Επίσημο: Audi A1

Σχετικά άρθρα

Μετά από μια σύντομη αλλά έντονη περίοδο teasαρίσματος και της πρωινής -σημερινής- διαρροής, η Audi παρουσίασε πριν λίγα λεπτά επίσημα τη νέα γενιά του A1. Το νέο γερμανικό supermini χαρακτηρίζεται από το δυναμικό σχεδιασμό του, με την εταιρία να το περιγράφει ως τον ιδανικό σύντροφο στο αστικό περιβάλλον, όντας παράλληλα ο κατάλληλος για μεγαλύτερες διαδρομές.

Σχεδιασμός

Το νέο Α1 προσφέρεται αποκλειστικά σε πεντάπορτη έκδοση και ξεκινώντας από τις διαστάσεις το μήκος φτάνει τα 4,03 μέτρα (+5,6 εκατοστά σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά), το πλάτος το 1,74 μέτρα και το ύψος το 1,41 μέτρα, νούμερα που το καθιστούν από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας του, ενώ βασίζεται στην MQB A0 πλατφόρμα του ομίλου. Τα φαρδιά μετατρόχια και οι κοντοί πρόβολοι εξασφαλίζουν την sport εμφάνιση, με την μεγάλη Singleframe μάσκα, τα LED φωτιστικά σώματα και φώτα ημέρας, καθώς και τις πλευρικές εισαγωγές αέρα να κυριαρχούν στο εμπρός μέρος. Στο τελείωμα του καπό υπάρχουν τρεις επίπεδες σχισμές, που θυμίζουν το αγωνιστικό Sport quattro, που κυριαρχούσε στους αγώνες rally από το 1984.

Το νέο γερμανικό supermini ακολουθεί την πρόσφατη σχεδιαστή της Audi με έντονο σχεδιασμό, εξάγωνη γρίλια και επιθετικούς προφυλακτήρες. Oι Γερμανοί αναφέρουν ότι όταν παρατηρείς το προφίλ του θυμίζει τα Ur-quattro και Sport quattro, με την φαρδιά, επίπεδη κεκλιμένη τρίτη κολόνα να φαίνεται ότι ωθεί το αυτοκίνητο προς τα μπροστά ακόμη και όταν αυτό είναι σταματημένο. Ακόμα, υπάρχουν διάφορα σχέδια για τους τροχούς, οι οποίοι προσφέρονται με διάμετρο από 15 έως 18 ίντσες, με τα βασικά φρένα να αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός (διάμετρο 276 χλστ.) και απλούς πίσω (διάμετρο 230 χλστ.). Με το προαιρετικό sport πακέτο αυτοί μεγαλώνουν και υπάρχουν δίσκοι 312 χλστ. εμπρός και 272 πίσω.

Το νέο A1 Sportback διατίθεται σε έντεκα εξωτερικά χρώματα, με την οροφή προαιρετικά να βάφεται μαύρη από την μπροστά κολόνα έως την αεροτομή της οροφής. Ακόμα, τα περιβλήματα των εξωτερικών καθρεφτών, το εμπρός splitter και οι ποδιές μπορούν να να είναι επίσης διαθέσιμα σε μαύρο χρώμα.

Εσωτερικό

Περνώντας στη καμπίνα, εδώ εξαιτίας του μεγαλύτερου μήκους και μεταξονίου οι εσωτερικοί χώροι είναι βελτιωμένοι και μπορούν να φιλοξενήσουν άνετα πέντε επιβάτες. O χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 65 λίτρα σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο και πλέον ανέρχεται στα 335 λίτρα. Όταν, όμως, αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα αυτός αγγίζει τα 1.090 λίτρα, με το κατώφλι να είναι στα μόλις 67 εκατοστά από το έδαφος.

Το νέο A1 συναντάμε το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI Touch, με την οθόνη αφής -η οποία έχει κλίση 13 μοίρες προς τον οδηγό- να έχει διαγώνιο στην βασική έκδοση 8,8 ίντσες και στις πλουσιότερες 10,1 ίντσες. Πιο κάτω υπάρχουν οι διακόπτες του συστήματος κλιματισμού, με το ψηφιακό ταμπλό, το Virtual Cockpit όπως το ονομάζει η εταιρία, να αποτελείται από μια οθόνη 10,25 ιντσών.

Συστήματα ήχου

Για το ηχοσύστημα, η Audi προσφέρει προαιρετικά 8 ηχεία, που περιλαμβάνει ένα subwoofer και έναν εξακάναλο ενισχυτή, συνολικής απόδοσης 180 watts. Μπορείς, όμως, να επιλέξεις το Bang & Olufsen Premium Sound System, με 11 ηχεία και απόδοση 560 watts.

Κινητήρες

Μηχανικά, στην βάση υπάρχει ο 1.000άρης TFSI κινητήρας απόδοσης 95 ίππων, για να τον πλαισιώσουν ο 1.5-λίτρων TFSI κινητήρας απόδοσης 150 ίππων με 250 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή υπάρχει ο 2,0-λιτρος TFSI απόδοσης 200 ίππων με 320 Nm ροπής. Τέλος, κυκλοφόρησαν ήδη φήμες ότι το S1 θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2019, με τον 2,0-λιτρο κινητήρα να αποδίδει 250 άλογα.

Οι κινητήρες συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είτε με το S-Tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το ερχόμενο φθινόπωρο στην Ευρώπη, ενώ στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr