Η Bosch με ανακοίνωσή της δηλώνει πως οι μηχανικοί της έχουν αναπτύξει μια νέα τεχνολογία στο σύστημα εξαγωγής των diesel κινητήρων, το οποίο μειώνει τις εκπομπές πολύ πιο κάτω από τα νομικά όρια που θα τεθούν σε ισχύ το 2020, και μπορεί να βοηθήσει τους κατασκευαστές να αποφύγουν πιθανές απαγορεύσεις κυκλοφορίας στην Ευρώπη.

Η νέα μέθοδος της Bosch βελτιώνει την διαχείριση της θερμότητας των εξατμίσεων, μειώνοντας τις εκπομπές του διοξειδίου του αζώτου στο 1/10 του νομικά επιτρεπόμενου ορίου, και δεν απαιτεί νέο εξοπλισμό, ανέφερε ο Denner και πρόσθεσε ότι το σύστημα μπορεί να κρατήσει τις εκπομπές σταθερές ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Ο CEO της εταιρίας, Volkmar Denner, σε συνέντευξη Τύπου στη Στουτγάρδη δήλωσε σήμερα:

Αυτή η ανακάλυψη προσφέρει την ευκαιρία να μετατοπίσουμε τη συζήτηση γύρω από το diesel σε νέο επίπεδο και, ελπίζουμε να την ολοκληρώσουμε.

Με αυτή τη νέα τεχνολογία, οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας στα μεγάλα αστικά κέντρα του κόσμου δεν θα αποτελούν πλέον πρόβλημα. Γιατί; Επειδή τώρα έχουμε την τεχνολογία για να λύσουμε το πρόβλημα των οξειδίων του αζώτου.

Το diesel έχει μέλλον. Σύντομα οι εκπομπές ρύπων δεν θα αποτελούν ζήτημα.

Χαρακτηριστικά o Volkmar Denner είπε πως το όριο των 120 mg NOx ανά χλμ, με την τεχνολογία που ανέπτυξε η Bosch θα πέσει μόλις στα 13 mg ΝΟx ανά χλμ.

Ο γερμανικός κολοσσός, μπαίνει στη μάχη ώστε να αναστραφεί η καθοδική πορεία των πωλήσεων των diesel οχημάτων που ξεκίνησε με το σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων της Volkswagen το 2015. Καθώς χιλιάδες θέσεις εργασίας εξαρτώνται από την τεχνολογία diesel, οι καταναλωτές καταφεύγουν όλο και περισσότερο στις μηχανές βενζίνης, ενώ μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Παρίσι και το Λονδίνο μελετούν απαγορεύσεις κυκλοφορίας ντιζελοκίνητων.

O Denner δεν αποκάλυψε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, ούτε μίλησε για το κόστος της συγκεκριμένης τεχνολογίας, ούτε και για το πότε η τεχνολογία αυτή θα περάσει στην αγορά αυτοκινήτου.

  • Anestis Genk

    Μην το ψάχνεις μανμου, μπετζίνα, ελαφρά αμάξα και λίγα άλογα. Τα diesel μου μυρίζουν.

  • Anestis Genk

    Μην το ψάχνεις μανμου, μπετζίνα, ελαφρά αμάξα και λίγα άλογα. Τα diesel μου μυρίζουν.

  • Anestis Genk

    Μην το ψάχνεις μανμου, μπετζίνα, ελαφρά αμάξα και λίγα άλογα. Τα diesel μου μυρίζουν.

  • SAMURAI-66

    Μα η bosch δεν ειναι αυτη που κατηγορουν οτι γνωριζε…αν δεν ηταν και η ιδια μερος της απατης…για το dieselgate και προμηθευε με αντιρρυπαντικα συστηματα τα οχηματα του vw group και οχι μονο?
    Και τωρα θελει να τα σωσει αυτη?
    Απορω ποιος θα τους δωσει πλεον εμπιστοσυνη σε οσα λενε!

  • mixalhs7

    Δώστε λογισμικά στο λαό..!! :-D

  • Smartass

    Φυσικά σώζονται οι ντίζελ. Αν το λογισμικό κρυφτεί καλύτερα.
    Αφού έγινε γνωστό που ήταν κριμένο και πότε λειτουργούσε. Οπότε θα στηθεί ποιο ψαγμένη φάμπρικα χειραγώγησης των ρύπων. Έκτος και αν με το που έσκασε το dieselgate ξεκίνησαν έρευνες και δόκιμες στην Bosch.
    Τα τρία (2015-2018) χρόνια από την αποκάλυψη του σκανδάλου είναι ένα αρκετό διάστημα ερευνών-δοκιμών. Είναι τυχαίο ότι οι δηλώσεις του κου Denner έγιναν το 2018;

  • Smartass

    Φυσικά σώζονται οι ντίζελ. Αν το λογισμικό κρυφτεί καλύτερα.
    Αφού έγινε γνωστό που ήταν κριμένο και πότε λειτουργούσε. Οπότε θα στηθεί ποιο ψαγμένη φάμπρικα χειραγώγησης των ρύπων. Έκτος και αν με το που έσκασε το dieselgate ξεκίνησαν έρευνες και δόκιμες στην Bosch.
    Τα τρία (2015-2018) χρόνια από την αποκάλυψη του σκανδάλου είναι ένα αρκετό διάστημα ερευνών-δοκιμών. Είναι τυχαίο ότι οι δηλώσεις του κου Denner έγιναν το 2018;

    • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

      Μάθε πότε να κατηγορείς και πότε όχι, ειδικά προκαταβολικά και με προφανή προκατάληψη.

    • Smartass

      Δεν ξέρω αν έχετε σχέση με την Bosch και σας ενόχλησε το σχόλιο μου.
      Κατά το παρελθόν σε αυτόν τον ιστότοπο πολλά φιλογερμανικά ψευδώνυμα μου κόλλαγαν αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα. Γράφω τα σχόλια μου που δεν προσβάλουν ή μειώνουν κανέναν. Άλλωστε από το 1974 το πολίτευμα της Ελλάδος είναι δημοκρατικό. Η δημοκρατία μου δίνει το δικαίωμα της ελευθερίας του γραπτού ή προφορικού λόγου.
      Δεν έχω ανάγκη καθοδηγητή για τι πρέπει να μάθω και πότε.

    • αποσο εχω δει εισαι πολεμιος..η μαλλον δεν γουσταρεις τα ηλεκτρικα…..
      μια ερωτηση….για να σωθουν οι ντιζελ κινητηρες….λογο της επελασης των ηλεκτρικων…θα ησουν συμφωνος με ενα παρανομο λογισμικο για να παραμεινουν στο προσκηνιο αλλα 50 χρονια ???

    • Smartass

      Η ντίζελ κινητήρες όπως και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
      (αυτά που φορτίζονται από δίκτυο) με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

    • δηλαδη τωρα που αποχωρησε η Πορσε και μπορει επιτελους η ΤΟΥΟΤΑ να παρει καμια νικη στο Λε Μαν με ντιζελ κινητηρα……δεν θα το χαρεις..γιατι δεν γουσταρεις ντιζελ ???

    • Smartass

      Παραμένω παγερά αδιάφορος.
      Εγώ θα γίνω χαρούμενος όταν αποδοχές μου επανέλθουν στην εποχή πριν: “Λεφτά υπάρχουν”.

    • αλλα κατα τ αλλα οτιδηποτε ειναι Made in germany εχουμε ετοιμη τη κριτικη του μετα ”λεφτα υπαρχουν”….

    • zet125

      Τα vw ειναι ακριβα χωρις κανενα λογο!!!
      Πες μου ενα λογο να παρεις vw αντι για seat h skoda????Μιλαμε για το ιδιο αμαξι δεν σε βαζω τπτ toyota mazda ford!Να μιλησουμε καθαρα για german

    • για τις οποιες μικρες διαφορες εχουν…που ειτε σαρεσουν…ειτε λειπουν απο τα αλλα…..
      για τον οποιο διαφορετικο σχεδιασμο εχουν απο τα υπολοιπα….
      και για το ονομα !!!
      αυτη ειναι η αληθεια πιστευω !!

    • zet125

      Για το ονομα !!!!!
      Καμοια διαφορα μην σου πω οτι σαν συνολο τα σεατ ειναι καλυτερα απο vw!!!!

    • παντως τωρα που ειχα χρονο….να και ο λογος που ειναι ”παραλογα” ακριβα τα VW https://www.autoblog.gr/2017/10/04/ta-montela-ths-skoda-einai-toso-kala-pou-h-volkswagen-einai-enoxlhmenh/

    • alitaria

      την audi γιατι δεν τη βαζεις μεσα; εμμονη με την vw εχετε παθει!

    • Smartass
    • zet125

      Σ ωραιος κυριε!!!!!

  • οι γερμανοι αν και δεν ειναι πετρελαιοπαραγωγη χωρα εν τουτης επιθυμει την συνεχισει των diesel αντι των ηλεκτρικων … γιατι αραγε ;;; η ιδια η bosch μπορει εξισου να παραγει ηλεκτροκινητηρες αλλα προσπαθει να σωσει τους diesel… γιατι ;;;

    • enigma

      Ο ένας λόγος είναι ότι μπορεί να κερδίσει περισσότερα χρήματα δίνοντας χρονο στην παρούσα τεχνολογία.

      Ο άλλος είναι ότι στα πετρέλαια ιδίως, παίζει μπάλα σχεδόν μόνη της οπότε την συμφέρει η τωρινή κατασταση.

    • Anestis Genk

      Τον καιρό της οικολογίας οι Γερμανοί πόνταραν τα λεφτά τους στο clean diesel, οι Ιάπωνες στο hybrid.

  • DJ_D

    «O Denner δεν αποκάλυψε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, ούτε μίλησε για το κόστος της συγκεκριμένης τεχνολογίας, ούτε και για το πότε η τεχνολογία αυτή θα περάσει στην αγορά αυτοκινήτου.»

    Το autoblog, το press release της Bosch δεν το πήρε;

    «When will the technology be ready for production?

    Bosch’s new diesel system is based on components that are already available in the market. It is available to customers effective immediately and can be incorporated into production projects.»

    «Will the new Bosch technology make the diesel engine significantly more expensive?

    The Bosch diesel technology is based on components already in use in production vehicles. The decisive advance comes from a new combination of existing technology. It does not require any additional hardware components. So reducing emissions will not make diesel vehicles any less affordable.»

    http://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/breakthrough-new-bosch-diesel-technology-provides-solution-to-nox-problem-155524.html

    • και που αναφέρει σε αυτό που κάνεις quote το κόστος και το πότε θα περάσει στη παραγωγή; άλλα αγγλικά ξέρω εγώ μάλλον

    • DJ_D

      Η αλήθεια είναι ότι αν θες να σου πει ακριβώς πόσα € θα κάνει και αν θα μπει στα οχήματα από 15 Μαΐου ή αρχές Οκτωβρίου, όντως δεν το λέει.

      Αλλά όταν σου λέει ότι βασίζεται σε υπάρχουσα τεχνολογία και είναι άμεσα διαθέσιμη στους κατασκευαστές και ότι δεν θα αυξήσει το κόστος γιατί δεν χρειάζεται νέα εξαρτήματα, είναι μάλλον μια ένδειξη ότι ίσως έρθει σύντομα.

      Όσο για τις τεχνικές λεπτομέριες κάτι για LP/HP EGR διαβάζω, βελτιωμένα turbo και βελτιωμένο thermal management για τα καυσαέρια λένε.

  • Παναγιώτης Κλεάνθης

    Απο εμενα καλο ειναι και παλι αυτο,ενταξει ετυχε απλα η αχρηστη η Vw να κανει μοτερ μπουργκανα που ειχε 40 φορες πανω απο το οριο και μετα πεσανε οι περισσοτεροι να κατηγορησουν ολες τις εταιρειες οτι δεν φτιαχνανε σωστους κινητηρες.Για να μην υπαρχει παρεξηγηση απλα για εμενα η Vw ειναι αριστη εταιρεια απλα δεν ξερει απο τεχνολογια Diesel.Απο οτι παατηρησα εγιναν ισορροπήσεις πωλησεων βενζινης και πετραιλεου εξαιτιας του Dieselgate,Δικη μου γνωμη αυτη που θα πω τωρα τα Diesel θα ξανανεβουν σε πωλησεις με τεραστια διαφορα και παλι υστερα απο αυτη την ανακοινωση της και τις νεες ανακοινωσεις των εταιρειων που παρουσιαζουν νεους κινητηρες.Εδω που τα λεμε ο κοσμος προτιμησε βενζινη λογω οτι δεν ειχαν φιλτρα παρακρατησης σωματιδιων και πολυ φθηνοτερα ανταλλακτικά σε σχεση με τους Diesel ,γιατι και τα καινουργια turbo βενζινης φορανε dpf και σε εμενα δεν μου αρεσει αυτο οπότε ξαναπαω σε ντιζελ επιλογη και τελειωνει το θεμα.