Η Sbarro, η μικρή ελβετική εταιρία, στις αρχές της δεκαετίας του ’80 έφτιαξε το Super Twelve για έναν μοναδικό πελάτη της, με το αυτοκίνητο να διέθετε στο κέντρο του έναν πολύ ιδιαίτερο V12 κινητήρα, o οποίος ήταν αποτέλεσμα ένωσης δύο εξακύλινδρων κινητήρων από τη Kawasaki Z1300. Αυτός έκανε το αυτοκίνητο πολύ δυσκολοδήγητο και άγριο και για το λόγο αυτό, η Sbarro δημιούργησε μια άλλη έκδοση του αυτοκινήτου με έναν πιο συμβατικό κινητήρα. Αυτή ονομάστηκε Super Eight και παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 1984, δύο χρόνια αργότερα του Super Twelve.

Ο κινητήρας του Super Eight είναι ένας V8 από την Ferrari 308, με τον 3,0–λιτρο κινητήρα να παράγει 260 άλογα, ενώ το 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ήταν επίσης της Ferrari, στέλνοντας τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Ζυγίζει μόλις 899 κιλά, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 220 χλμ/ώρα. Το χρώμα του αμαξώματος του Super Eight ήταν πιο συμβατικό από το Super Twelve, αλλά και τα δύο αυτοκίνητα έχουν το ίδιο αμάξωμα. Άλλα διακριτικά χαρακτηριστικά είναι οι τροχοί και ο καθρέπτης του συνοδηγού.

Το Super Eight ήταν και αυτό παραγγελία ενός πελάτη της εταιρίας και τώρα βρίσκεται προς πώληση στο Βέλγιο. Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές η υψηλότερη τιμή που έχει πιάσει από τα 6 “χτυπήματα” στο eBay είναι 17.100 δολάρια, με την δημοπρασία να λήγει τη Δεύτερα.

Και τα δύο αυτά αυτοκίνητα συνδυάζουν το στυλ με την προηγμένη τεχνολογία της εταιρίας, και καθιέρωσαν τον Franco Sbarro στον κόσμο των εξωτικών κατασκευαστών αυτοκινήτων, με την εταιρία του να μετράει 41 χρόνια ζωής.