Ο απόλυτος κυρίαρχος στο Μονακό συνεχίζει να είναι ο Daniel Ricciardo! Ο Αυστραλός ήταν και πάλι ένα σκαλί πάνω από τους άλλους, παίρνοντας τα πάντα από την εξαιρετικά γρήγορη RB14, με αποτέλεσμα να βρεθεί για δεύτερη φορά στην καριέρα του στην pole position, όπως είχε κάνει στο Μόντε Κάρλο πριν από δύο χρόνια. Αντίθετα, ο Max Verstappen δεν πήρε ποτέ μέρος, λόγω μη έγκαιρης αλλαγής κιβωτίου.

Στη δεύτερη θέση ο Sebastian Vettel, που δεν ήταν ικανός να απειλήσει τον Ricciardo. Στην τρίτη θέση ο Lewis Hamilton, με τον Kimi Raikkonen να σημειώνει τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Esteban Ocon, Fernando Alonso, Carlos Sainz, Sergio Perez και τον Pierre Gasly που κλείνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τι συνέβη στις κατατακτήριες:

1Q1

Ο καιρός ήταν πολύ καλός, με τον ουρανό να έχει λίγα σύννεφα και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 26°C στον αέρα και τους 49°C στην άσφαλτο. Οι μηχανικοί του Verstappen συνέχιζαν να δουλεύουν πάνω στην RB14, έτσι υπήρχε η πιθανότητα να μην προλάβει να σημειώσει χρόνο ο Ολλανδός.

Τα μονοθέσια βγήκαν γρήγορα έξω με την hypersoft γόμα, προσπαθώντας αρχικά να βρουν χώρο ώστε να σημειώσουν καθαρό γύρο. Οι θέσεις άλλαζαν γρήγορα χέρια και ο Vettel ανέβηκε στην κορυφή με 1:13.1, αλλά ο χρόνος του Γερμανού μόνο αργός μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού η βελτίωση ήταν δεδομένη για όλους.

Ο Perez ήταν στη δεύτερη θέση αρχικά, με τον Hamilton στην τρίτη θέση, την ώρα που ο Ricciardo ερχόταν γρήγορα για να πάρει την πρωτιά με 1:12.7, ωστόσο δευτερόλεπτα αργότερα οι Sirotkin και Alonso κινήθηκαν ταχύτερα από τον Αυστραλό, κάτι που έδειχνε την γρήγορη βελτίωση των χρόνων.

1:12.6 και πρώτη θέση από τον Raikkonen, αλλά ο Ricciardo έδειχνε ότι ήταν εκεί, αφού κατέβασε κατά έξι δέκατα. Ο Hamilton βρήκε χρόνο στο πρώτο και δεύτερο κομμάτι, έτσι ανέβηκε στη δεύτερη θέση, αλλά ο Vettel ήταν 45 χιλιοστά ταχύτερος από τον Βρετανό. Ο Raikkonen έγραψε μοβ στο πρώτο κομμάτι, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, έτσι παρέμεινε στην τέταρτη θέση.

Τέσσερα λεπτά έμεναν και όλοι οι οδηγοί από την έκτη θέση και κάτω βγήκαν στην πίστα. Ο Bottas βρισκόταν στην επικίνδυνη ζώνη, συγκεκριμένα στην 15η θέση, έτσι ο Φινλανδός έπρεπε να βελτιώσει την επίδοσή του. Ο Vandoorne ανέβηκε στην πέμπτη θέση και ο Bottas στην τρίτη.

Το χρονόμετρο μηδενίστηκε και εκτός του Q2 έμειναν οι Hartley, Ericsson, Stroll, Magnussen και φυσικά ο Verstappen που δεν πήρε καθόλου μέρος.

2Q2

Στα πρώτα δευτερόλεπτα κιόλας τα περισσότερα μονοθέσια άφησαν τα pits, με τα Mercedes να φορούν την ultrasoft γόμα, εν αντιθέσει με τα Ferrari και Red Bull. Το ερώτημα είναι αν αυτά θα μπορούσαν να τους βάλουν στο Q3 για να ξεκινήσουν έτσι τον αγώνα. Ο Vettel ανέβηκε προσωρινά στην πρώτη θέση, με 1:11.5, αλλά ο Ricciardo ήταν ακόμα πιο γρήγορος, με 1:11.3, δείχνοντας ότι δύσκολα θα έχανε την μάχη της pole.

Τρίτη θέση από τον Raikkonen, με τον Hamilton να είναι οριακά στην 10η θέση, την ώρα που ο Bottas ήταν 14ος. Ο Raikkonen έκανε παράπονα για ελλειπή πρόσφυση στον εμπρός μέρος, όσο τα Mercedes έμπαιναν στα pits, όντας εκτός Q3 στα εφτά λεπτά από τη λήξη, μιας και ο Sainz είχε βγάλει τον Hamilton εκτός δεκάδας.

Σχεδόν όλα τα μονοθέσια στα pits, ώστε να βγουν στα επόμενα λεπτά και να βεβαιώσουν ή να διεκδικήσουν την είσοδό τους στο Q3. Όλοι στην πίστα από την τρίτη θέση και κάτω. Τα Mercedes βγήκαν με την hypersoft γόμα και κινήθηκαν πολύ γρήγορα: τρίτη θέση για τον Hamilton και πέμπτη για τον Bottas, κάτι που δείχνει ότι η W09 είναι το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο.

Ο Raikkonen σημείωσε μοβ στο πρώτο κομμάτι, πράσινο στο δεύτερο και το τρίτο, με αποτέλεσμα να περάσει στη δεύτερη θέση και να πλησιάσει τον Ricciardo στα 38 χιλιοστά. Ωστόσο, ο Αυστραλός ήταν έξω, όπως και ο Vettel, με τον πιλότο της Red Bull να κινείται ακόμα πιο γρήγορα, ανοίγοντας τη διαφορά από τον Raikkonen στο ένα δέκατο.

Η καρώ σημαία είχε πέσει και ο Hulkenberg δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q3, για ένα δέκατο. Μαζί με τον Γερμανό, εκτός έμειναν οι Vandoorne, Sirotkin, Leclerc και Grosjean.

3Q3

Ο Sainz έγινε το πρώτο μονοθέσιο που πάτησε πίστα, όμως τον συνόδευσαν γρήγορα κι άλλοι οδηγοί, με τον Vettel να παραμένει στο γκαράζ του. Στα πρώτα γρήγορα περάσματα, ο Bottas έγραψε 1:11.5, όμως ο Hamilton ήρθε δευτερόλεπτα αργότερα για το 1:11.2, τη στιγμή που ο Vettel έβγαινε στην πίστα.

Ο Ricciardo ήταν πολύ πιο γρήγορος από τα Mercedes, όπως μαρτυρά και το 1:10.8, ο ταχύτερος χρόνος που έχουμε δει ποτέ στο Μονακό! Ο Αυστραλός έδειχνε να μην έχει αντίπαλο, μιας και ο Vettel ήταν τρίτος στον πρώτο του γρήγορο γύρο, με 1:11.2, όντας μόλις δύο χιλιοστά πιο αργός από τον Hamilton και 3 χιλιοστά ταχύτερος από τον Raikkonen, αλλά ο γύρος του δεν ήταν καθαρός.

Όλοι στα pits για να βάλουν φρέσκια γόμα και να δοκιμάσουν ακόμα ένα τουλάχιστον πέρασμα. Alonso και Gasly θέλησαν να εκμεταλλευτούν την άδεια πίστα και βγήκαν πιο νωρίς από τους άλλους. Στα δύο λεπτά από το τέλος, και τα δέκα μονοθέσια στην πίστα, όλοι φυσικά με την hypersoft γόμα.

Μοβ από τον Hamilton στο πρώτο κομμάτι, κάτι που δείχνει τη δύναμη της Mercedes εκεί. Ο Vettel έγραψε πράσινο σε όλο τα κομμάτια, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν η δεύτερη θέση και το 1:11.0, όσο ο Hamilton βελτίωσε ελάχιστα τον χρόνο του, έτσι έμεινε στην τρίτη θέση.

Ο Ricciardo δεν βελτίωσε την επίδοσή του, αλλά αυτό δεν τον ανησυχούσε, αφού η pole position ήταν έτσι κι αλλιώς δική του. Ο Raikkonen στην τέταρτη θέση, λίγο πίσω από τον Hamilton, ενώ ο Bottas δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση, με τους Ocon, Alonso, Sainz, Perez και Gasly να ακολουθούν.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 16:10 ώρα Ελλάδας.

4Ο γύρος του Ricciardo

5Αποτελέσματα

  • οι πρωτοι οπως τους περιμεναμε ..απο εκει και πισω πολυ καλα για FI και καλα για αλονσο και σαινθ αλλα με τον ιδιο κινητηρα η redbull εκανε περιπατο αρα μαλλον σκεπτικοι πρεπει να ειναι εκει στη μακλαρεν και την ρενο… περιμενα την Χασσ ποιο ψηλα την τορο ροσσο την ανεμενα σε αυτες της θεσης δειχνει οτι εχει ενα καλο σασι μαλλον καλυτερο απο μακλαρεν και ρενο ..

  • Akis-F1 FAN

    Καλές κατατακτήριες, αλλά για τη 2η θέση και πίσω, η rb φαινόταν ότι δεν έχει αντίπαλο, μπράβο στον Ρικι, αλλά χωρίς τον Μαξ η pole ήταν δεδομένη. Όπως το περιμέναμε φερράρι και Μερκ ήταν πάνω κάτω στα ίδια, στο τέλος ο Σεμπ κατάφερε να περάσει τον Χαμ κάτι που έχει πολύ μεγάλη σημασία για αύριο, αφού προσπεράσματα στην κορυφή δε θα δούμε ούτε με αίτηση. Ο Μαξ πλήρωσε τη βλακεία του και αντί να παλεύει για Pole ξεκινάε τελευταίος. Να πω την αλήθεια το θεωρώ δεομένο ότι θα τρακάρει και αύριο προσπαθώντας να ανέβει στην κατάταξη. Πιο πίσω η force india ήταν πολύ καλή, ενώ συνήθως σε κλειστές πίστες δυσκολεύονται, ο Σιρτοκιν για κάποιο λόγο ήταν εξαιρετικός ενώ η Χαας πολύ άσχημα…θα περίμενε κανείς ότι μια αντιγραφή της περσινής φερράρι θα τα πήγαινε καλύτερα στο Μονακό. Καλό τρενάκι άυριο…νομίζω ότι όποιος σταθεί πιο τυχερός με το sc θα κερδίσει.

  • moonόγιανος

    Τα αυτοκίνητα έχουν γίνει τρομακτικά γρήγορα,έχουν απίστευτη πρόσφυση και κάθετη δύναμη και αυτό φαίνεται περισσότερο σε γκραν πρι ειδικών απαιτήσεων ως αυτό του Μονακό.
    Αυτό σαν παρατήρηση,για τα δοκιμαστικά και τον αυριανό αγώνα,θα πω μόνο,πως προσωπικά προτιμώ να παρακολουθώ τις “μοναχικές” προσπάθειες των κατατακτήριων,από το συνεχές,αδιάλειπτο αυριανό τρενάκι..

    • LJ

      Στο Μονακό ολα τα λεφτά ειναι οι κατατακτηριες. Αυριο μπορεί και να μας πιάσει ο ύπνος.

  • georgekaras

    Σε αλλη φαση τα ποτα σημερα ,καλο ρυθμο και η Φερραρι μπορουμε την νικη αν δεν τα κανουμε μανταρα

  • Βασιλης

    Απιαστη η rbr με το ποιο κοντο μεταξωνιο στο grid και λογικα χωρις καποιο απροοπτο(pit stop καταστροφη) θα παρει την νικη….απο εκει και περα λιγο πολυ ολοι τερματισαν εκει που αξιζαν και ειδικα ο ΜΑΧ

  • Nerazzuro21

    Αναμενόμενα δυνατή η RBR στα χέρια του Ricciardo που έμοιαζε να μην έχει αντίπαλο. Το πάλεψαν όσο μπορούσαν οι Vettel και Hamilton. Απογοητευτικοί οι δύο Φινλανδοί.
    Ευχάριστη έκπληξη η Force India και ειδικά ο Ocon, δυσάρεστη η Haas. Δεν περίμενα να είναι τόσο χαμηλά. Ο Max θα μπορούσε να αποδειχτεί πηγή κινδύνων από το πίσω μέρος του grid.

    Θετική εμφάνιση από τον Alonso, απογοητευτικός για ακόμα μία φορά ο Βέλγος. Πάντως, τόσο η απόσταση από την RBR όσο και ότι ο Alonso είναι πίσω από τη Force India στο Monaco πρέπει να προβληματίζει άπαντες στο Woking.

    • Βασιλης

      Μπα εκει στο woking εχουν ξεμεινει απο δικαιολογιες εδω και περιπου 2-3 αγωνες…οποτε οτι και να πουν δεν θα καταφερουν τιποτα

    • Mika

      Το βλεπω τωρα στο Replay TV απο tablet, μια και μολις πηγα να ανοιξω την τηλεοραση μου, το κουτι του OTE TV ανοιξε ποτε…….Βρηκε τη στιγμη να χαλασει, σημερα που ειναι και βραδυα CL….
      Καλα πλασαριστηκε ο Αλονσο, να τον δουμε και στον αγωνα αυριο…
      Ο αλλος,ειπαμε, τουριστας

    • LJ

      Μα καλα αυτοί δεν έλεγαν ότι θα ξεκλειδώσουν απόδοση μέσα στη χρόνια;;; Troll mode off.

      O No2 θα μείνει για πολυ ακομα; Πες αν εχεις κανα info για το θέμα.

    • Nerazzuro21

      Μπα. Δεν ακούγεται τίποτα. Η μόνη είδηδη είναι ότι ο Gil de Ferran προσλήφθηκε σαν εξωτερικός σύμβουλος της McLaren, που ίσως να δείχνει την πρόθεση της ομάδας για εμπλοκή στα Indycar.

    • Nerazzuro21

      Μπα. Δεν ακούγεται τίποτα. Η μόνη είδηδη είναι ότι ο Gil de Ferran προσλήφθηκε σαν εξωτερικός σύμβουλος της McLaren, που ίσως να δείχνει την πρόθεση της ομάδας για εμπλοκή στα Indycar.

  • Nikolaos Charisoglou

    Ανετα την νικη αύριο η φερραρι Γιατί αλλο αγωνας αλλο δοκιμαστικα

    • kostas

      Πως ακριβως να νικησει αυριο η Φερραρι; Μονο απο την εκκινηση, προσπερασμα εντος πιστας ειναι αδυνατο να γινει και απο στρατηγικη η Φερραρι κλαφτα!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Φαινεται ειναι νεος φιλαθλος, η απλως τρολλαρει. Ο μονος τροπος ειναι το προσπερασμα στην εκινηση.

    • Nikolaos Charisoglou

      Εγω νεος φίλαθλος μαλλον οχι βλεπω φόρμουλα απο 1996 δηλαδή 22 χρονια εσυ

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ε τοτε ξερεις οτι τα προσπερασματα στο μονακο ειναι πολυ δυακολα εως ανεφικτα. Εγω παλι προλαβα φορμουλα 1 με Αρη Σταθακη στην ΕΡΤ.

    • Nikolaos Charisoglou

      Στον αγωνα φετος εκτος της Βαρκελώνης η φερραρι φετος ηταν πολυ καλη και απο στρατηγικη η φερραρι ισως εχει την καλύτερη τωμ τελευταίων ετων

    • Κούκος

      Έλα πες την αλήθεια.. . Τρολαρεις έτσι;;!!! Στρατηγική της Ferrari φέτος δεν πάνε μαζί!!!

    • Nikolaos Charisoglou

      Ενω η στρατηγική της ρεντ μπουλ και της μερσεντες γαματη βλεπετε φόρμουλα

    • Κούκος

      Keep trolling ;-)

    • Nikolaos Charisoglou

      Βλεπωντας φόρμουλα απο το 1996 ξερω καλύτερα τι θα πει στρατηγική

    • Nikolaos Charisoglou

      Τι λεεει αρχιγιδι

    • kostas

      Καλη στρατηγικη η Φερραρι; Τι εγινε ρε παιδια; Τρολς και στο autoblog?

    • Nikolaos Charisoglou

      Οταν βλεπεις φόρμουλα χρονια ξέρεις τι θα πει στρατηγική ετσι και αλλιως οι ιταλοι σας το μαθανε μικαελ σουμαχερ αλλα εσεις μαλλον αλλο.αθλημα βλεπετε και τρολ εισαι εσυ τσομπανο

  • gronholm89

    Ευτυχώς που δεν ανησυχούσε ο Vettel για την RBR, πάντα τις Παρασκευές δείχνουν πιο δυνατοί!!!!! Άπιαστη η Red Bull αν δεν είχε τρακάρει το μουλικο θα είχε ένα χαλαρό 1-2. Από εκεί κ πέρα περιμένω έναν καλό αγώνα λόγω του ότι ο Verstappen ξεκιναει τόσο πίσω και ότι είναι μπλεγμενες οι Ferrari με τις Mercedes στο grid!!! Αν δεν καταστρέψουν με την στρατηγική τους τον αγώνα τους πάλι εκεί στην Ferrari!! Περίμενα πιο ψηλά Alonso και Renault, απογοήτευση το copy-paste της Ferrari!!!

  • Fαν1ς

    Πρώτος ο Ρικάρντο με άνεση αλλά αύριο είναι τα σπουδαία…. Κερδισμένος μέχρι στιγμής δείχνει ο Χάμιλτον που πάει για damage limitation σε αυτό το γκραν πρι και κατάφερε να μην είναι κανένας ανάμεσα σε αυτόν και τον κύριο του αντίπαλο Φετελ!!! Για τον Φετελ είναι επιτακτική η ανάγκη να πάρει αύριο
    ύστερα από το Μπαχρέιν, περισσότερους πόντους από τον Βρετανό και να μειώσει την διαφορά που τους χωρίζει!! Το ίδιο ισχύει και για την Ferrari….Αυριο σημαντικό ρόλο θα παίξει η αξιοπιστία και αν δεν ανοίξουν οι διαφορές μεταξύ των πρώτων το timing των pit stop σε σχέση με την φθορά τα ντουμπλαρισματα και τυχόν safety car!!! Με λίγα λόγια τα motor home θα χρειαστεί να δουλέψουν υπερωρίες οπότε εκεί στην Ferrari ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ!

  • Lefteris2432

    Απο την στιγμη που ο Verstapen ειναι στην τελευταια θεση το safety car ειναι σιγουρο! 😂🙈🙉

    • ο μαξ και ο γκροζαν ειναι αρκετα κοντα .. οποτε ο μαξ μπορει να φτασει μεχρι τον γκροζαν μετα απο εκει και περα ειναι ζητημα χρονου η στουκα μεταξυ τους …

  • Πάνος

    Πολύ καλές κατατακτήριες από τον Max Verstapen… Ούτε ένα λάθος δεν έκανε.. Ενώ δεν προκάλεσε με τις γνωστές συμπεριφορές του…