Το Mazda CX-9 τροφοδοτείται από έναν turbo τετρακύλινδρο SkyActiv κινητήρα 2,5 λίτρων που παράγει 250 ίππους. Και ενώ το turbo lag είναι αποδεκτό για πολλούς, η Mazda ήταν αποφασισμένη να το ελαχιστοποιήσει. Ο κινητήρας SkyActiv χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που ονομάζεται Dynamic Pressure Turbo, που χρησιμοποιεί μια 4-3-1 εξάτμιση και ένα σύστημα βαλβίδων που αλλάζουν την ροή του αέρα εξαγωγής ανάλογα με τις στροφές ανά λεπτό.

Η Mazda έχει τοποθετήσει το tutbo όσο το δυνατόν πιο κοντά στη βαλβίδα εξαγωγής. Με το κλείσιμο ενός μεγάλου μέρους της διατομής της πολλαπλής εξαγωγής σε χαμηλές στροφές, τα καυσαέρια περνούν μέσα από ένα μικρότερο άνοιγμα, το οποίο αυξάνει την ταχύτητα τους, καθώς αυτά πηγαίνουν στο turbo. Μέχρι τη στιγμή που οι σ.α.λ του κινητήρα φτάσουν αρκετά ψηλά για να ανοίξουν τη βαλβίδα, το turbo περιστρέφεται ήδη σε μεγάλη ταχύτητα, μειώνοντας έτσι το turbo lag.

Μαζί με μια μικρή πολλαπλή εξαγωγής, όλα τα παραπάνω στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση του turbo lag, ενώ ταυτόχρονα μεγιστοποιούν την απόδοση και την απόδοση.