Έχουν περάσει σχεδόν τρεις μήνες από τότε που η Zenvo Automotive παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το TSR-S και τώρα είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε να κινείται μέσα σε μια πίστα, επιτρέποντάς μας να δούμε τον πρωτοποριακό τρόπο λειτουργίας της πίσω ενεργής αεροτομής.

Πρόκειται για την αεροτομή Centripetal Wing, η οποία χρησιμοποιεί δύο άξονες περιστροφής, επιτρέποντάς της να λειτουργεί ως αερόφρενο, καθώς και να παράγει μεγάλα ποσά κάθετης δύναμης.

Το TSR-S διαθέτει χειροποίητο σώμα κατασκευασμένο από carbon, το οποίο είναι βαμμένο σε κόκκινο χρώμα, έχοντας μαύρες λεπτομέρειες. Κίνηση παίρνει από έναν 5,8-λίτρων, twin-supercharged V8 κινητήρα απόδοσης 1.177 ίππων και 1.100+ Nm ροπής.

Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο -αγωνιστικών προδιαγραφών- αυτόματο κιβώτιο, με την εταιρία να αναφέρει ότι είναι ένα από τα γρηγορότερα κιβώτια σε αλλαγές ταχυτήτων του κόσμου. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτ., από τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 375 χλμ/ώρα.

  • Mad Hatter

    Είναι απλά ηλίθιο.

  • idimi

    Κι από απόκριση “σκίζει”…τρεις στροφές κι ακόμα αυτό έκλινε μόνο προς τη μία πλευρά…

  • charris

    ωραιο κτηνακι διαβολικο πισω μερος….αλλα ρεεεε
    πιο διακριτικα….ειπαμε να κουνιεται ….αλλα αυτο ειναι συνεχεια μυκονο…

    • το ζητημα ειναι…..κανει δουλεια ???? αν ναι….γιατι οχι ?

    • charris

      δε ξερω…..παντως το εχω στο dream garage….

  • xtra

    ενδιαφερν και πρωτοποριακο , αστειο βεβαια να το βλεπεις αλλα αν δουλευει , εχει ΚΑι λογο υπαρξης.

    Δεν περνει εγκριση τυπου στο Αμερικα ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ ! ΧΕΧΕΧΕΧΑΧΑ

  • sotirisb

    Τι χαζομαρα ειναι αυτη? Δηλαδη το roll control ειναι πιο σημαντικο απο την καθετη δυναμη?
    Την αναρτηση τι την εχουν?