Μέσα στην εβδομάδα, η Audi μας έδωσε φωτογραφίες και πληροφορίες σχετικά με το εσωτερικό του E-Tron, το οποίο διαθέτει κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες. Οι εικόνες αυτών εμφανίζονται σε οθόνες OLED τοποθετημένες πάνω στην πόρτα και μπροστά από την χειρολαβή, κάτι που σημαίνει ότι η κεντρική κονσόλα του ηλεκτρικού μοντέλου έχει συνολικά πέντε (5) οθόνες.

Το E-Tron θα αποδίδει κοντά στα 355 άλογα και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα, ενώ θα υπάρχει και Sport λειτουργία με την ισχύ να αυξάνεται προσωρινά στα 402 άλογα. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα προσφέρει τουλάχιστον δύο μεγέθη μπαταριών στους πελάτες, τα οποία θα υποστηρίζουν ταχυφορτιστές 150 kW, με το 80% των μπαταριών να φορτίζει μέσα σε 30 λεπτά. Η Audi αναφέρει πως τα e-tron μοντέλα της θα υποστηρίζουν και ταχυφορτιστές 350 kW όταν αυτοί αναπτυχθούν σε ευρεία κλίμακα, ενώ θα υποστηρίζουν και ασύρματη επαγωγική φόρτιση. Το E-Tron αναμένεται να έχει 400 χλμ πραγματικής αυτονομίας.

  • Smartass

    Πήραν ένα Q5 του έβαλαν το ταμπλό του Α8 4ης γενιάς με μικροαλλαγές. Τα καθίσματα είναι γνωστά από τα 4πορτα μοντέλα της φίρμας 6:29.
    Και voilà το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Audi το E-Tron. Το θέμα είναι αν λειτουργεί.

  • Alexandros

    Δεν ξέρω πως, αλλά πιστεύω έπρεπε να βάλουν την εικόνα από τις κάμερες καπου πιο κεντρικά, ώστε να μην γυρίζεις καν το κεφάλι. Παλιά το γύριζες για να δεις τους καθρέφτες. Τώρα δεν έχει νόημα. Ειδικά αν οι κάμερες είναι υπερευρυγώνιες και καλύπτουν και τα πλαϊνά + νεκρά σημεία.