Η Bosch με ανακοίνωσή της δηλώνει πως οι μηχανικοί της έχουν αναπτύξει μια νέα τεχνολογία στο σύστημα εξαγωγής των diesel κινητήρων, το οποίο μειώνει τις εκπομπές πολύ πιο κάτω από τα νομικά όρια που θα τεθούν σε ισχύ το 2020, και μπορεί να βοηθήσει τους κατασκευαστές να αποφύγουν πιθανές απαγορεύσεις κυκλοφορίας στην Ευρώπη.

Η νέα μέθοδος της Bosch βελτιώνει την διαχείριση της θερμότητας των εξατμίσεων, μειώνοντας τις εκπομπές του διοξειδίου του αζώτου στο 1/10 του νομικά επιτρεπόμενου ορίου, και δεν απαιτεί νέο εξοπλισμό, ανέφερε ο Denner και πρόσθεσε ότι το σύστημα μπορεί να κρατήσει τις εκπομπές σταθερές ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Ο CEO της εταιρίας, Volkmar Denner, σε συνέντευξη Τύπου στη Στουτγάρδη δήλωσε σήμερα:

Αυτή η ανακάλυψη προσφέρει την ευκαιρία να μετατοπίσουμε τη συζήτηση γύρω από το diesel σε νέο επίπεδο και, ελπίζουμε να την ολοκληρώσουμε.

Με αυτή τη νέα τεχνολογία, οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας στα μεγάλα αστικά κέντρα του κόσμου δεν θα αποτελούν πλέον πρόβλημα. Γιατί; Επειδή τώρα έχουμε την τεχνολογία για να λύσουμε το πρόβλημα των οξειδίων του αζώτου.

Το diesel έχει μέλλον. Σύντομα οι εκπομπές ρύπων δεν θα αποτελούν ζήτημα.

Χαρακτηριστικά o Volkmar Denner είπε πως το όριο των 120 mg NOx ανά χλμ, με την τεχνολογία που ανέπτυξε η Bosch θα πέσει μόλις στα 13 mg ΝΟx ανά χλμ.

Ο γερμανικός κολοσσός, μπαίνει στη μάχη ώστε να αναστραφεί η καθοδική πορεία των πωλήσεων των diesel οχημάτων που ξεκίνησε με το σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων της Volkswagen το 2015. Καθώς χιλιάδες θέσεις εργασίας εξαρτώνται από την τεχνολογία diesel, οι καταναλωτές καταφεύγουν όλο και περισσότερο στις μηχανές βενζίνης, ενώ μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Παρίσι και το Λονδίνο μελετούν απαγορεύσεις κυκλοφορίας ντιζελοκίνητων.

O Denner δεν αποκάλυψε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες, ούτε μίλησε για το κόστος της συγκεκριμένης τεχνολογίας, ούτε και για το πότε η τεχνολογία αυτή θα περάσει στην αγορά αυτοκινήτου.