Πραγματικά δεν έχω απάντηση γιατί κάποιος να αγοράσει τον Σεπτέμβριο του 1997 μια 7άρα και να την κλειδώσει σε ένα γκαράζ, “γράφοντας” μόλις 250 χλμ. όλα αυτά τα χρόνια. Όπως επίσης, δεν έχω απάντηση γιατί να ζητάει €90.000 για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει καμία συλλεκτική αξίακαι το μόνο του χαρακτηριστικό είναι τα λίγα χλμ. που γράφει το οδόμετρο.

Σύμφωνα με την αγγελία, το αυτοκίνητο φυλάσσεται σε αεροκάψουλα, με μηχανική ανακυκλοφορία του αέρα και είναι η μοναδική “καινούρια” 740i (E38).

Η παραγωγή της τρίτης γενιάς της Σειράς 7 ξεκίνησε τον Απρίλιο του 1994 και μέχρι τον Ιούλιο του 2001 κατασκευάστηκαν πάνω από 340.000 αυτοκίνητα, με την 740i να έχει κάτω από το καπό της έναν 4,4-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα (M62B44), απόδοσης 286 ίππων και 420 Nm ροπής. Συνολικά 28.272 οχήματα κυκλοφόρησαν με τον συγκεκριμένο κωδικό του κινητήρα, και συνολικά παρήχθησαν σχεδόν 70.000 740i με τους M60B40 και M62TUB44 κωδικούς κινητήρων.