Ο Sebastian Vittel, ιδιοκτήτης αυτής της μαύρης νέας Porsche 911 GT2 RS, παρέλαβε το αυτοκίνητο του στις αρχές Μαΐου, αλλά δεν το άφησε για πολύ καιρό στην εργοστασιακή του κατάσταση. Έτσι, αρχικά τοποθέτησε τα P Zero Trofeo R ελαστικά της Pirelli, αντικατέστησε τους κεραμικούς δίσκους με συμβατικούς τοποθετώντας όμως αγωνιστικά τακάκια, ενώ τέλος έβαλε την πίσω αεροτομή από την 911 GT3 RS.

Ο Vittel είναι γνώστης της γερμανικής πίστας και πατώντας το play στο παραπάνω video θα τον δεις να μας κάνει μια γρήγορη βόλτα στο Nordschleife.

  • ”αντικατέστησε τους κεραμικούς δίσκους με συμβατικούς τοποθετώντας όμως αγωνιστικά τακάκια”
    ετσι δηλαδη εχει καλυτερο φρενο ????

    • Dimitri87

      Βασικά ναι. Τα κεραμικά είναι καλά φρένα αλλά εντελώς ξεκάρφωτα για αυτοκίνητα που δεν τρέχουν πολύ στην πίστα. Τα “κανονικά” φρένα (αγωνιστικά) που έβαλε κοστίζουν λιγότερο και έχουν πολύ καλό φρενάρισμα όσο τα κεραμικά. Βασικά τα κεραμικά σε σχέση με τα κανονικά κρατάνε καλά σε συνεχείς υψηλές θερμοκρασίες αλλά αφού δεν είσαι στο LeMans και τρέχεις, χτυπώντας ώρες, γίνονται μόνο πιο ακριβά. Τα αγωνιστικά κανονικά φρένα είναι μια χαρά, κρατάνε ήδη τρελές θερμοκρασίες και για track days είναι τελεια: και να τελειώσουν τα αλλάζεις με λιγότερο κόστος.
      Πιστεύω ότι ο τύπος τα άλλαξε μόνο επειδή τα κεραμικά για να τα αλλάξεις θες κοντά στα 5.000€ (παλιά θυμάμαι η Audi τα πουλούσε μαμά κοντά στα 15.000€). Είναι μόνο μάρκετινγκ για τετοια αυτοκίνητα, τα κεραμικά είναι για άλλες χρήσεις.

    • μα δεν το τρεχει στην πιστα ??? :-/
      παντως το θεμα οικονομιας δεν το σκεφτηκα…….γιατι αμα ημουν φραγκατος θα ημουν λαρτζ και θα ειχα κεραμικα για πλακα !! :-P

    • Dimitri87

      Χαχαχαχα ναι, μεν φρανγκάτος αλλά όχι να σε θεωρούνε βλακα. Γιατι αυτό προσπαθούνε η αυτοκινητοβιομηχανίες