Τελευταία φορά που μια Ferrari 250 GTO άλλαξε χέρια ήταν το καλοκαίρι του 2014 και ο νέος ιδιοκτήτης της είχε δώσει 38 εκατομμύρια δολάρια, νούμερο που το καθιστούσε το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο. Μέχρι σήμερα, γιατί μια άλλη 250 GTO πουλήθηκε σε ιδιωτική αγοραπωλησία μεταξύ συλλεκτών για ποσό ρεκόρ σχεδόν 80 εκατ. δολάρια (περίπου €70 εκατ.).

Η εν λόγω Ferrari, με αριθμό πλαισίου 4153 GT, είναι μια από τις πιο διάσημες από τις μόλις 39 250 GTO που παρήχθησαν και μια από τις καλύτερες τρεις ή τέσσερις που υπάρχουν. Είναι επίσης βαμμένη στο διακριτικό ασημί χρώμα με μια κίτρινη λωρίδα στο εμπρός μέρος, αντί για το πιο συνηθισμένο κόκκινο.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει ιδιαίτερα πλούσιο βιογραφικό, καθώς τερμάτισε τέταρτο στο 24ωρο Le Mans του 1963, με οδηγούς τους Pierre Dumay και Leon Dernier, ενώ κέρδισε το 1964 το διάσημο το 10ήμερο αγώνα Tour de France στα χέρια των Lucien Bianchi και Georges Berger. Μόνο το 1964 – 1965 αγωνίστηκε σε 14 αγώνες, συμπεριλαμβανομένου του Grand Prix της Αγκόλα στην Αφρική.

Από το 1966 έως το 1969 συνέχισε τους αγώνες από τον ιδιοκτήτη/οδηγό Eugenio Baturone, ενώ μετά και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980 φυλάχτηκε σε γκαράζ, όταν και αγοράστηκε από τον Γάλλο Henri Chambon, ο οποίος το οδήγησε σε μια σειρά από ιστορικά γεγονότα και συγκεντρώσεις, πριν το πουλήσει το 1997 στον Ελβετό Nicolaus Springer.

Ο Springer αγωνίστηκε επίσης με το αυτοκίνητο, συμπεριλαμβανομένων δύο Goodwood Revival, για να το πουλήσει το 2000 στον Γερμανό, Herr Grohe, για περίπου 6,5 εκατομμύρια δολάρια. Το αυτοκίνητο πωλήθηκε ξανά τρία χρόνια αργότερα στον Γερμανό Christian Glaesel, έναν άλλο έντονο αγωνιζόμενο ιστορικών αυτοκινήτων.

Ο τελευταίος το κράτησε μέχρι και σήμερα, για να το αγοράσει τελικά ένας Αμερικάνος, ο David MacNeil, ιδιοκτήτης της εταιρίας Weathertech, η οποία πρόσφατα έγινε ο κύριος χορηγός στην πίστα Laguna Seca, στη θέση της Mazda, ενώ η δικιά του 250 SWB κέρδισε το βραβείο της κατηγορία της στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

Το αυτοκίνητο έχει αποκατασταθεί την DK Engineering, ενώ έχει πάρει πιστοποίηση από το τμήμα Ferrari Classiche το 2012/2013. Η DK Engineering δεν συμμετείχε στην πώληση, αλλά ο James Cottingham της εταιρείας δήλωσε:

Είναι αναμφισβήτητα μια από τις καλύτερες 250 GTO που υπάρχουν από άποψη ιστορίας και πρωτοτυπίας. Η περίοδος που έτρεχε ήταν πολύ καλή. Κέρδισε το Tour de France, το οποίο είναι μεγάλη οργάνωση και ήταν τέταρτη συνολικά στο Le Mans, το οποίο ήταν ένα μεγάλο αποτέλεσμα.