Εδώ και χρόνια υπήρχαν αναφορές που ήθελαν την Hyundai να αναπτύσσει ένα N κεντρομήχανο supercar, με τον Albert Biermann, ο πρώην επικεφαλής του τμήματος N της Hyundai και νυν εκτελεστικός τεχνικός σύμβουλος της εταιρίας, να δηλώνει πως όντως είχαν ξεκινήσει την ανάπτυξη του μοντέλου, αλλά τελικά αυτή δεν συνεχίστηκε, αφού πάρθηκε η απόφαση το αυτοκίνητο να μην βγει στη παραγωγή, μιας και η τιμή του, περί τις 150.000 ευρώ, ήταν πολύ υψηλή για ένα αυτοκίνητο με τα σήματα της Hyundai.

Το αυτοκίνητο είχε εσωτερική ονομασία “The Chairman’s Car” και το πρωτότυπο που δοκιμαζόταν είχε carbon monocoque πλαίσιο, με το υβριδικό σύστημα να συνδύαζε έναν κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Επιπλέον η πλατφόρμα μπορούσε να υποστηρίξει και σύστημα κυψελών υδρογόνου.