1FP2

Ο Sebastian Vettel πήρε τα ηνία από τον Lewis Hamilton, όντας ο ταχύτερος οδηγός στην απογευματινή περίοδο. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας είχε βελτιωμένο ρυθμό σε σχέση με το FP1, όμως ο χρόνος του ήταν λίγο πιο αργός από το 1:27.4 που σημείωσε ο Hamilton στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά.

Ο πιλότος της Mercedes έγραψε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, με τη διαφορά του από τον Vettel να είναι κάτω από τα δύο δέκατα. Ο Valtteri Bottas στην τρίτη θέση, με τον Kimi Raikkonen να είναι μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον team-mate του. Ο Daniel Ricciardo στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Fernando Alonso, Nico Hulkenberg, Esteban Ocon, Sergio Perez και τον Charles Leclerc που είναι ο τελευταίος της πρώτης δεκάδας. Ας δούμε τα κυριότερα του FP2:

Ο καιρός παρέμενε πολύ καλός και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 26°C στον αέρα και τους 51°C στην άσφαλτο. Ο Grosjean δε θα έδινε το παρών, καθώς έπρεπε να έχει ένα νέο σασί στο μονοθέσιό του, μια αλλαγή που χρειάζεται αρκετές ώρες για να πραγματοποιηθεί. Ο Vandoorne έγινε το πρώτο μονοθέσιο που βγαίνει στην πίστα, αλλά οι υπόλοιποι δεν άργησαν να κάνουν το ίδιο.

Ο οδηγός της McLaren ανέφερε άμεσα πως δεν έχει δύναμη στον κινητήρα του, αλλά το πρόβλημα σχετιζόταν με την προσωρινή υπερθέρμανση, γι’ αυτό και του είπαν να ρίξει τις θερμοκρασίες. Οι δύο Ferrari ανέβηκαν γρήγορα στις δύο πρώτες θέσεις, φορώντας τη μέση γόμα, την ώρα που οι δύο Red Bull και οι δύο Mercedes ήταν στα pits.

Ο Vettel πάτησε γκάζι και βελτίωσε σε 1:28.8, χρόνος που του έδωσε την πρώτη θέση, όμως ο Raikkonen ξεκινούσε νέο γρήγορο γύρο, με μοβ στο πρώτο κομμάτι. Ο Φινλανδός συνέχισε στο ίδιο τέμπο, έτσι πήρε ξανά την κορυφή, με 1:28.5, όσο ο Ricciardo ανέβαινε στην τρίτη θέση, με διαφορά του από τον Vettel να είναι αρχικά στο ένα δευτερόλεπτο.

Κόκκινη σημαία στα 17 λεπτά από το ξεκίνημα. Υπεύθυνος ο Verstappen, ο οποίος έχασε τον έλεγχο της RB14 στην Luffield, πατώντας εκτός πίστας, ωστόσο το μονοθέσιό του δεν τραυματίστηκε σοβαρά. Μετά από 8 λεπτά, εμφανίστηκε η πράσινη σημαία, έτσι τα μονοθέσια άφησαν και πάλι τα γκαράζ τους, όπως έκαναν και τα Mercedes.

Ο Bottas είχε τη σκληρή γόμα και ο Hamilton τη μέση, με τον Βρετανό να παίρνει την τρίτη θέση και τον Φινλανδό την τέταρτη, χωρίς να κατεβαίνουν το 1:29. Ο Ricciardo μπήκε ανάμεσα στις Mercedes, ενώ ο Leclerc ήταν για την ώρα στην έκτη θέση, γράφοντας 1:29.7 με τη μαλακή γόμα. Η McLaren ήταν πιο ανταγωνιστική συγκριτικά με το FP1 -τουλάχιστον για την ώρα-, στις δύο τελευταίες θέσεις της δεκάδας.

Ο Hamilton βελτίωσε σε 1:28.6 και μετακινήθηκε στη δεύτερη θέση, όντας 1,5 δέκατο πίσω από τον Raikkonen, μιας και ο «Iceman» βρήκε άλλα 76 χιλιοστά στον τελευταίο του γρήγορο γύρο. Τα Mercedes γύρισαν στα pits, αλλά ο Vettel βγήκε ξανά στην πίστα, αυτή τη φορά με τη μαλακή γόμα. Ο Γερμανός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:27.5 και ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον δεύτερο Raikkonen, που είχε φορέσει κι αυτός τα μαλακά.

Στα μισά της περιόδου, τα δύο Mercedes βγήκαν με τη μαλακή γόμα, και ο Bottas σημείωσε 1:27.9 στην πρώτη του προσπάθεια, χωρίς ο γύρος του να είναι «καθαρός». Ούτε ο Hamilton ήταν αρκετά γρήγορος αρχικά, με το 1:28.1 να τον διατηρεί στην τέταρτη θέση. Ο Ricciardo ήταν μία θέση πιο κάτω, στο 1:28.4, χωρίς να απειλεί τα Mercedes ή τα Ferrari.

Ο Hamilton κινήθηκε πιο γρήγορα στη συνέχεια και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, με 1:27.7, απέχοντας κάτι λιγότερο από 2 δέκατα από τον Vettel, λίγο πριν μπούμε στο τελευταίο μισάωρο. Λίγα μονοθέσια βρισκόταν στην πίστα, καθώς οι οδηγοί προετοιμαζόταν για τις προσομοιώσεις αγώνα. Ο Gasly ακινητοποίησε την STR13, μετά από πρόβλημα που ανέφερε στο κιβώτιο, αν και η Honda είπε στη συνέχεια πως υπήρξε θέμα με τον κινητήρα.

Ο Alonso, εν αντιθέσει με το FP1, κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την έκτη θέση, δίνοντας κάποιες ελπίδες στη McLaren. Παραλίγο επαφή μεταξύ των Raikkonen και Stroll, καθώς ο μηχανικός της Williams δεν υπολόγισε σωστά και άφησε τον Καναδό να βγει, με τον οδηγό της Ferrari να φρενάρει για να μην τον χτυπήσει.

Βελτιωμένη και η Renault, όπως μαρτυρά η έβδομη θέση του Hulkenberg, με τον Sainz να βρίσκεται στην ενδέκατη θέση. Είχαμε περάσει στα τελευταία 20 λεπτά και όλοι οι οδηγοί έκαναν προσομοιώσεις αγώνα με πολύ καύσιμο στα μονοθέσιά τους. Οι οδηγοί πήρα τα τελευταία τους δεδομένα μέχρι τη λήξη, χωρίς να συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 13:00 ώρα Ελλάδας.

2Αποτελέσματα

3

4Τα highlights