Με τα επίσημα αποκαλυπτήρια του αμιγώς ηλεκτρικού E-Tron να πλησιάζουν, η Audi έχει αρχίσει να δίνει τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με αυτό. Έτσι, μετά την ανακοίνωση ότι το γερμανικό SUV έχει περάσει πάνω από 1.000 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας έτσι ώστε αυτό να έχει την καλύτερη συμπεριφορά στον δρόμο, σήμερα βλέπουμε το εσωτερικό του ηλεκτρικού μοντέλου, το οποίο διαθέτει πέντε (5) οθόνες.

Ο λόγος είναι η ύπαρξη καμερών στην θέση των συμβατικών εξωτερικών καθρεφτών. Οι εικονικοί καθρέφτες είναι πολύ στενότεροι από τους συμβατικούς, και ενσωματώνουν μια μικρή κάμερα.

Έτσι, το πλάτος του E-Tron -όταν εφοδιάζεται με αυτούς- είναι μειωμένο κατά 15 εκατοστά, και οι εικόνες από τις κάμερες εμφανίζονται σε οθόνες OLED τοποθετημένες πάνω στην πόρτα και μπροστά από την χειρολαβή. Σε αυτές υπάρχουν τρεις διαθέσιμες προβολές: για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, σε στροφές και για στάθμευση.

Ακόμα, στο εσωτερικό κλέβει τη παράσταση το πλήρως ψηφιακό ταμπλό, με την μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει λειτουργίες με χειρονομίες (gestures), ενώ το 3D ηχοσύστημα είναι της Bang & Olufsen με 16 ηχεία απόδοσης 705 watts. Το E-Tron διαθέτει το αναβαθμισμένο Audi Drive Select, τετραζωνικό κλιματισμό, ενώ μέσω του ενσωματωμένου τάμπλετ, οι πίσω επιβάτες έχουν τον έλεγχο σε μια σειρά λειτουργιών.

Ακόμα, υπάρχουν προηγμένες τεχνικές λύσεις που βοηθούν το αυτοκίνητο να “γλιστρήσει” μέσα στον αέρα με την ελάχιστη αντίσταση και μεταξύ αυτών των λύσεων είναι οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες, μια παγκόσμια πρωτιά για αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

Ακόμα, το αυτοκίνητο διαθέτει ένα εντελώς επίπεδο και κλειστό πάτωμα, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστατεύει την μπαταρία από ζημιές, με τα σημεία βιδώματος να φέρουν εσοχές σε σχήμα λεκάνης, παρόμοια με τις κοιλότητες μιας μπάλας γκολφ. Ο σχεδιασμός του πατώματος του E-Tron καθιστά τη ροή του αέρα πολύ καλύτερη από μια εντελώς επίπεδη επιφάνεια.

Επιπλέον, η Audi έχει τοποθετήσει στο E-Tron ενεργή μάσκα που διαθέτει δύο ηλεκτρικά ενεργοποιημένες περσίδες. Όταν είναι ανοιχτές, η ενεργή μάσκα μπορεί να ψύχει τα εξαρτήματα των συστημάτων μετάδοσης κίνησης, να παρέχει αερισμό στο σύστημα κλιματισμού και ακόμη -μέσω αεραγωγών- να ψύχει τα εμπρός φρένα.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας ανακοινώνεται στο Cd 0.28, κάτι που βοηθάει το Audi E-Tron να έχει αυτονομία 400 πραγματικών χλμ. Η γερμανική εταιρία έχει ξεκινήσει ήδη να δέχεται παραγγελίες για αυτό, με την τιμή του να ξεκινάει από τα €80.000 στη Γερμανία, και τη Νορβηγία να έχει ήδη 5.000 κρατήσεις.

Ο σχεδιασμός του αμιγώς ηλεκτρικού SUV είναι αρκετά πιο σπορ από αυτόν του Q5, διαθέτοντας LED φωτιστικά σώματα, κλειστή γρίλια και στο εσωτερικό του υπάρχει αρκετός χώρος για πέντε επιβάτες, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.928 mm. Η Audi δεν αποκάλυψε τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου, εκτός του ότι διαθέτει το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης που ονομάζει e-quattro, μιας και οι ηλεκτροκινητήρες θα βρίσκονται τοποθετημένοι και στους δύο άξονες.

Θα αποδίδει κοντά στα 355 άλογα και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα, ενώ θα υπάρχει και Sport λειτουργία με την ισχύ να αυξάνεται προσωρινά στα 402 άλογα.

Οι κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων θα χρησιμοποιούν τρεις ηλεκτροκινητήρες (έναν μπροστά και δύο πίσω). Το σύστημα κίνησης θα μπορεί να μεταφέρει την ροπή όπου χρειαστεί (εμπρός, πίσω, δεξιά, αριστερά) μέσα σε νανοδευτερόλεπτα, δίνοντας έτσι στο crossover καλύτερο χειρισμό από ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης ή πετρελαίου.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει τουλάχιστον δύο μεγέθη μπαταριών στους πελάτες, τα οποία θα υποστηρίζουν ταχυφορτιστές 150 kW, με το 80% των μπαταριών να φορτίζει μέσα σε 30 λεπτά. Η Audi αναφέρει πως τα e-tron μοντέλα της θα υποστηρίζουν και ταχυφορτιστές 350 kW όταν αυτοί αναπτυχθούν σε ευρεία κλίμακα, ενώ θα υποστηρίζουν και ασύρματη επαγωγική φόρτιση. Το E-Tron αναμένεται να έχει 400 χλμ πραγματικής αυτονομίας.

Η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους, μέχρι το 2025 θα έχει στην αγορά 20 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, με τα 12 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, στοχεύοντας στις 800.000 πωλήσεις τους.