Τον Ιούνιο του 2012, η BMW και η Toyota, υπόγραψαν μία συμφωνία συνεργασίας σε διάφορους τομείς. Από την κοινή εξέλιξη ενός συστήματος κυψελών υδρογόνου, μέχρι και την ανάπτυξη τεχνολογιών μείωσης βάρους των αυτοκινήτων. Μεταξύ αυτών, υπήρχε και η “από κοινού εξέλιξη της πλατφόρμας για sport αυτοκίνητα”, τα οποία με το πέρασμα των χρόνων μάθαμε ότι είναι η νέα Z4 και η νέα Supra.

Κατά τη διάρκεια μια πρόσφατης συνέντευξης σε ιαπωνικό μέσο, ο επικεφαλής μηχανικός της Toyota, Tetsuya Tada, αποκάλυψε ότι οι εργασίες για τη Supra ξεκίνησαν από τις αρχές του 2012, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:

Ήμουν στη μέση της δημοσιογραφικής παρουσίασης του GT86 στην Ισπανία, όταν έλαβα μια κλήση από την Ιαπωνία. Ήταν ο Uchiyamada-san (αντιπρόεδρος της Toyota) ζητώντας/λέγοντας μου να πάω στη Γερμανία.

Εκτός από τη συνεργασία με τη Subaru για τα δίδυμα BRZ και GT86, έχω και εμπειρία δουλεύοντας με τη Daihatsu για το Passo. Έτσι υποθέτω ότι έχω εμπειρία διαπραγμάτευσης με άλλες εταιρείες.

Με τον Tada-san να συνεχίζει και να αποκαλύπτει:

Τη δεύτερη φορά που πήγα σε αυτούς και είπα: “Ας κάνουμε ένα sport αυτοκίνητο που θα εντυπωσιάσει την Porsche”, η BMW απάντησε με “Χμμμ”.

Έχω την εντύπωση ότι οι άνθρωποι της BMW πιστεύουν ότι δεν έχουμε καμία κατανόηση για το τι χρειάζεται για να χτίσουμε ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να νικήσει την Porsche. Η νοοτροπία είναι διαφορετική. Δεν ήθελαν άμεση συγκριτική αξιολόγηση ή κάτι τέτοιο. Είπαν: “Αν σας αρέσει τόσο πολύ η Porsche, γιατί δεν αγοράζετε μια;”