Δεν ξέρω για εσένα, εγώ πάντως έμαθα τα ιαπωνικά αυτοκίνητα μέσω του Gran Turismo, 20 χρόνια πριν. Τότε λοιπόν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που μπορούσες να πάρεις ήταν το Skyline GT-R, που το αποκαλούσαμε και σκέτο Skyline. Το πρώτο Gran Turismo είχε R32 και R33, το καλύτερο όλων, το R34 δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα, αλλά ήταν διαθέσιμο στο Gran Turismo 2, όπως και το KPGC-10, αυτό που οι περισσότεροι θεωρούσαμε για καιρό το πρώτο Skyline GT-R.

Για τους ακριβολόγους όμως η αλήθεια απέχει κατά ένα γράμμα και 2 πόρτες. Το πρώτο Nissan Skyline που φόρεσε το GT-R ήταν το PGC-10 και ήταν σεντάν (τετράπορτο), κυκλοφόρησε το 1969 και παρήχθη σε μόλις 832 κομμάτια, τα περισσότερα από τα οποία έγιναν αγωνιστικά και ελάχιστα από αυτά διασώζονται πλέον, ειδικά σε original κατάσταση. Το GT-R ήταν η σπορ έκδοση της τρίτης γενιάς (C10) του Datsun Skyline. Κίνηση έπαιρνε από έναν δίλιτρο εξακύλινδρο κινητήρα που με την βοήθεια από τρία διπλά καρμπιρατέρ της Weber έβγαζε 160 ίππους στην έκδοση δρόμου και έφτανε με ευκολία τους 200 με λίγες μετατροπές. Επίσης το GT-R ήταν ελαφρωμένο καθώς στόχος του ήταν οι αγώνες. Δεν θα ήταν υπερβολή να το χαρακτηρίσουμε race ready, αφού μέχρι και το καλοριφέρ έλειπε για να σωθούν λίγα κιλά περιττού(;) βάρους.

Fan fact: Το JDM κοινό αποκαλεί το KGC-10, Hakosuka, όπου Hako είναι το κουτί (στα ιαπωνικά) και suka είναι σύντμηση του Sukairain, που σημαίνει Skyline, επίσης στα ιαπωνικά.

Όπως μπορείς να δεις στο βίντεο που ακολουθεί, ο γνωστός και μη εξαιρετέος τυχεράκιας Jay Leno βάζει χέρι και σε ένα τέτοιο. Αξίζει μόνο και μόνο για τον ήχο του μοτέρ.

  • SAMURAI-66

    Μερικα αυτοκινητα ειναι σαν το παλιο καλο κρασι….οσα χρονια και να περασουν απο πανω τους δεν τα βαριεσαι ποτε!

  • Pandal

    ο πατερας μου ειχε ενα skyline c10 1.5 cc … δυστυχως το εδωσε οταν αρχισα να πιανω τιμονι για ενα asconaB το οποιο του ηπια το αιμα στην πορεια

  • Scooby r22b
  • και μείναμε με τα πλαστικά κουτιά εμείς με τους αισθητήρες και ημερομηνία λήξης.

    • δηλαδη θεωρεις πλαστικο κουτι το R35….και οχι αυτο τενεκε με ροδες ??

  • loukas papakostas

    Το καλοριφερ δεν λειπη λογο βαρους αλλα γιατι εκεινη την εποχη η NISSAN (DATSUN) το θεωρουσε αξεσουαρ κατι σαν το a/c την 10ετια του 90.. Υ.Γ Τα 200 αλλογα τα εβγαζε τωρα πωσ σταματουσε χωρις σεβροφρενο αυτο ειναι αλλη ιστορια..