H Hyundai μας δείχνει τα τελευταία χρόνια διάφορα κεντρομήχανα concepts, με τελευταίο να ήταν το RM16 Concept, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2016 στην έκθεση του Μπουσάν. Είχαν προηγηθεί τα RM14 concept και RM15 concept, με την την τρίτη γενιά του πρωτότυπου να φορούσε έναν 2,0-λιτρο T-GDI turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.

Με το N Division να έχει πάρει σάρκα και οστά, μετά την παρουσίαση των i30 N και Veloster N, η δήλωση του επικεφαλής του τμήματος, Albert Biermann, ότι στην κορεάτικη εταιρία έχει αρκετή ελευθερία να εξελίξει τα προϊόντα που θέλει, ίσως κρύβει ότι η Hyundai σκέφτεται σοβαρά την παραγωγή ενός κεντρομήχανου, πισωκίνητου μοντέλου. Χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια του Biermann σχετικά με τα παραπάνω concepts και την προοπτική ενός τέτοιου μοντέλο:

Ναι, εργαζόμαστε πάνω σε αυτό. Όπως το Racing Midship (RM), το οποίο έχουμε παρουσιάσει σε τρεις εκδόσεις. Εργαζόμαστε ακόμα σε αυτά τα αυτοκίνητα, δοκιμάζοντας διαφορετικά πράγματα, ίσως κάποια μέρα να έχουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν υπάρχει ακόμα απόφαση, αλλά θα μπορούσε να συμβεί.

Διάβασε ακόμα

Track Test: Με το Hyundai i30 N στη πίστα των Μεγάρων

Σχολιάζοντας το λανσάρισμα των μοντέλων επιδόσεων, ο 62-χρονος Γερμανός είπε:

Μόλις ξεκινήσαμε. Το δίκτυο των αντιπροσώπων μας δεν είναι συνηθισμένο στα αυτοκίνητα επιδόσεων και θα χρειαστούμε λίγο χρόνο. Το να βγάλουμε στην αγορά πάρα πολλά αυτοκίνητα, πάρα πολύ γρήγορα δεν είναι το σωστό πράγμα. Αν ξεκινούσαμε με ένα bespoke μοντέλο [όπως το RM], o κόσμος δεν θα είχαν ιδέα τι να κάνει με ένα τέτοιο αυτοκίνητο.