H Hyundai μας έχει δείξει τα τελευταία χρόνια διάφορα κεντρομήχανα concepts, με τελευταίο να ήταν το RM16 Concept, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2016 στην έκθεση του Μπουσάν. Είχαν προηγηθεί τα RM14 concept και RM15 concept, με την την τρίτη γενιά του πρωτότυπου να φορούσε έναν 2,0-λιτρο T-GDI turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.

Με το N Division να έχει πάρει σάρκα και οστά, μετά την παρουσίαση των i30 N και Veloster N, η δήλωση του επικεφαλής του τμήματος, Albert Biermann, ότι στην κορεάτικη εταιρία έχει αρκετή ελευθερία να εξελίξει τα προϊόντα που θέλει, ίσως κρύβει ότι η Hyundai σκέφτεται σοβαρά την παραγωγή ενός κεντρομήχανου, πισωκίνητου μοντέλου. Για αυτό ίσως το λόγο, η εταιρία πήγε εκ νέου στην πίστα του Nurburgring για να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης του. Από το παραπάνω video έχουμε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ακούσεις τον κινητήρα, καθώς και να το δεις να κινείται γρήγορα στην γερμανική πίστα.