Την επόμενη Πέμπτη θα ταξιδέψουμε στη Νίκαια της Γαλλίας για να οδηγήσουμε στη Route Napoleon το νέο Ford Fiesta ST, καθώς και το νέο Fiesta Active. Η παρουσίαση του μοντέλου έχει ξεκινήσει εδώ και κάτι ημέρες και σε συνέντευξη του -σε αυστραλιανό μέσο- ο επικεφαλής της Ford Performance στην Ευρώπη, Leo Roeks, υπαινίχθηκε ότι η εταιρία του ήδη εξελίσσει μια πιο sport έκδοση του μοντέλου, καθώς και ένα διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο για το ST.

Προφανώς ο Roeks δεν άνοιξε περεταίρω τα χαρτιά του, αλλά είναι αρκετά πιθανό να μιλάμε για το Fiesta RS, χωρίς όμως τίποτα να είναι σίγουρο. Η κυκλοφορία του συγκεκριμένου μοντέλου δεν αναμένεται να γίνει νωρίτερα από τα μέσα του 2019, και είναι πολύ νωρίς για να ξέρουμε οποιαδήποτε πληροφορία για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Από την άλλη, μιλώντας για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ο Roeks αποκάλυψε ότι είναι αρκετά κοντά στο να ανακοινωθεί η προσθήκη του στο Fiesta ST, αλλά καθυστερεί εξαιτίας της κακής φήμης που έχει η Ford σχετικά με το Powershift κιβώτιο.

Να θυμίσω, ότι το Fiesta ST κινείται από έναν νέο 1.500άρη τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα, απόδοσης 200 ίππων και 290 Nm ροπής, που του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 232 χλμ/ώρα. Ο αλουμινένιος κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και έχει ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής προκειμένου να μειώνονται οι εκπομπές CO2, οι οποίες φτάνουν τα 114 γρ/χλμ, με το σύστημα να ενεργοποιείται/απενεργοποιείται μέσα σε μόλις 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, κάνοντας το αυτοκίνητο να λειτουργήσει με 2 κυλίνδρους.