Η Lamborghini δεν δείχνει πρόθυμη να κατασκευάσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, μιας και θεωρεί πως η υπάρχουσα τεχνολογία δεν μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις της. Όπως δήλωσε ο Maurizio Reggiani, τεχνικός διευθυντής της ιταλικής εταιρίας:

Στόχος μας είναι να βγάζουμε στην αγορά super sport μοντέλα και αυτές οι προδιαγραφές που θέτουμε δεν μπορούν να καλυφθούν από τη υπάρχουσα τεχνολογία των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων.

Όπως συμπλήρωσε ο Reggiani, ένα ηλεκτρικό supercar της Lamborghini θα πρέπει να έχει τελική ταχύτητα 300+ χλμ/ώρα και οι μπαταρίες του να μπορούν να χαρίσουν αυτονομία τουλάχιστον τριών flat-out γύρων στο Nurburgring Nordschleife.

Όσο η τεχνολογία των μπαταριών προχωρά, είναι πιθανό μετά το 2025 να δούμε μια ηλεκτρική Lamborghini, αλλά γίνεται supercar της Lamborghini χωρίς απίστευτο ήχο;

Ένα άλλο ζήτημα είναι ο ήχος. Ο ήχος είναι το άλλο θεμελιώδες σημείο που εξετάζουμε. Ένα supercar είναι συναίσθημα,

δήλωσε ο Ρετζιανί.

Η Lamborghini σκοπεύει να κινηθεί σταδιακά προς την ηλεκτροκίνηση. Το 2019 θα προσφέρει στην αγορά την plug-in υβριδική έκδοση της Urus που θα μοιράζεται τον κινητήρα της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, με τις επόμενες γενιές των Aventador και Huracan να διαθέτουν υβριδικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες.

  • αληθεια σε ενα ΜΟDEL S P100 D….ποσο κρατανε οι μπαταριες????

    • NSchinas

      Κάπου είχα δει ότι δεν βγάζουν γύρο στην πράσινη κόλαση