλημα! Είδαμε όμως μετά τις αναβαθμίσεις και την νέα κινητήρια μοναδα που ήταν πιο ανθεκτική και δούλευε σε πιο υψηλούς ρυθμούς πως στο δεύτερο μισό κυριαρχησατε!!! Σίγουρα αυτή την στιγμή δείχνετε να είστε πίσω σε σχέση με την Ferrari αλλά δεν νομίζω πως σας έχει πιάσει δα και μεγάλος πανικός…. Έχετε χρόνο και αγώνες πολλούς να διαψευστειτε και πάλι!!!

  • αν δεν μπορεις πηγαινε να οδηγεις καμια μακλαρεν … και δωσε την θεση σου στον αλονσο …