Το PSA Group έχει ανακοινώσει ότι θέλει να επιταχύνει τη μετάβασή της σε οχήματα με ήπια υβριδικά συστήματα (MHEV), με plug-in υβρδικά συστήματα (PHEV) και με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, με στόχο την ανάπτυξη μιας γκάμας που θα προσφέρει τουλάχιστον ένα τέτοιο μοντέλο για κάθε κατηγορία μέχρι το 2025.
Στο πλαίσιο αυτό, η απόφαση του γαλλικού ομίλου να επιλέξει την Punch Powertrain ως προμηθευτή των ηλεκτροκίνητων συστημάτων μετάδοσης της επόμενης γενιάς είναι εξαιρετικά στρατηγικής σημασίας. Η συγκεκριμένη εταιρία έχει καταγωγή από το Βέλγιο, αποτελεί θυγατρική της DAF και τώρα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του κινέζικου Yinyi Group.
Ο κύριος λόγος που η PSA σύναψε συνεργασία με την Punch Powertrain είναι για να αξιοποιήσει το πρωτοποριακό και κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχεδιασμού κιβωτίου ταχυτήτων DT2, το οποίο διαθέτει λιγότερα εξαρτήματα και ως εκ τούτου είναι ένα ελαφρύτερο και πιο συμπαγές σύστημα μετάδοσης.
Επιπλέον, προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οικονομία καυσίμου με ανταγωνιστικό κόστος. Η επόμενη γενιά αυτού του κιβωτίου θα διαθέτει έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 48V και θα τοποθετηθεί στα οχήματά της PSA από το 2022. Αυτή η τεχνολογία κιβωτίου διπλού συμπλέκτη αναμένεται να γίνει νέο σημείο αναφοράς για την αυτοκινητοβιομηχανία -στους τομείς των επιβατικών αυτοκινήτων και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων- λόγω των εξαιρετικών χαρακτηριστικών του κιβωτίου.
Τέλος, οι δύο εταιρείες έχουν αρχίσει συζητήσεις για την κατασκευή των κιβωτίων αυτής της τεχνολογίας σε ένα από τα εργοστάσια της PSA, ενώ διερευνούν τη δυνατότητα επέκτασης της εταιρικής τους σχέσης.