Ο πιο ευνοημένος οδηγός μετά το Αζερικό Grand Prix είναι φυσικά ο Lewis Hamilton. Ο πιλότος της Mercedes στάθηκε τυχερός από το λάθος του Sebastian Vettel, αλλά και το κλατάρισμα του Valtteri Bottas, παίρνοντας έτσι την πρώτη του φετινή νίκη, αλλά και την πρωτοπορία στη βαθμολογία, παρόλο που μέχρι στιγμής δεν έχει εντυπωσιάσει με την απόδοσή του, αν εξαιρέσουμε το Αυστραλιανό Grand Prix.

Ο Βρετανός εξακολουθεί να μη νιώθει άνετα μέσα στην W09, παρόλο που στις κατατακτήριες σημείωσε έναν καλό χρόνο. Η φετινή βελτίωση των μονοθεσίων αλλά η κατανόησή τους θα αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για την έκβαση του πρωταθλήματος, με τον ίδιο να εργάζεται τώρα πάνω σε αυτό, προκειμένου να εξαλείψει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει με την W09.

Πιστεύω ότι ο αγώνας της βελτίωσης θα είναι σημαντικός, για να δούμε πώς θα εξελιχθεί η ανάπτυξη μεταξύ των ομάδων, οπότε σίγουρα θα είναι σημαντικό. Επίσης και το ξεκλείδωμα των δυνατοτήτων του μονοθεσίου. Στην Αυστραλία, ξεκινήσαμε καλά την Παρασκευή και γινόμασταν όλο και καλύτεροι. Από τότε, κάθε φορά ξεκινάμε γενικά μερικά βήματα τουλάχιστον πίσω από τη Ferrari, και δυσκολευόμαστε να τη φτάσουμε.

Δε νομίζω ότι έχουμε ψευδαισθήσεις πως έχουμε το ταχύτερο μονοθέσιο ή ότι δεν έχουμε δουλειά να κάνουμε· το ξέρουμε αυτό. Όλοι δουλεύουν όσο πιο σκληρά μπορούν, αλλά εμείς πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε, πραγματικά να συνεχίσουμε να το κάνουμε. Θα πρέπει να καταλάβω πώς να ξεπεράσω τα προβλήματα με το μονοθέσιο λίγο περισσότερο. Στην Αυστραλία, όπως είπα, ήμουν πραγματικά άνετος με το μονοθέσιο, και από τότε δεν είμαι, και πραγματικά δεν ξέρω γιατί, οπότε θα πρέπει να προσπαθήσω και να δουλέψω γι’ αυτό.

Παρά τη νίκη, ο Hamilton παραδέχεται ότι η εμφάνισή του στον χθεσινό αγώνα δεν ήταν καλή, καθώς έκανε αρκετά λάθη και δυσκολεύτηκε με τα ελαστικά, εν αντιθέσει με τον team-mate του, που είχε καλύτερη απόδοση και τα κατάφερε καλύτερα με τη διαχείριση των ελαστικών, γι’ αυτό και ήταν το φαβορί για τη νίκη μετά το δεύτερο Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Σίγουρα δε νιώθω ανακουφισμένος αυτή τη στιγμή. Προφανώς, έκανα καλή δουλειά στις κατατακτήριες, βάζοντας τον εαυτό μου σε καλή θέση, αλλά υπάρχουν πολλά λάθη στον αγώνα, κάτι που είναι σπάνιο για ‘μένα. Δυσκολεύτηκα με το μονοθέσιο, δυσκολεύτηκα με τα ελαστικά και αυτό είναι κάτι που δεν το παίρνεις στην πλάκα, οπότε φεύγω από εδώ και θα εργαστώ ακόμα πιο σκληρά για να βεβαιωθώ ότι δε θα επαναληφθεί η σημερινή μου απόδοση.

  • δεν ξερω ισως το εχω χασει …αλλα θα μας πει κανεις απο την μερκ γιατι ηταν τοσο ποιο αργει στις κατατακτηριες απο περισι ;;; ηθελα να ηξερα κανεις δεν τους εχει ρωτησει ;;;

    • Akis-F1 FAN

      Ένα πολύ πιθανό σενάριο είναι ότι έχασαν μέρος της απόλυτης ταχύτητας προσπαθώντας να κάνουν το φετινό μονοθέσιο λιγότερο “ντίβα”. Αν το σκεφτείς έχουν πέσει κυρίως στις κατατακτήριες που θέλεις “ωμή” ταχύτητα. Σε ρυθμό αγώνα ειναι περίπου στα ίδια με τη φερράρι. Βάλε και το halo που δίνει έξτρα βάρος και drag, τα προβλήματα που έχουν με το λάδι και χρησιμοποιούν παλαιότερο spec, το ότι έχουν ( όπως λέγανε ) καινούριο κινητήρα ( ο οποίος λογικά έχει κερδίσει αξιοπιστία αλλά έχει χάσει απόδοση σε σχέση με πέρυσι ) και το ότι ο σχεδιαμός του μονοθεσίου έχει μείνει σχετικά στάσιμος λόγω κορεσμού του design και έχεις την απάντησή σου.

    • αν ολα αυτα με το λαδι δεν ειναι απλος φημη .. οκ κατανοητα και ολα τα αλλα ….αλλα εχω αλλη μια ερωτηση αν μπορεις βεβαια απαντας .. ο χαμ που ψαχνει για την κατανοηση της ;; στα κομμωτήρια ;;;

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα γι αυτό δεν ξέρω να σου απαντήσω…ντάξει μπορεί να αφιερώνει χρόνο για το lifestyle, αλλά σίγουρα δουλεύει και με τους μηχανικούς στο εργοστάσιο για να “λύσει το θέμα”.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ναι Ακη αλλα οι τυποι στο Μπακου εχασαν 1 δευτερολεπτο,και με ελαστικα τσιχλοφουσκες φετος που θα αντισταθμιζαν το χαλο .Στη δε Αυστραλία 1 δευτερολεπτο πιο γρηγοροι.Η εκαναν ένα μονοθεσιο πολύ χειροτερο του περσινου(με αναλαμπή τον 1ο αγωνα) ή κτ παει λαθος.

    • Akis-F1 FAN

      Στο Μπακού παίζει ρόλο που ήταν και πιο νωρίς φέτος και είχε χαμηλές θερμοκρασίες…αρκετές ομάδες ήταν πιο αργές φέτος. Όσο για τη Μερκ, απο κει που έκλεισε την περσινή χρονιά με ένα μεγάλο πλεονέκτημα, φέτος αυτό έχει εξαφανιστεί, άρα σίγουρα κάτι πάει λάθος.

  • Akis-F1 FAN

    Μετά την Αυστραλία που μας χαμογέλασε η τύχη πίστεψα ότι φέτος είναι η σειρά μας να είμαστε τυχεροί μετά την περσινή γκαντεμιά, αλλά τελικά ο Χαμ έχει πιάσει γκόμενα την τύχη δεν εξηγείται αλλιώς. Με την απόδοση που έχει από την Αυστραλία και μετά αυτός και η Μερκ σε σχέση με τον Σεμπ και τη φερράρι είναι πραγματικά απίστευτο πως είναι μπροστά στη βαθμολογία. Μας έχει καταστρέψει η ολλανδική τορπίλη. Ελπίζω μόνο μη συνεχίσει έτσι η χρονιά.

  • kostas

    Τα ιδια λεγατε και περσι πανω κατω. Βαρκελωνη πιστευω θα φανει η πραγματικη δυναμικη των ομαδων.

  • Emmanouel

    Κατα τα άλλα κοροιδεύαν την Ferrari για τους 10hp που εξέλιξε στο μοτερ και την περιμέναν 3η δύναμη, πίσω απο την Σουρωτή!!!

    • Lefteris2432

      Οταν σκασει ομως τι θα πειτε;

    • Emmanouel

      Καλά, ζήσε εσύ την 4 χρόνη ιστορία σου με τις επιτυχίες και άσε το άλογο να σκάσει απο το κακό του…αλλά μέχρι τότε ΑΚΟΛΟΥΘΑ!!!!

    • παντως στην ισπανια Λιουις και Μερσεντες…..ειναι μπροστα…..just say… :-/

    • Κούκος

      Με την ψυχολογία που έχει αποκτήσει???? Ου άστους να λένε!
      Πιστεύω πως θα κάνει τρελή αντεπίθεση στην Ισπανία η Mercedes.

    • Akis-F1 FAN

      Ποιά ψυχολογία ; Αφού ξέρουν και οι ίδιοι ότι από καθαρή κωλοφαρδία είναι μπροστά στο πρωτάθλημα.

    • Lefteris2432

      Εκει θα μιλησουν τα δικα μας αλογα.. Αν και ετσι λεγαμε για την Κινα και τα βρικαμε σκουρα με τα ελαστικα..

    • Ahilleas Tsikelis

      Αφου η μερκ εχει πολύ πιο δυνατο κινητηρα.Δες ποσα δεκατα σε ολο τον αγωνα μαζευε η μερκ στο τριτο σεκτορ.